6.rész

222 15 1
                                    

2021. Január. 24
Hétfő

Hope szemszög:

Vasárnap kábé egész nap aludtam. Jungkook el sem mozdult mellőlem ha szomjas vagy éhes voltam nem engedte hogy fel álljak az agyból ő hozta amit kertem.

-Guk.-szólítom meg. Mire ő rám kapta tekintetét.

-H-hogy hívtál az előbb?-kérdezi döbbentem.

-Guk. De ha zavar akkor nem....-szakít félbe.

-Nem nem nem egyáltalán nem zavar csak....anyu hívott így kicsinek es màr rég hallottam.

-Ohh. Értem.

-Na de mit szerettél volna?-ül le mellén az ágyra.

-M-már nem is tudom.-vakarom meg a tarkóm.

-Figyelj már beszélni akartunk veled valamiről.-szólal meg.

-Miről?

-Nem hiszen hogy örülni fogsz neki, de itt kell maradnod. Egy jó ideig biztos nem engedhetünk ki a házból.-közöli velem.

-V-valahogy sejtettem hogy nem engedtek haza egy hamar.-nevetek fel fájdalmasan.

-De ha bármire szükséged van akkor én vagy a srácok itt vagyunk és segítünk.-mondja bíztatóan.

-Rendben.-mondom es Guk éppen indulni készült.

Egy hirtelen gondolat miatt keze után kaptam mire ő visszanézett rám.

-Maradj itt.-hajtom le a fejem.

Jungkook lassan visszasétál az ágyhoz majd leül a szélére. Én át mászok a másik oldalra hogy elférjünk. Guk háttal eldől az ágyon én habozva de ugyan így teszek. Egyik kezem hasamon a másik kettőnk között van. Egyszer csak fura bizsergést érzek tenyerembe. Felemelem a fejem es látom hogy Jungkook keze enyémen van. Fejemet vissza téve puha párnára fújom ki szaggatottan a levegőt majd lassan a fiú ujjait összefonom az enyémmel. Guk kicsikét megszorítja kezem mire én lecsukom szemeimet majd lassan elnyomott az álom.

Jungkook szemszög:

Összekulcsolja ujjainkat majd lassan elnyomja őt az álom. Lassan rászegezem tekintetem es csak nézem makulátlan arcát. Feje kicsit oldalra fordul. A következő pillanatban testre is felém fordul és szorosan karomhoz bújik. Elmosolyodom majd en is felé fordulok, lassan végig simítok arcán majd egy csókot nyomok homlokára majd becsukom szemem és en is elalszom. Mielőtt meg elnyomott volna az álom vegig futott az agyamon az amit Jin es Namjoon mondott. Nem tehettem de ezt a pillanatot kihasználom, most itt van mellettem es nem hagyom magára azt biztos.

————————————————————
-R-
🤍

Destiny / Bts /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora