" Sert ve asi aynı zamanda güzel sevdim se-"
Sözünü kesen içeriden başka bir çocuğun gelmesiydi. Buda onun gibi çıkarsa gerçekten müşteri falan dinlemem ikisini de duvara yapıştırırdım.
"Taehyung gittin iki saattir gelemedin."
Demek adı Taehyung'tu.
Gelen çocuk bana baktığında tekrar konuştum.
Vn: Arkadaşının pislik sözlü tacizi bittiyse paramı verin gideyim.
Çocuk hiçbir şey demeden cebinden cüzdanını çıkartıp kartı bana uzattı.
Bende post cihazını çıkartıp ödemeyi yapıp tekrar ona uzattım.
Sarı saçlı çocuğun kapıyı kapatmadan önce söylediği şeyleri duydum.
"Ne uğraşıyorsun böyle düşük sınıf insanlarla"
Ay kıçımın kenarı. Bende uğraşsın diye ölüyordum.
Vn: Anladık tek zengin sizsiniz en harikası siz-
Sözümü kesen sinirli bir şekilde merdivenden inerken bir çocuğa çarpmamdı.
Önünde eğilerek konuştum.
Vn: Kusura bakmayın bir avuç gerizekalıyla uğraşınca insanında gözü kör oluyor.
Çocuk sadece gülümsemekle yetinmişti. Acaba konuşamıyor muydu?
Arkasından bağırdım.
Vn: Aynen önemli değil! Bütün deliler de beni buluyor zaten.
Kafamı iki yana sallayarak apartmandan çıkmıştım.
Apartmanın adına baktım.
Vn: Çocuk parkı da yazmıyor. Zengin züppeler yeridir diye de.
Saate baktığımda büyükannemden azar yiyeceğimi fark ettim. Hızla motosiklete atlayıp noodle barın yolunu tuttum.
...
Jw: İki saattir neredesin sen Vien?
Vn: Motosiklet arıza yaptı büyükanne.
Çok güzel yalan söylerdim.
Jw: Sen gelmeyince siparişi büyükbaban götürdü.
Başımla onayladım. Genelde de hep öyle olurdu zaten. Ben sadece arada yardım ediyordum.
Yazarın Anlatımından
Jw: Jung Vien daha gelmedi bu siparişleri sen götür.
Yaşlı adam başıyla onaylayıp siparişleri aldı.
Geldiği büyük binaya baktı adam. Etrafta şirket çalışanları dolanıyordu. Döner kapıdan girip asansöre bindi. 12. kata basıp beklemeye başladı.
Kısa bir süre sonra asansör tekrar açıldığında geldiğini anlayıp çıktı.
Jn: Jajangmyeon siparişi geldi.
İleriden genç bir adam el kaldırmıştı. Sanırım o kadar meşguldü ki yaşlı adamı ayağına kadar çağırmıştı.
Ama büyükannenin bir sözü vardı, müşteri, ne etse yeri diye. Adamda haliyle ses çıkaramıyordu.
Genç adam ödemesini yaptıktan sonra önünde hafif eğilerek asansöre ilerliyordu ki adını duymasıyla bu eylemini gerçekleştiremedi.
"Jung?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPECTACULAR ~1 /PJM/
Teen Fiction[Distinction] "İnsanlarda kitaplar gibidir. Kategorilere ayrılır. Popüler bir kitapsan seni herkes okuyup satın almak ister. Kötü ve eskimiş bir kitapsan seni kitaplığa bile koymak istemezler. Peki ya insanlar? Zenginsen en üstesindir istediğin olur...