■22■

577 57 53
                                    


Jimin'in anlatımından

Vn: B-ben dayanamıyorum

Kollarımın arasındaki küçük bedene baktım. Bu kadar çaresiz olması içimi sızlatmıştı.

Sabah gördüğümde gülen benimle atışan kız gitmiş yerine ilk defa gördüğüm bir kız gelmişti sanki.

Gözlerimi kapatıp sırtını patpatladım.

Ne olmuştu acaba bu kısa süre içerisinde?

Jm: Gel içeride konuşalım.

Belimde sarılı olan ellerini gevşelttiğinde omzundan tutarak salona doğru yön verdim.

Koltuğa oturduktan sonra mutfağa geçip bir bardak suyla geri döndüm.

Sudan bir yudum alıp masanın üstüne koyduğunda biraz sakinleşmişe benziyordu.

Yanına oturmak yerine ortadaki masaya oturup karşısına geçtim.

Jm: Noldu?

Dolu gözleriyle bana baktığında kalbimin teklediğini hissettim. İlk defa böyle hissediyordum ve bu oldukça tuhaf olmasına karşın hoşuma da gitmişti.

Vn: B-birisi.. o görüntüleri..

Durup bakışlarını yukarıya çevirip derin nefes aldı.

Vn: Görüntüleri sosyal medyaya koymuş.

Bir nefeste söylediği cümleyi algılamaya çalışıyordum.

Bu kızın derdi neydi? Tamam benden hoşlandığı ve Vien'den acısını çıkartmasını anlıyordum.

Aklınca birbirimizi ya da benim onu sevdiğimi düşünüyordu. Ama neden sosyal medyaya yükleyip Vien'e yükleniyordu?

Jack'ten o gün her şeyi öğrenmiştim. Meğer Micha anaokulundan bu yana bizimle aynı sınıftaymış ve beni seviyormuş.

O zamanlar tombul ve çirkin olduğu için onu dışlamışım. Amına koyayım benim bundan haberim var mıydı peki?

Ben hiçbir zaman duygusal bir yönden kimseye yaklaşmamıştım ki. Ayrıca bu kadar kötü kalpliyse demek ki o zamanlar hissedip ona kötü davranmışım.

Liseye başlamadan öncede yurtdışına gidip bir sürü estetik ameliyatı olmuş. Sözde güzel olmak için yapmış.

Psikopatlıktan başka bir şey değil. Hayır hangi insan anaokulunda reddedildi diye o kadar ameliyat olur?

Her neyse sonra geri dönmüş. Geri dönmüş dönmesine ama hala bana karşı duyguları devam etmiş.

Dikkatimi çekmeye çalışmış ama becerememiş. Jack'in dediğine göre o gün kahveyide bilerek üstüme dökmüş.

Ama gelin görün ki yine dikkatimi çekmeyip üstüne üstlük yanında ki kıza odaklanınca iyice delirmiş.

Başından beri Vien'i arkadaşı olarak görmemiş. O gün Jack'in partisine planlı bir şekilde götürüp sonra da o fotoğrafları çekmiş.

Hala bu kadar kötü bir insan olmasını aklım almıyor. Sanırım Vien'e karşı tepki göstermediğim için sosyal medyaya da koyma ihtiyacı duydu.

Vn: L-lütfen Jimin bana kim olduğunu söyle. Plan falan umrumda değil.. Eğer büyükannemle büyükbabam görürse yıkılır.

Kafasını elleri arasına alıp eğildiğinde elim saçlarına gitmişti.

Jm: Sadece bir gün daha izin ver bana. Sosyal medyadan kaldırtıcam o fotoğrafı endişelenme.

Elime telefonu alıp Namjoon hyungu aradım.

SPECTACULAR ~1  /PJM/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin