Neko je pokucao na vrata,to je bio Danijel"Ema jesi li budna, hitno je"-upitao me je tihim i zabrinutim glasom,"Budna sam šta se desilo?","Izađi moram nešto da ti kažem".Pogledala sam u Anu koja i dalje spava i izašla sam tiho iz sobe."Dođi moram nešto da ti pokažem",Otišli smo van hotela izvadio je neku knjigu ista je kao i moja i zove se isto."Odakle ti ta knjiga?","Pronašao sam je u koferu","I ja sam našla istu takvu.","Otvorio sam je i počeo da čitam izgleda da je ovo pisala moja mama,i pronašo sam nešto o tebi i meni što je ona napisala","O čemu su zapravo ove knjige i šta piše o nama","Pročitaj ovo","Danijele znam da ćeš jednog dana pročitati tu knjigu i znaj da je sve što pročitaš ovde istinito postoji vas 5 natprirodnih naslednika,sigurno se pitaš šta sve to znači,to znači da si ti jedan od 5 naslednika kao i Ema vas dvoje ste prvi naslednici ne znam ko su ostalih troje naslednika,svaka knjiga ima drugačiju boju slova Emina i tvoja su zlatna,uglavnom ti i Ema morate da pročitate njenu knjigu da saznate sve o sebi i vašim mogućnostima kao i zadatcima koje morate da uradite...","Čula sam da su Ksenija i Nenad pričali o petoro naslednika i o tome kako smo u opasnosti kao i da nas neko upozorava na opasnost","Kada si to čula?","Onda kada je Nenad pozvao Kseniju da nešto vidi,ja sam je pratila i čula šta pričaju","Šta misliš da li oni znaju ko su naslednici","Ne znam,ali saznaćemo","U redu,ali nesmemo nikome reći za ovo dok ne saznamo kome možemo verovati i dok ne pronađemo ostale naslednike,možda nešto pronađemo u Riverdejlu.
...
Saznala sam nešto šokantno,kao i to da je osoba sa kojom sam bliska isto što i ja i da nas čeka toliko stvari koje moramo da uradimo. Nazvaću mamu jer imam neka pitanja,ali tek sutra jer je sad već kasno i moram da se naspavam za sutra.
...
"Ema probudi se uakoro moramo da budemo n adoručku","Koliko je sati","7h ujutro","U redu Ana ustajem","Da li si dobro?","Jeaam zašto pitaš","Čula sam da buncaš neke nepovezane stvari i pričala si na nekom čudnom jeziku,kao da si imala nekakav veoma čudan košmar","Da dobro samo sam kasno sinoć gledala horor film pa verovatno sam to sanjala","Nikad se nećeš opametiti ti i tvoji horor filmovi"-tu se nasmejala,a ja sam uplašeno ćutala jer ne smem da joj to kažem,ne znam da li mogu da verujem svojoj najboljoj drugarici i zato mi je pomalo krivo,ali takva je situacija.
...
Istuširala sam se i oprala sam zube zatim sam se obukla,a zatim sam primetila da knjiga koja mi je stajala ispod kreveta u koferu,počela sijati,nisam smela da je uzmem jer je Ana bila tu i gledala tv."Spremna sam možemo da krenemo","Dobro onda krenimo". Stigli smo dole u trpezariju taman na vreme jer su svi ušli videla sam Danijela koji je seodeo za jednim stolom sa Lukom i Dvidom,a mi smo seli za sto koji je bio na tri metra od Dnijelovog,za njim su sedele naše drugarice,Maja i Sara."Ema,Ana kako ste,mislile smo da nećete doći na vreme","Evo nas stigle smo baš u pravo vreme","Da li jedva čekate da odemo u obilazak Riverdejla,posle doručka?","Da"-rekla je Ana uzbuđeno dok sam ja pogledala u Danijela koji mi je očima pokazivao na nešto."Zemlja zove Emu"-viknula je Sara i tim me uplašila,"Molim?","Nešto si zamišljena da li si dobro?","Jesam,i u tom trenutku sam u glavi čula Danijela koji mi je rekao da pođem za njim,kako sam ga čula u glavi nije mi jasno,ali on je u tom trenutku pogledao u mene i izašao,a zatim sam i ja."Gde ćeš Ema"upitala je Maja,"Idem do toaleta,brzo ću se vratiti.On je čekao ispred trpezarije"Dobila sam tvoju poruku","To je samo delić od onoga što možemo,pročitao sam to u knjizi to se zove telepatski govor".To je fenomenlno!,"Tiše malo ne sme niko to da čuje","Izvini"-ne verujem šta ću još otkriti posle toga smo zajedno ušli u trpezariju svi su gledali u nas dok mi se Danijel približio i šapnuo mi"Ne smeš čak ni Ani da kažeš za sve ovo što smo saznali"-samo sam klimnula glavom.Došla sam do stola z akojim sede Maja,Sara i Ana idalje su svi gledali u mene."Što me tako gledate?"-upitala sam začuđeno,"Šta je ono tamo bilo?"-upitale su Maja i Sara,"Koje?","Otišla si do toaleta kako si nam rekla,a zatim se vraćaš isto kada i Danijel i onda ti on nešto šapće na uvo i ti klimneš glavom,"Na šta tačno aludirate (ciljate)","Pričaj jel ima nešto među vama"-upitale su sve tri uglas na šta su ih svi čuli i okrenuli se prema nama,"Naravno da nema mi se samo družimo nerazumem odakle vam to ja i Danijel se poznajemo od malena išli smo čak i zajedno u vrtić pa onda i u osnovnu kao i u srednju školu,nikad neće biti ništa među nama mi smo samo prijatelji","Dobro šta se ljutiš odma tako nam je delovalo","Pa sledeći put pazite šta pomislite pre nego što izgovorite takve gluposti"-pogledala sam u Danijela koji je gledao kroz prozor kao da je duha video,okrenula sam se i otišla do prozora,a napolju je sve bilo pokidano i razbacano kao da je oluja sve porušila,a bio je vedar dan.Onda sam opet čula telepatski Danijela koji je pitao."Smiri se,i probaj da kontrolišeš svoj bes jel vidiš šta si uradila tamo u dvorištu","To sam ja uradila??!","Jesi,imaš sposobnost kontrolisati vreme po osećanjima bila si se razbesnela zbog nečega i napravila si toliku oluju da si celo dvorište hotela uništila","Kako to da kontrolišem i koje mi sve moći još imamo???","To ćemo pronaći u tvojoj knjizi ali posle obilaska kada budemo stigli u hotel i kada budemo išli u obilazak budimi u blizini u slučaju da nešto saznam","U redu"-ne mogu da verujem koliko je predobro što imam moć telepatskog pričanja mogu da pričam šta hoću i da me samo Danijel može čuti"...
ESTÁS LEYENDO
Izgubljeni Grad
FantasíaEma je 16-godišnja tinejdžerka,naime njena prošlost je povezana sa njenom uvrnutom i borbenom sadašnjošću ona kao i njeni prijatelji će krenuti u veoma važnu misiju,ali da li će uspeti da ispune misiju ili će biti dovoljno da samo jedna osoba njeno...