1. Rész

276 19 4
                                    

2021. Január. 19
Szerda

Másnap ugyan úgy elmentem a fatörzshöz hátha ott lesz Jungkook. De nem volt ott. Nem csalódtam hisz mondta hogy nem biztos hogy ott lesz.

Január. 20
Csütörtök

Ma is elmentem de ő ma se jött el. Nem baj van még nap az évben. Minden nap eljövők nem teszek le arról hogy ujra lássam.

Vissza az időben
Január. 18
Jungkook szemszög:

Ha Hope tényleg hisz a vámpírokba akkor nem csak ő de mi is veszélyben vagyunk. Az apjával nem mi végeztünk de azt hiszem tudom ki volt. Gyorsan haza iszkoltam hogy elmeséljem a srácoknak ezt a kis találkozást.

-Szóval akkor azt mondod hogy a csaj tudja hogy mi vagy?-kérdezi Hoseok.

-Nem nem tudja es nem is fogja. De srácok az apja nem hiába hallt meg. Es tudom is hogy ki tette.

-Na ki?-kérdezi Suga.

-Kai.-mondom ki a nevet ami már nagyon rég került szóba.

-De hisz Kai vagy 387 éve elment Seoul-ból. Ha jól tudom Közép-Európában van. Nem hiszem hogy visszajött volna. De ha igen akkor a lány és a családja veszélybe van. Mit tudsz róla?-jön a következő kérdés Namjoon-tól.

-Nem sokat. Csak azt hogy Hope-nak hívják es az anyjával él aki úgy néz ki hogy az alkoholba menekült. De Hope. Ő....ő egy nagyon erős lánynak tűnik. A szemében olyan csillogást láttam soha a 1700 éven alatt nem láttam ekkora elszántságot senki szemében. Pedig aztán sok emberrel találkoztam.

-Jungkook. Tudod hol lakik a lány?-kérdezi Jin.

-Nem de tudom hol találom. Az erő szélén a keletiek területétől alig 3 kilométerre van egy hatalmas kidőlt fa. Gyakran jár oda.

-Honnan tudod hogy gyakran jár oda?-néz rám furán Tae.

-Jungkook azt ne mond hogy figyeled a csajt.

-Nem. Csak pár hete mikor arra jártam láttam hogy ott ül. Akkor nem mentem oda hozzá. De mindig mikor arra járok járőrözni ő ott van. Ebből következdtettem le hogy gyakran jár oda.

-Rendben Kook akkor pénteken menj el ujra oda. Ha ott lesz a lány akkor kerülj hozzá közelebb. Férkőzz be az életébe és védd meg. Nem hagyhatjuk hogy az történjen mint 1923-ban.-mondja Namjoon.

-Es 2001-ben.-egészíti ki Jimin.

-Igen.-vágom rá.

-Rendben Kook menj pihenj le 2 hónapja folyton járőrözöl most 2 nap pihenés es pénteken meg menj es fűzd be a lányt de ne úgy.-adja ki a parancsot Jin.

-Rendben.-mondtam.

Felmenten a szobámba es bedőltem az ágyamba. Még mielőtt elnyomott volna az álom felidéztem még egyszer Hope arcát. A gesztenyebarna haját a csodaszép csoki barna szemit. A mosolyát amit lehet hogy csak egy pillanatra láttam de akkor is sose felejtem el. Majd elnyomott az álom.

Két nap múlva ujra elmentem a fatörzshöz és ott volt. Egy fekete pulcsi és egy kék farmer volt rajta. Ott állt a kidőlt fatörzsön és a naplementét nézte. Mikor már éppen mászott volna le megcsúszott a lába es hátra esett. Gyorsaságomnak köszönhetően gyorsan odaértem hogy elkapjam. Szemeit összeszorította es nem merte kinyitni.

-Látom belém estél.-mondom halkan.

Kinyitja szemét és rám emeli gyönyörű tekintetét.

————————————————————

Remélem tetszett ez a rész is es a következő is tetszeni fog.
Csók😘
-R-

Destiny / Bts /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora