Užasno me glava boli ali sam uspela da se probudim,ili možda ne gde sam ja?,Ko nam se to probudio,očekivala sam da ćeš ojačati ali si veoma slaba i uspela sam ponovo da vladam tobom","Šta hoćeš opet od mene,i kako si uopšte živa trebala si davno biti mrtva","Polako,zato sam i tu nismo se dugo videle mislila sam da će ti biti drago što me vidiš?
|Flaschback|
"Izađi mi iz glave i ostavi nas na miru!", Emice a šta ako neću ti si samo slaba kopija mene,ne možeš mi ništa,ja sam tvoja jača strana,moćnija sam od tebe ti si samo detence koje ne može ništa samo da uradi plačljiva beba,i radiš ono što ja želim jer te kontrolišem!","Ex hoc ego ipse take imperium sempiternum: occiditis, et malum detestor, evanescet!"Vratiću se jaaaa!"
|End flaschback|
"Ti odvratna...","Polako,nemoj da vređaš svoju pametniju stranu,napravićuti pakao od života,izgubićeš sve i patićeš buhahaha...
"Aaaaaaaa",probudila sam se uz svoj vrisak bila sam u nekakvoj kući,a potom su do mene dotrčali svi ostali,"Ema šta se desilo?"-upitao je Leo,"Ona...","Ko?Šta se dešava???","Izvinite svi imala sam košmar","Dođi da se osvežiš" rekao je Danijel,pošla sam za njim i kroz prozor videla da smo u Riverdejlu,to ne može biti... ona se stvarno vratila!!!Ona se vratila,da mi uništi život i sve do čega mi je stalo tad sam imala 8 godina,mialila sam da je mrtva,ali se vratila, tog trenutka sam izletela iz wc-a i otišla do ostalih,ali Stefana više nije bilo tu,"Gde je Stefan???","U dvorištu je šta je bilo???"- upitao je Džejms,"Ništa samo moram hitno da pričam sa njim"-rekavši to istrčala sam iz te kuće,bio je u dvorištu sedeo je na stolici i čitao novine,"Stefane!!!"
|Stefan p.o.v.|
Sedeo sam u dvorištu i čitao novine kada je neko lupio vratima i počeo da viče,"Stefane!!!"-to je Ema i zvuči veoma uplašeno,"Ema šta se desilo???",video sam strah u njenim očima,htela je nešto da mi kaže,ali onda se promenila osetio sam nekakvo čudno prisustvo,a onda je rekla,"Uskoro će ručak,rekli su mi da ti javim!"-jezivo sve vreme me je ubijala pogledom dok mi je to pričala,a potom se još jezivije nasmejala,"Zašto si baš ti došla da mi to preneseš mislio sam da želiš da me ubiješ,ali ti si se zapravo uželela mene i krivo ti je zbog onoga što si rekla?"-ovo sam rekao jer sam želeo da vidim njen odgovor sve je toliko čudno ovde!,"Nemoj da lupaš gluposti!"-a potom mi je prišla i uhvatila me je za vrat podižućime iznad sebe počeo sam se gušiti,smejala se kao nekakav psihopata,a kad sam počeo gubiti svest video sam njeno lice koje je izgledalo jezivo,a potom se počela tresti i spustila me je,dozivala me je čak su joj se i suze počele slivati noz obraze...Probudio sam se bio sam u svojoj sobi u krevetu nije bilo nikoga ustao sam se i otišao do prozora,napolju sam video Emu tresla se i jecala je pričala je sama sa sobom,skoncentrisao sam se i čuo kako je pričala,"Ne,ne,ne!Zašto si to uradila?Molim te mi odgovori?!!!"-pričala je sa nekim ali nije bilo nikoga osim nje u dvorištu,a onda sam video da je ustala i uzela nož koji je bio napolju,počela je da se ubada nožem,istog trena sam izleteo,ali ona se srušila,"Ema!!!!Probudi seee!!!"