Prošlo je 10 dana Ema se nije probudila,bojim se da je ono najgore i da se nikad neće probuditi,stalo mi je do nje znam je od kad je bila mala beba,mnogo toga se ona ne seća,duša me je zabolela i nešto se prelomilo u meni,srce mi se steglo kao da sam mogao osetiti tu bol koju je ona osećala,Anđeli ako me čujete molim vas da preživi sve bi na svetu dao samo da preživi moj mali anđelčić preživi.
|Ema p.o.v.|
Kakvo je ovo mesto,sve je belo?,"Ema,ti si u raju"-prišao mi je jedan dečko star 17 godina odprilike,ima predivnu crnu kosu,biserno plave oči,višlji je od mene za glavu sigurno je...,"Ađeo,da imam 17 godina i drago mi je što me tako opisuješ u svojim mislima"-Kako me je blam sada naravno da on zna šta mislim,sigurno zna i šta ne mislim,"Ne treba da te je stid ti si ovde jer si anđeo","Kako to misliš anđeo,znači mrtva sam?","Nažalost da,ali ti si naslednica najmoćnijeg Anđela,ti si čistokrvni anđeo,veoma si jaka ali te je ubila sila koju nisi mogla pobediti jer si se bojala da tvoji prijatelji mogu da nastradaju","U pravu si,ali nadam se da su svi dobro jer ne bi mogla da budem mrtva sa tom činjenicom","Ti imaš veliko srce,i žao mi je što si ovde","Mogu li da te zamolim nešto?","Možeš","Da li mogu da se vidim poslednji put?","Naravno i zovem se Luka","Trebali bi da krenemo"
|Stefan p.o.v.|
Svo vreme sam pored nje ne budi se,držim je za ruku koja je ledena,diše ali veoma slabo, milovao sam je po kosi ali onda je prestala da diše,"Emaaa!!!Neeeee!!!"-suze su počele da liju kao kiša,i više nisam mogao da je osetim,drmao sam je a onda sam spustio glavu na njena prsa plakao sam kao nikada u životu.
|Ema p.o.v.|
Stefan me je milovao po kosi držeći me za ruku,i onda je počeo da plače,nikad ga nisam videla da plače,prestala sam da dišem,pustila sam suze gledajući u Stefana koji pokušava da me probudi,a potom se naslonio na moja prsa plakao je,ipak sam mu značila,u tom trenutku su ušli i ostali i oni su me pokušali probuditi,ali bezuspešno,kako će biti mojoj mami kad sazna da sam mrtva?,Luka mi je prišao i zagrlio me,"Mislim da bi trebali da krenemo,samo će te još više boleti gledati ih takve","U pravu si,ali prvo želim sve da ih zagrlim poslednji put,Stefana,Danijela,Lea,Nika,Nou,Klausa,Džejmsa,Filipa,Saru,Alex-a sve vas volim učinili ste mi život lepim,možda se vidimo u drugom životu...
|Stefan p.o.v.|
"Moramo da javimo njenoj mami,i da organizujemo sahranu kakvu je zaslužila"-svi su bili toliko iscrpljeni od plakanja da su samo klimnuli glavom...
YOU ARE READING
Izgubljeni Grad
FantasyEma je 16-godišnja tinejdžerka,naime njena prošlost je povezana sa njenom uvrnutom i borbenom sadašnjošću ona kao i njeni prijatelji će krenuti u veoma važnu misiju,ali da li će uspeti da ispune misiju ili će biti dovoljno da samo jedna osoba njeno...