Naglo sam se probudila jer je autobus udario nešto svi smo izašli vozača nije bilo nigde niti ijednog nastavnika ili nastavnice i čini se da smo na samom ulasku u Riverdejl noć je tek počela u svakom smislu te reči.Svi smo se zabrinuli i u tom trenutku je došao još jedan autobus na sprat,ali su to bili nastavnici i razredne starešine,zašto smo išli odvojeno?Ubrzo je izašla i naša razredna "Deco jeste li svi tu?","Jesmo razredna",dobacilo je par njih. Zanimalo me je pa sam prva pitala šta se dešava ovde,"Imam jedno pitanje zašto ste vi nastavnici išli odvojeno od nas,gde je nestao vozač i u šta smo udarili autobusom???","Polako Ema to su već tri pitanja,Išli smo odvojeno jer smo hteli da svi učenici budu u autobusu, da se druže bez nas nastavnika koji bi vam smetali"-rekla je kroz osmeh,"Kako vam je vozač nestao i u šta ste udarili autobusom???"-zvučala je jako zabrinuto i u tom trenutku je naišao nastavnik fizičkog koji ima samo 22 godino jer relativno su nam svi nastavnici i nastavnice bili mladi od 22 pa do 28 godina i to mi nije bilo jasno,ali nas razumeju."Ksenija,dođi brzo pronašli smo nešto u šta je udario","Evo me dolazim za minut","Deco idite vi sa nastavnicom Lenom ona će vas odvesti u hotel,ja se vraćam brzo"Svi su otišli u hotel,a ja sam se iskrala i pratila Kseniju,to mi je razredna,ali ona ima 21 godinu pa nam je rekla da je oslovljavamo imenom jer je samo 5 godina starija od nas,da pratila sam je uprkos tome što je rekla da odemo u hotel nadam se da niko neće primetiti da me nema. Sakrila sam malo dalje u nekom grmu i slušala šta se dešava"Ksenija,pogledaj ovo","Marko ko je to uradio???"-to je bio automobil koji je po sebi imao velika ulubljenja i otiske kandži koje su veoma jake sudeći po dubini otisaka i izgleda da su ljudski,ali to nije moguće."Ksenija ti znaš šta to znači","Znam došli su po njih moramo da ih držimo na oku nesmeju da dođu do njih 5-oro,pogotovo neameju da dođu do...nisam čula ime koje su izgovorili jer mu je Ksenija šapnula ime na uvo.O kome se radi?Kojih 5 osoba je u pitanju?Izgleda da oni znaju više od nas šta se dešava. Polako sam se odšunjala u hotel i pitala recepcionera za sobu"Izvini gde se nalaze sobe za II-3?,"Drugi sprat,ti si prijavljena u sobi 145,ali pazi nesmeju da te vide van sobe"-namignuo mi je,"Čekaj pa kako nisu primetili da me nema?","To sam ja sredio ne brini,Inače ja sam porodični prijatelj tvoje mame zovem se Stefan,sigurno ti je mama pričala o meni","Jeste,ali izgleda da te prvi put upoznajem. Mama mi je pričala o Stefanu on ima 17 godina,nikada ga pre nisam upoznala i izgleda ga je poslala da pazi na mene."U redu,hvala ti što si mi pomogao i drago mi je što sam te upoznala"
...
Ušunjala sam se u sobu u kojoj je bila Ana,ona je bila zaspala pa je nisam budila.Tek što sam sela na krevet zazvonio mi je telefon mama je zvala."Ema moram nešto da ti kažem nema puno vremena","Šta se desilo mama šta moraš da mi kažeš i kako to misliš nema puno vremena???","Sve ću ti objasniti,ali prvo pročitaj knjigu koju sam ti spakovala u kofer ispod svih stvari ima jedna pregrada za koju nisi znala i pronaći ćeš knjigu hitno je pročitaj,važno je zvaću te sutra da ti sve objasnim","Dobro pročitaću je"-veza se prekinula,poslušala sam ono što mi je rekla prevrnula sam ceo kofer i zaista sam našla jednu knjigu starija je po izgledu ima zlatne ukrase i slova jedna jako lepa knjiga na kojoj piše"Naslednici natprirodnog",šta je ovo čini mi se da sam ovu knjigu videla i ranije?-U tom trenutku neko je pokucao na vrata brzo sam sakrila knjigu i sve ispod kreveta...
YOU ARE READING
Izgubljeni Grad
FantasyEma je 16-godišnja tinejdžerka,naime njena prošlost je povezana sa njenom uvrnutom i borbenom sadašnjošću ona kao i njeni prijatelji će krenuti u veoma važnu misiju,ali da li će uspeti da ispune misiju ili će biti dovoljno da samo jedna osoba njeno...