-ostali su istog trena istrčali iz kuće ugledavši to počeli su da je dozivaju dok im se od panike i straha suze slivale niz obraze,kad sam malo bolje pogledao shvatio sam i zašto,sva je bila izbodena prizor je bio uzašavajuć kao da ju je izbolo nešto nečisto?Zašto je to uradila???Odneli smo je u kuću,povrede su bile veoma gadne jedva smo joj uspeli pomoći pomoću veoma jakih čini,i to jedva molili smo boga da preživi. Kad joj je bilo malo bolje,izašli smo iz sobe,a ostali su odma pitali,"Šta joj se desilo,kako je dobila veoma teške i neprirodne rane???,"Ja sam bio dole i čitao novine,potom je ona uspaničeno izašla tresući se htela je nešto da mi kaže,ali onda je samo rekla da ste je vi poslali da me pozove na ručak","Ona je bila uspaničena kada se probudila tražila te je i ja sam rekao da si u dvorištu"-rekao je Džejms,"A onda sam joj ja rekao da je verovatno došla nešto drugo da mi kaže i ona je samo došla do mene podignuvšime u vazduh počevši me daviti kad sam gubio svest video sam na tren njeno uplašeno i uplakano lice,dozivala me je,a potom sam se probudio u svojoj sobi i otišao sam do prozora ona je pričala sama sa sobom rekavši","Ne,ne,ne!Zašto si to uradila?Molim te mi odgovori?!!!",a zatim je uzela nož i počela je bosti sebe čim sam video otrčao sam dole,ali je ona samo pala"-rekao sam sve što se desilo,ali ne baš sve,"Zašto je to uradila???"-upitali su,"Sećate se one svađe od pre dva dana kada sam primetio da nešto nije u redu sa njom,a ona je tvrdila da jeste,","Da?"...Ispričao sam im sve što se desilo i njeno ponašanje kao i to da je htela da me ubije tri puta,"Nešto ne valja,poznajem je od prvog razreda osnovne nikad se nije tako ponašala, ustvari sećam se nečega kad je imala 8 godina"-rekao je Danijel,"Čega???","Stalno sam je čuo da je ponavljala neke reči na latinskom i svađala se sama sa sobom reči su glasila:"Angeli non nisi a te petere auxilium a malo et a me ego ipse adiuvate me, ut animus meus iterum atque imperium me ne malum","Čekaj malo mislim da sam pročitao negde o tome"-rekao je Klaus,"To su veoma jake čini Anđela,tačnije molitva Anđelu","Za šta su te čini?"-upitao sam,"Za spas od najmoćnijeg oblika zla i njegove kontrole,tačnije dokle god se moliš tom molitvom,čak ni najmoćnije zlo ne može da te kontroliše,","Hoćeš da kažeš da se branila od najmoćnijeg zla kad je imala 8 godina?","Upravo to,a to nije bilo šta već njena zla strana koja se hranila patnjom,tugom,boli,mržnjom i besom"-rekao je Klaus,"Jel postoji mogućnost da se ta dvojnica ponovo vratila i da je kontroliše?,"Da","Ali ona je jača od te njene dvojnice!?","Jeste,ali ne može da se odbrani jer strahuje da ona može da povredi svoje najbliže kao i nas"-Kako to tad nisam primetio uvek sam je čuvao i pratio?Ja sam je povređivo dok je ona sve više patila,a njena moćna zla dvojnica ju je uništavala deo po deo i možda se ona nikad više ne probudi!!!
YOU ARE READING
Izgubljeni Grad
FantasyEma je 16-godišnja tinejdžerka,naime njena prošlost je povezana sa njenom uvrnutom i borbenom sadašnjošću ona kao i njeni prijatelji će krenuti u veoma važnu misiju,ali da li će uspeti da ispune misiju ili će biti dovoljno da samo jedna osoba njeno...