Büyük bir villanın önüne geldiğimde durup baktım. Bu kadar büyük beklemiyordum.Kapıyı tıklatıp bekledim.
Kapıyı açan hizmetli genişçe gülümseyerek karşılamıştı beni.
Vn: Merhaba ben Micha'nın arkadaşı Vien. Geleceğimden haberi vardı ama?
"Evet evet küçük hanım söyledi"
Vay be küçük hanım demek.
İçeriye girdiğimde beni yönlendirmesiyle bir odanın önünde durduk.
Vn: Teşekkürler.
Önümde saygıyla eğilince bende eğilmiştim.
Kapıyı tıklatıp içeriye girdiğimde şaşırmayarak büyük şaşalı odanın içinde Micha'yı pembe yatağının içinde gördüm.
Mc: Hoşgeldin Vien
Vn: Kalkma lütfen.
Yanına gidip yatağının köşesine oturdum.
Vn: Dün bir anda ortadan kaybolunca fark edemedim üzgünüm.
Mc: Sen o çocukları tanımadığına emin misin? Özellikle de Jimin'i
Başımı anında iki yana salladım.
Vn: Sana önceden de söyledim tanımıyorum diye. Sadece burslu olduğum için benimle uğraşıyorlar o kadar.
Mc: Dönem ortasında nasıl girdin burslu olarak. Ayrıca yemekhanede Jimin büyükbabamın parasıyla okuyor falan demişti.
Resmen beni sorguya çekiyordu. İyi hoştu ama şu çocukların konusu geçtiğinde ayrı bir kimliğe bürünüyor gibiydi.
Vn: Beni sorgulamayı bırakta sen yarın okula geliyor musun onu söyle.
Mc: Geliyorum tabi ki.
Vn: Video sana da geldi mi?
Mc: Ne videosu? Telefonum kapalıydı.
Telefonu açıp videoya baktığında bana şaşkınca baktı.
Mc: Jimin hala seni nasıl öldürmedi?
Vn: Kolay lokma olmadığım içindir.
Mc: Neden yaptın? Yemekhanede olanlar için mi?
Aslında yemekhanedeki olay için değildi. Ailem hakkında konuşması ağrıma gitmişti ama bunu tabi ki de Micha'ya söylemiycektim.
Başımla onayladığımda gülmüştü.
Mc: Jimin'den baya nefret ediyorsun anlaşılan.
Vn: İsmini duymak bile midemi bulandırıyor.
Okulda bugün yaptıkları hala aklımdaydı. Gerçekten yaptığı çok iğrençti ama ben salak gibi etkilenmiştim.
Odada ki kitaplığı göstererek konuştum.
Vn: Bakabilir miyim?
Mc: Tabi ki
Kitaplığının önünde durup kitaplarına baktım. Micha'ya döndüğümde telefonla ilgilendiğini gördüğüm için bir şey demeyerek kitapları incelemeye koyuldum.
Gözüme takılan siyah deri kaplı büyük kitabı elime aldığımda bunun albüm olduğunu anladım. Micha eminim küçüklüğünde de şimdiki gibi sevimli ve güzel bir kızdır.
Albümü açtığımda okuldayken çekilmiş olan fotoğrafları çıkmıştı karşıma. Sanırım burada anasınıfındaydı.
Ama neden her fotoğrafta bir kız çocuğunun yüzü karalanmış şekildeydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPECTACULAR ~1 /PJM/
Teen Fiction[Distinction] "İnsanlarda kitaplar gibidir. Kategorilere ayrılır. Popüler bir kitapsan seni herkes okuyup satın almak ister. Kötü ve eskimiş bir kitapsan seni kitaplığa bile koymak istemezler. Peki ya insanlar? Zenginsen en üstesindir istediğin olur...