İyi okumalar~💜
Başlamadan önce Vote da verirseniz sevinirim bebişler.💋
Yanında ki gereksizi şimdi görüyordum. Sanırım üstüne kahve döktüğü kişi de onlardan birisiydi. Yanlarında Jungkook da vardı.
İsmini bilmediğim çocuk sinirle konuştu.
"SENCE NAPIYORUM? APTAL ARKADAŞIN ÜSTÜME KAHVE DÖKTÜ"
Mc: Lütfen beni affedin. İstemeyerek oldu.
Neden ayaklarına kapanıyordu?
Onu yerden kaldırıp konuştum.
Vn: Micha yapma. Sadece bir kahve döktün. Ayağına kapanmaya gerek yok.
" Evet çünkü ayağımın altını yalasa anca affederim"
Micha anında yere kapaklandığında gözlerim büyümüştü. Bunu yapmayacaktı herhalde.
Tekrar kaldırdığımda sarı saçlı çocuk tekrar konuştu.
"Sanırım arkadaşı daha hevesli hahaha"
Taehyung ona katılırken Jungkook bakışlarını başka yerlerde gezdiriyordu.
Dibine girip konuştum.
Vn: Kendin yalamak ister misin?
Diyerek tam suratının ortasına yumruğumu geçirmemle yere yıkılmıştı.
Micha panikle çığlık atarken elinden tutup çekiştirmeye başladım. Gözüme takılan en son şeyse Jungkook'un gülüyor oluşuydu.
■■■
Mc: Kızım naptın sen!
İkimizde tuvalete girmiş ben duvara yaslanmışken Micha da önümde volta atıyordu.
Mc: Kesin öldürecek bizi.
Vn: Sakin ol Micha. Burası bir okul hiçbir şey yapamaz.
Mc: Bahçe de bir soru sormuştun hatırlıyor musun?
Kafamı aşağı yukarı sallamıştım.
Mc: Evet doğru. İntihar edesiyeye kadar uğraşıyorlar. O çarptığım çocukta Jimin oluyor.
Şimdi bir şeylerden korkmanın zamanıydı belkide.
Mc: Bu demek oluyor ki. Bu zamana kadar yapacaklarının iki belki üç katını yapacaklar bize.
Vn: Senlik bir durum yok. Her şeyi kendim yaptım.
Yani yumruk atarken Micha'ya sormamıştım herhale. Onu da tehlikeye atamazdım.
Vn: Ben sınıfa giriyorum çoktan zil çaldı. Hoca girmiştir.
Onun bir şey demesine izin vermeden tuvaletten çıkıp sınıfa girmiştim.
Hocadan tekrar özür dileyip sırama oturdum.
Jungkook gülerek bana bakıyordu. O tavşan dişlerini söküp eline verecektim sonunda o olacaktı.
Jk: Güzel vuruştu.
Şaşkınca ona bakmıştım. Micha'nın dediğine göre okuldan daha onun kimse sesini duymamışken ben ikinci derste duymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPECTACULAR ~1 /PJM/
Teen Fiction[Distinction] "İnsanlarda kitaplar gibidir. Kategorilere ayrılır. Popüler bir kitapsan seni herkes okuyup satın almak ister. Kötü ve eskimiş bir kitapsan seni kitaplığa bile koymak istemezler. Peki ya insanlar? Zenginsen en üstesindir istediğin olur...