■38■

561 52 52
                                    

Apar topar eşyalarımızı toplayıp çıktığımızda sormaya fırsatım olmadığı soruyu arabada Jimin'e yöneltmiştim.

Vn: Jimin Tanrı aşkına ne olduğunu söyleyecek misin? Kim gelmiş?

Jimin sertçe direksiyona vurduğunda ilk defa bu kadar sinirli olduğunu görmüştüm.

Jm: Siah. Eski bir arkadaşımız. Daha doğrusu en yakın arkadaşımızdı.

Bu kadar sinirlenecek ne vardı bunda peki?

Jm: Eskiden Jungkook'la sevgiliydiler. Siah ondan daha doğrusu çoğumuzdan büyüktü. Hoseok hyung ve Namjoon hyungla yaşıt. O yüzden hep bize ablalık yaptı.

Hala burada sorunun ne olduğunu çözmeye çalışıyordum.

Jm: Liseye geçtiğimizde Jungkook ona açıldı ve ikisi sevgili oldular. Ama Siah çok değişmişti. Bize karşı olan davranışları.
Jungkook'u sürekli yanına çekiyor bizimle takılmaması gerektiğini söylüyordu.

Bütün dikkatimi ona vererek dinliyordum.

Jm: Jungkook ona o kadar aşıktı ki her istediğini yapıyordu. Taa ki o güne kadar.

Vn: O gün?

Jm: Şirketlerimiz arasında ortak bir anlaşma vardı. Büyük yatırımlar yapılacaktı. Jungkook'tan o belgeyi alıp ona vermesini istemiş.

Vn: Jungkook naptı aldı mı?

Jm: Hayır. Her şeyin farkına vardı. Onu kullandığını. Bizim yanımıza gelip söyledi. Bizde bir plan yapıp sahte belge hazırladık.

Jm: Meğer rakip olduğumuz şirketin oğluyla nişanlanmış. O yüzden o belgeyi alıp amacı hepimizin ipini çekmekmiş.

Vn: Tabi sahte belgeyle başaramadı.

Jm: Evet bu durumu öğrendiğimizi anlayınca da nişanlısıyla İngiltere'ye kaçtılar. Sonra duyduğumuza göre evlenmiş ve bir çocuğu olmuş.

Vn: Jungkook? O unutamadı mı?

Jm: Hayır. Ben hayatımda o kadar güzel seven bir insan görmedim Vien. Jungkook'un bu aralar kafası oldukça karışıktı. Siah'ı tam unutmaya hazırlanacakken tekrar dönmesi hiçbirimiz için iyi olmadı.

Vn: Ne yapmayı düşünüyorsunuz?

Jm: Bilmiyorum ama onun tekrar Jungkook'la karşılaşmaması için elimizden geleni yapıcaz.


■■■


Eve geldiğimde biraz büyükanneme yardım edip odama çıkmıştım.

Vn: Jimin hala mesaj atmadı. Neden atmadı ki?

Acaba kadınla karşılaşmışlar mıydı?

Bildirim sesiyle hevesle telefona yapışmıştım ki gelen mesajla hevesim kaçmıştı.



............................ ₩.............................

[Raydan Çıkanlar]

Jh:
Hala sizden bir
açıklama bekliyoruz.

Hj:
Evet.
Dj:+1

Ws:
Ne zaman söylemeyi
düşünüyordunuz
Vien hanım?

Dj:
Diyene bak hele

Hj:
Bah bah şuna

Ws:
Ben ne yaptım lan?

SPECTACULAR ~1  /PJM/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin