Hope pov.
Jungkookal éppen az ágyban fekszünk össze bújva. Hosszú volt ez a 18 hónap hogy nem volt ébren, rettenetesen hiányzott már az érintése a csókjai és a csoda szép szeme amivel úgy néz rám mintha valami csoda lennék.
-Hogy vagy? -szólalok meg hisz olyan nagy csönd van a szobába hogy az már ijesztő.
-Nem tudom.-feleli semmit mondom hangon.
-Hogy érted azt hogy nem tudod?-ülök fel úgy hogy szembe legyek vele.
-18 hónapot aludtam végig nem tudom hogy mit szoktak ez után érezni. Egy kicsit megnyugtató hogy itt vagy velem de közbe meg megrémiszt a tudat ha belegondolok te mit éltél át ez alatt a 18 hónap alatt.
-Féltem... söt nem is inkább rettegtem. Rettegtem attól hogy nem ébredsz fel. Hogy soha többe nem hallhatom a hangod es nem láthatom a szemedben a csillogást.
-Szeretlek.-mondta egyenesen a szemembe nézve
-Én is téged.-válaszoltam neki majd lágyam megcsokoltam.
-Nem vagy éhes? A fiúknak van félretéve egy hűtőnyi 0- vérük. Direkt neked. Na meg maguknak is.
-Félretéve? Mi lett a vadászással?-kerdezi furán.
-Felhagytak vele. Igazából egy ideje mar különböző korházakba mennek vérért. De úgy hogy ne tűnjön fel senkinek a vérhiány.
-Jimin legalább még tartja a nyuszi diétát?-kérdezi félve hisz Jiminnek voltak gondjai az emberi vérrel meg régen.
-Igen azt megtartotta. Es Namjoon is át állt az állat vérre. A többiek meg mind lemondtak a vadászásról.
-Na ehhez hozzá kell majd szoknom.-nevet fel. -És a kérdésedre vissza térve. Farkas éhes vagyok. Szóval hol az a vér.-pattanna ki az ágyból de én vissza nyomom.
-Na még mit nem te szépen itt maradsz pihensz én pedig hozom az a vért.-puszilom homlokon.
Pár perc múlva már vissza is tértem Jungkookhoz két adag vérrel.
-Tessék nyuszkó.-adom neki oda és leülök az ágy szélére.
Felnyitja a tasakot majd lassan bele kortyol.
-Ahh szeretlek.-mondja mire nekem nevetnem kell.
-Remélem azért engem is.-ütöm meg gyengéden a combját.
-A vérnél jobban csak téged szeretlek Hope.-válaszolja majd gyors betolja azt a két adagot.
-Gyere ide.-mondja és én odabújtam hozzá. Fejemet a mellkasára hajtottam míg ő a hátamat simogatta. Egy idő után hosszabbakat pislogtam és pár perc múlva el is nyomott az álom.
🫶🏻
Sziokaaaa drágák ezer bocsánat hogy csak most hozok részt de eddig nem nagyon volt időm suli mellet írni.
Az a tervem hogy mivel vendéglátós suliba járok(sajnos) ezert én áprilistól külsős gyakszin leszek étterembe és akkor több időm lesz írni addig is ritkábban teszek ki részeket mivel bele kell húznom a tanulásba hogy kijavítsam a jegyeimet mert márciusba lezárnak minket es onnantól úgymond "nyári szünetünk" van szeptemberig. Szóval a szabad napjaimon biztos fogok nektek részéket hozni addig is sok sok puszi nektek es kitartást a sulihoz.
Ui; bárkinek bármi ötlete van a sztori folytatásához az nyugodtan írja le nekem instan vagy itt privátba örömmel fogadom őket es ha tetszik az ötlet akkor beléptem a történetbe
- instám: _.rebekaaa._
-R🤍
VOCÊ ESTÁ LENDO
Destiny / Bts /
VampiroA sors akarta hogy azon az estén találkozzak vele. De mi van akkor ha ez a találkozás odáig vezet hogy szerelmes legyek? Két külön faj, két külön világ. De egyikük sem számol a következményekkel. Az éj ördögei és az emberi faj. Mi vezethet odáig ho...