■28■

556 57 34
                                    

"Sen kimsin oğlum nerede?"

Kadın olan cırtlak bir sesle konuştuğunda yüzümü buruşturmamak için zor tutmuştum.

Beni iterek içeriye geçtiğinde kapı eşiğine tutunarak son anda düşmekten kurtulmuştum.

Orta yaşlardaki adam da içeriye girdiğinde ardından yaşlı adam bana mahçupça bakmıştı.

"Kusura bakma kızım. Sen yeni hizmetlisin herhalde"

Hizmetli mi?

Önümdeki mutfak önlüğünü gördüğümde gülümsemiştim.

Vn: Hayır efendim ben Jimin'in arkadaşıyım. Yemek yapıyordum kusura bakmayın böyle karşılamak zorunda kaldım sizi.

Adam kaşlarını çatmıştı.

"Seni hiç çocuklarla birlikte görmedim. Hangi ailedensin kızım? Aa yoksa bizim Bay Min'in kızı mısın?"

Vn: Hayır efendim. Ben sadece Jimin'in arkadaşıyım. Sizin gibi zengin ailem ya da akrabam yok.

Adam daha çok şaşırmıştı. Herhalde o da benim gibi fakir birisiyle zengin torununun ne işi olur diye düşünüyordu.

Mutfaktan sesler geldiğinde endişeyle yaşlı adama döndüm.

Vn: Efendim siz geçin ocakta yemek vardı taşmış olmalı.

Konuşmasına izin vermeden telaşlı bir şekilde mutfağa koşup taşan yemeğin altını kapatmıştım.

Üzerimdeki önlüğü çıkartıp tezgaha koydum. Derin bir nefes alıp içeriye geçtim.

Jimin memnuniyetsiz bir şekilde otururken az önceki kadında aynı çirkefliğiyle oturuyordu.

Sanırım anne ve babasıydı.

Jm: Neden geldiniz büyükbaba? Hadi geliyorsun sadece sen gel ne diye bu kadını da getiriyorsun?

"Öyle deme oğlum o senin annen"

Orta yaşlarda ki adam konuştuğunda Jimin göz devirmişti.

Jm: Üvey annen demek istedin herhalde baba.

"Jimin!"

Babası Jimin'i uyarınca kadın bıyık altından gülmüştü.

" Ee Jimin arkadaşınla bizi tanıştırmayacak mısın?"

Büyükbabası konuştuğunda Jimin hevesle ağzını açmıştı ki üvey annesi araya girmişti.

" Ben bunu hizmetçi sanmıştım"

Bunu mu? Herhalde bir insan ancak bu kadar aşağılayarak konuşabilirdi.

Üvey annesi olmasa Jimin'in bu kadına çektiğini düşünürdüm.

Jm: Hayır Hyesu. O benim arkadaşım.

Ona karşı hiçbir saygı ifadesi kullanmaması şaşırmama neden olmuştu.

Jm: Büyükbaba senin arkadaşın Jung amca var ya. Onun torunu Vien.

Adamın gözü parlamıştı sevinçten.

Hy: Aa öyle mi?! Kızım baştan neden söylemedin?! Desene bizim gibi torunlarımız da arkadaş olmuş.

" Baba ne arkadaşı? Aradaki statü farkını göremiyorsun herhalde? Jimin sende kendine göre arkadaşlar edin!"

Kadın hadi çirkefti de bu adam sessiz bir şeye benziyordu. Bir anda böyle parlamasına anlam verememiştim.

Beni görmezden gelip konuşmasıyla ayağa kalktım.

SPECTACULAR ~1  /PJM/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin