Prijatelji ili ne prijatelji?

12 2 0
                                    

Ostaćemo ovde dok se neoporavimo,ko zna koliko će to da traje,a nisam ni sigurna da li ćemo uspeti da nađemo Alex-a."Po vašim licima sigurno se pitate koliko imamo godina,jer izgledamo ovoliko mladi,ja imam 32,Mary ima 31,Leo 17,Ella 29,Noa 18,Alen 35 i Nikolas 16","Vi ste svi zaista mladi"-ubacio se Stefan,"Koliko vi imate godina"-upitao je Leo."Danijel ima 16, Džejms 17 ,Hana 17,Stefan 25 i Filip 19"-Izletelo mi je nisam trebla reći da Stefan ima 25 jer je ostao na 17 god."Stefan je najstariji,a izgleda kao da ima 17"-nekako sumnjičavo je rekao Noa,"On je genetski mladolik kao i njegov brat Filip,ali i zdravo se hrane"-rekla sam to potpuno smireno da nisu mogli da znaju da lažem."To je super znači sportisti?"-upitno je rekao Nikolas."Da može se reći da se ponekad bavimo sportom rekao je Stefan,a zatim pogledao u mene. "Leo,Nikola i Noa odvedite prijatelje do njihovih soba"-veoma ljubazno su rekle Mary i Ella."U redu,sa zadovoljstvom"-odgovoriše njih troje.Stigli smo na sprat na kojem su inače njihove sobe,sprat je predivan kad se popne na sprat ima predivan i dugačak hodnik od po 10 soba na kraju hodnika ima jedan predivan veliki prozor kroz koji se vidi grad,dizajn je baš moderan i po mom ukusu."U redu birajte ko će sa kim i u koju sobu"-veselo je rekao Nikolas."Ja ću u ovu prvu"-rekao je Džejms","ja ću u ovu sledeću prekoputa rekla je Hana "Ja ću u ovu sledeću"-rekao je Danijel,"Ja i Filip će mo u ovu treću prekoputa mi smo braća pa će mo u jednu sobu.Na jednom delu imaju 5 soba,a na drugom delu hodnika ima isto 5 soba,sve je u skladu sa dizajnom."Ema!?"- čula sam kako me doziva Nikolas,"Molim?","U kojoj ćeš ti sobi da spavaš","Ja ću u ovoj na kraju hodnika preko puta ove"-rekla sam pokazivajući ka toj sobi","Bićemo cimeri moja soba je ovde preko puta,a ova do tebe je Leova soba"-rekao je Nikolas,"Super"-uzviknula sam nekako srećno,pa me je Džejms pogledao kao da će me zezati za to što sam rekla."Uđite u sobe sve imaju ogroman i udoban krevet sa predivnim pogledom,uđite rapakujte se malo odmorite,sođite do 17h dole na ručak","U redu"-rekli smo u glas.Ušla sam u sobu predivna je kao da je nameštena za mene svetloljubičasti čupavi tepih,pored njega ogroman udoban krevet sa kožnim naslonom koji je crne boje,soba okrečena u belu boju pored kreveta se nalazi veliki plakar i ogledalo,preko puta kreveta radni sto i laptop sa kancelarijskom stolicom pored kreveta dva noćna stolića sa lampama na njima,a pored radnog stola se nalazi kupatilo i toalet unutra,velika tuškabina sa toalet šoljom i lavaboom...Raspakovala sam stvari koje su iznešene iz kamp prikolice koja je bila u savršenom stanju. Istuširala sam se,a potom i presvukla u helanke i majicu koji su mi savršeno stajali legla sam  u preudobni krevet i videla da imam 32 propuštena poziv od mame pozvala sam je "Ema dušo što mi se nisi javila i gde si uopšte javila mi je tvoja razredna da te nije našla u sobi kao ni tvoje stvari,takođe mi je rekla da nema tvog prijatelja Danijela,očekujem odgovore?"-bila je vidno ljuta i zabrinuta"Nemogu ti ništa reći dobro sam","Samo da znaš da vas traže ","U redu hvala čuvaj se,javiću ti se kasnije i sve ti objasniti","U redu čuvaj se i ti".Završili smo sa razgovorom kad je neko kucao na vrata"Uđi"-rekla se te je Nikolas ušao"Hej Nikolas","Hej Ema,i možeš me zvati Nik","U redu Nik","Da li si dobro,primetio sam da si sa nekim pričala na telefon","Dobro sam","U redu,siđi dole ručak je spreman svi tvoji prijatelji su već dole","U redu".Pošla sam sa njim i stigli dole u ogromnu trpezariju svi su pogledali u mene,ali nisam znala zašto seli smo i jeli lepo smo se svi malo bolje upoznali,a zatim smo se svi smejali, atmosfera je bila baš vesela,iako se osetila neka jaka energija što mi nije bilo jasno.

