Biraz oturup konuştuktan sonra ayaklanarak onlara döndüm.Vn: Sizinle tanıştığıma gerçekten çok memnun oldum ama ben daha fazla arkadaşımı bekletmeyeyim.
Ae: Numaranı verir misin Vien? Yanlış anlama sonra tekrar görüşmek isterim kız kıza.
Hw: Evet güzel olur.
Gülümseyerek telefonumu çıkarttım.
Aesook numarasını verdikten sonra onu arayıp numaramı almasını sağladım.
Hw: Ben numaranı Aesook'tan alırım Viencim.
Vn: Tamamdır. Haberleşiriz.
Diyerek oradan ayrıldım. Hararetli bir şekilde Micha'nın bir çocukla konuştuğunu gördüğümde Micha beni fark edip panikle çocuğu yanından göndermişti.
Çocuğun arkası bana dönük olduğu için yüzünü görememiştim. Sanırım erkek arkadaşıydı.
Yanına ulaştığımda zoraki bir şekilde gülümsemişti. Sanırım onu burada bıraktığım için üzülmüştü. Haklıydı da.
Vn: O gönderdiğin çocuk kimdi?
Mc: Haa o mu şey o ya takılmak için geldi öylesine birisi. Tanımıyorum bile.
Vn: Hımm anladım.
Mc: Ben sana içecek bir şeyler getireyim.
Vn: Alkollü olmasın lütfen.
Bir kez daha baskın yemeyi kaldıramazdım.
Mc: Tamam canım merak etme.
Gidip bir kaç dakika sonra geri dönmüştü.
Mc: Enerji içeceği.
Mavi görünümlü bardaktaki sıvıyı bir dikişte bitirmiştim. O kadar susamıştım ki boğazımdan geçerken iyi hissettirmişti.
Mc: Şöyle köşeye mi geçsek. Kapıya yakın olalım.
Onu başımla onayladım. Birazdan gitmek istediğimi söyleyecektim zaten.
Micha'nın telefonun çalmasıyla kulağına götürdü.
Kısa konuşmanın ardından yüksek müziği bastırmak adına bağırarak konuştu.
Mc: Vien benim acil gitmem gerekiyor. Annem rahatsızlanmış hastaneye gitmem gerkiyor.
Vn: Tamam sen git ben eve gidebilirim kendim.
Mc: Çok teşekkür ederim.
Yanağımdan öpüp kapıdan çıkarken yanıma bir beden yaklaştığını gördüm ama yüzünü tam seçemiyordum.
"Selam güzellik"
Vn: Sen kimsin git baş-
Yazarın anlatımından
Vien sözünü tamamlayamadan çocuğun kucağına bayılmıştı.
Tamda Micha'nın planladığı gibi.
Jimin ise geldiğinden bu yana üstünden gözünü ayıramadığı kızı arkadaşlarıyla sohbete daldığı için unutmuştu.
Geri dönüp baktığında ise yoktu ama fazla üstünde durmadı. Sıkılıp eve gitmiş olabilirdi. Bu yüzden arkadaşlarıyla olan konuşmasına geri döndü.
Micha dışarıda beklerken kimse görmemesi için etrafı kolaçan ediyordu.
Görüş açısına giren Vien ve arkadaşıyla arabanın arka kapısını açıp onların yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPECTACULAR ~1 /PJM/
Roman pour Adolescents[Distinction] "İnsanlarda kitaplar gibidir. Kategorilere ayrılır. Popüler bir kitapsan seni herkes okuyup satın almak ister. Kötü ve eskimiş bir kitapsan seni kitaplığa bile koymak istemezler. Peki ya insanlar? Zenginsen en üstesindir istediğin olur...