Pošli smo u potragu za Alex-om još malo pa će mo stići živi malo dalje od grada u jednoj poprilično velikoj kući."Vidim je!"-povikao je Džejms.Polako smo se približavali njegovoj kući izgledala je baš onako kakvom ju je opisao Džejms,poprilično velika kuća sa predivnom terasom,krenuli smo ka kući samo Džejms i ja,ostali su stajali na par metara od kuće,pozvonila sam na vrata,izašao je meni se čini Alex,bio je za glavu veći od mene,braon kosu i plave oči."Džejmse,drago mi je što te vidim","Ko je ova lepotica"-ja sam se nasmejala jer se on zacrveneo nije imao nameru to da kaže,"Ja sam Ema","Drago mi je ja sam Alex","Drago mi je što te konačno upoznajem"-rekla sam uz osmeh,"Uđite".Ušli smo u kuću predivna je ima tri sprata,bilo bi glupo da živi sam u tolikoj kući."Da li ti živiš sm u ovoj kući?"-upitala sam zainteresovano,"Žive moja drugarica i drug,ali oni su na nekakvom izletu ili ekskurziji","Sad si sam?","Da","Odlično,treba da popričmo","Sećaš se kad smo se upoznali ti ja i Hana pre 5 godina","Naravno da se sećam,onda smo saznali da samo naslednici"-počeo mu je pokazivati očima da ne priča predamnom,"Našao sam ostale naslednike","Kako?Gde?Pokušavali smo ih pronaći dve godine ,a sad si uspeo","Pođi sa nama pa ćeš ih sve upoznati"-rekla sam.Izašli smo iz kuće i krenuli ka ostalima sedeli su na travi,"Klause!"-povikao je Alex,pa da spominjao ga je,"Alex,dugo te nisam video stari druže","Pošto se vi poznajete nema potrebe da vas upoznajem,Ovo su Leo,Nik,Noa oni su jedni od najmoćnijih hibrida-vampiri i čarobnjaci,ovo su naslednici Danijel,Džejmsa znaš,takođe i Hanu,Klus je takođe naslednik,ako nisi znao,ja koja sam takođe prvi naslednik,ovo su Stefan moj anđeo i njegov mlađi brat Filip on je moj bff","Drago mi je da sam vas sve upoznao".Par minuta kasnije svi su međusobno pričali,morala sam da ih prekinem jer moramo da krenemo,"Molim vas da me saslušate"-svi su prestali pričati međusobno i okrenuli se ka meni"Sad kada smo svi na okupu moramo da razradimo plan i pretražimo sve knjige naslednika koje imamo,stvar je ozbiljna traže nas,već sutra krećemo,znam da je sve ovo za neke novo,ali zajedno možemo mnogo više nego naši neprijatelji i hvala vam svima jer ste hteli da nam se pridružite"-svi su mi tapšali na govor,a zatim sam čula kako Alex govori Džejmsu,"Ona je rođeni vođa,pametna je,snalžljiva,kao i karakteristike pravog vođe"-rekao je Alex,"Da,upoznao sam je u Riverdejlu,tamo sam živeo neko vreme,ona i Danijel su saznali tek nedavno šta su,a sigurno bi život dali za sve nas takvih osoba je malo"-rekao je Džejms.Izgleda su zaboravili da mogu da ih čujem sa par kilometara,ali drago mi je što su me prihvatili kao vođu iako nism tražila da budem vođa...
23h tog dana...
Sedela sam pored logorske vatre dok su ostali spavali,ali nisu svi spavali,"Hej, zašto ne spavaš?"-upitao me je Alex,"Hej nisam znala da si budan i nespava mi se","Jel mogu da sednem i da ti pravim društvo?","Naravno,sedi","Izgleda te svi uvek slušaju i vole","Svi znamo šta nas čeka i zato im treba neko ko će ih voditi,i biti im podrška u svakom smislu,mislim da to ne bih trebala biti ja","Zašto to misliš?","Zato što sam ponekad nesigurna da radim nešto kako treba","Siguran sam da sve što uradiš je ispravno","Da sigurno mogli smo poginuti dok smo te tražili Danijel, Džejms,Stefan,Filip,Hana,i ja smo znali gde da te tražimo,ali onda smo završili u provaliji skoro mrtvi jer sam ja požurivala Stefana koji je vozio zato jer su nas jurili","Ali opet sve si nas okupila i potrudila se da imamo sve što nam je potrebno za misiju","Hvala ti"-dok sam razmišljala o onome što mi je Alex rekao,zapravo nama ne treba vođa već da svi doprinose svojim odlukama i idejama,"Mogu li nešto da te pitam?"-upitao je Alex,"Možeš, naravno","Učinilo mi se da poznaješ nekoga od naših neprijatelja","Poznajem,Ksenija ona je bila razredna Danijelu i meni,ali nikad nisam pomislila da će mi ona biti neprijatelj","Kako si...","Bilo je sve normalno došli smo u Riverdejl na ekskurziju na 10 dana primetila sam veoma staru knjigu kod mene u koferu,mama me je nazvala i sve mi je objasnila,a potom je došao Danijel,i rekao je da se ja spominjem u toj knjigi,kao dnevnik kojeg su pisali naši roditelji i kao istorija naslednika u jednom,potom sam upoznala Stefana,tačnije njega i Filipa poznajem od malena,ali su mi ih izbrisali iz sećanja još uvek mi se nisu vratila sećanja o njima ili bilo čemu što sam videla,što ima veze sa natprirodnim,uglavnom,onda sam upoznala Džejmsa,onda sunam ušli u trag pa smo pobegli potom smo otišli po Hanu pa smo sleteli u provaliju pronašli su nas Endrouzovi,a zatim sam upoznala Klausa,pa su nas uhvatili skoro pa su Leo, Nik i Noa krenuli sa nama...i eto nas","Mogu da zamislim samo kakav ti je život bio u poslednje vreme"...
CZYTASZ
Izgubljeni Grad
FantasyEma je 16-godišnja tinejdžerka,naime njena prošlost je povezana sa njenom uvrnutom i borbenom sadašnjošću ona kao i njeni prijatelji će krenuti u veoma važnu misiju,ali da li će uspeti da ispune misiju ili će biti dovoljno da samo jedna osoba njeno...