...
Sad je 19h svi smo u svojim sobama,ja sam se već istuširala i obukla laganu trenerku u kompletu. Čula sam iz dnevnog boravka nešto pričaju,htela sam da vidim o čemu se radi pa sam se iskrala iz sobe i sišla niz stepenice,a zatim videla Dejvida,Mary,Ellu i Alena kako pričaju"Dobro,ako znaju šta smo mi zašto nam nisu rekli šta su oni?"-upitala je Ela.Pre nego što sam se spustila dole bacila sam čini na sebe da ne mogu da osete moje prisustvo u slučaju da su natprirodna bića."Možda ne znaju da smo hibridi,pa nisu hteli da se otkriju"-rekli su Dejvid i Alen."Budimo na oprezu još uvek ne znamo šta su,ali jaki su to smo svi osetili"-rekle su Mary i Ella,a zatim je Ella rekla"Pa zar vama nije čudno da su oni slučajno ovde skoro svi su maloletni i još su završili u provaliji blizu naše kuće,i pritom su preživeli nedelju dana u toj provaliji?","Ne znam,još će mo to istražiti"-rekli su Dejvid i Alen.Tu su i završili razgovor te krenuli ka spratu,otrčala sam polako do sobe i pravila se da spavam. Potom su oni rekli Noi,Niku i Leu"Idemo u izvidnicu verovatno su Klaus i njegovi ljudi u blizini,pazite nja njih,probajte saznati šta su oni i odakle su i šta im se desilo","U redu"-rekli su njih troje. Potom su otišli ispratiti Dejvida,Alena,Ellu i Mary,a zatim ostali dole da gledaju tv. Brzo sam otišla do Danijelove sobe i upala ko FBI."Šta je bilo zašto si upala tako u sobu"Dvoumila sam šta ću da mu kažem i samo sam rekla"U slučaju da te Nik,Leo ili Noa budu ispitivali o tome kako smo došli ovde i šta se desilo nemoj ništa da pričaš, i to što sam rekla danas isto to ponovite ukoliko vas bilo ko od njih pita nasamo prenesi to i ostalima","Šta se dešava","Ništa,samo budi na oprezu u slučaju da se počnu ispitivati previše","U redu".Izašla sam iz sobe i zatvorila vrata,a potom sam se uputila u dnevni boravak praveći se da sam se tek sad probudila."O Ema"-rekao je Leo,"Zdravo društvo,šta  radite?","Ništa gledamo tv,vidim ti si se tek sad probudila"-rekao Noa,"Zašto je ovde ovako tiho?"-upitala sam iščekijući odgovor,"Roditelji,tetka i stric su otišli u grad u nabavku,a tvoji prijatelji spavaju"-rekao je Leo,"Hoćeš li se pridružiti nama gledaćemo film?"-upitao je Nik,"Kakav film gledate?"-upitala sam,"Horor"-rekli su svi u glas,"Odlično obožavam horor","Ja idem po grickalice i piće",gledala sam u Nou i prebledela,šta ako su vampiri i donese krv,malo sam se uplašila i to su primetili Leo i Nik."Jesili dobro?"-upitao je Leo"Dobro sam"-rekla sam,a zatim sam mu se nasmešila. Došao je Noa sa tri činije pune grickalica i doneo je sokove na šta je meni laknulo. Na internetu su našli horor film koji ne znam kako se zove,ali je zanimljiv.

Pola sata kasnije...

Tek je prošlo pola sata filma svi nas troje grickamo čip i pijemo sok kada sam u jednom trenutku čula vrisak otprilike u razdaljenosti od 30 km,odmah sam pogledala u Lea i u istom trenutku skočila sa kreveta jer mi se čini da je Ella vrisnula,ne znam da li su njih troje to čuli."Ema,jesi li se to uplašila horora"-upiato je Noa nisam ništa odgovarala jer sam locirala gde se čuo vrisak prebledela sam i to su primetili"Ema!!!"-viknuo je Leo,a zatim su me zabrinuto gledali."Ovo nije dobro","O čemu pričaš Ema?"-upitali su me."Jel me zezate da niste ovo čuli???","Šta to?"Izjurila sam i zalupila vratima,a zatim krenula činima locirati gde se čuo vrisak.

|Leo.p.o.v.|

Gledali smo film,a zatim sam čuo nešto pogledao sam u Nika i Noa,ali nismo obraćali pažnju,a zatim sam pogledao u Emu koja je skočila i bila bleda."Ema jesi li se to uplašila horora"-upitao je Noa sa onim osmehom zadirkivanja,ona je samo stajala i ništa nije rekla zatim sam je ja dozivao"Ema!!!"zabrinuto sam je pogledao,a ona je rekla"Ovo nije dobro"-zabrinuto smo upitali"O čemu pričaš Ema?"ona se proderala na nas"Jel me zezate da ovo niste čuli???","Šta to?"-upitali smo,a zatim je ona izjurila negde vidno uplašena i zabrinuta. "Čekaj malo onaj zvuk što smo čuli nije valjda i ona čula?","Ne znam,bolje da vidimo gde je rekli su nam da pazimo na njih"-u tom trenutku su sišli i ostali"Šta se desilo gde je Ema?-upitao je Stefan,"Ne znamo samo je skočila,gledali smo film i ona se izderala na nas da li je zezamo da nismo nešto čuli","Znate šta trebamo da uradimo"-rekao je ostalima,a zatim su oni istrčali tražeći je","Idemo i mi,probaj je naći činima"-rekli su mi Nik i Noa,"U redu idemo"

|Ema.p.o.v.|

Pronašla sam Ellu u nekoj šumi je izvan ovog grada verovatno su i ostali sa njom,nikad nisam čula za tu šumu,moram požuriti...

Izgubljeni GradWhere stories live. Discover now