🔹6🔹

163 22 22
                                    


  Mika ve Yuu koridorda bahsettikleri odaya doğru ilerliyorlardı.

   '' Off cidden bu yerden çok sıkıldım. Hayatım burada mı bitecek? Ya ben yüzme öğrenecektim! ''

   '' Merak etme Yuu-chan, sana yüzmeyi ben öğreteceğim. Beraber çıkacağız ve mutlu olacaksın. ''

   '' Sen biliyor musun ki yüzmeyi? ''

   '' Hayır ama senin için öğrenirim. Ne kadar zor olabilir ki? ''

   '' Orada ölebilirmişiz. ''

   '' Derken? ''

   '' Bana bir öğretmen öyle söyledi. Denizde boğulurmuşuz. ''

  Mika Yuu'nun yüzünü elleri arasına alıp sıktı. Balık gibi olmuş yüzü ile şaşkın şaşkın baktı ona Yuu.

   '' Ben seni kurtarırım Yuu-chan! İnanma öğretmenlere! ''

  Yuu kahkaha attı.

   '' Bundan hiç şüphem yok Mika! ''

  Mika elini aşağı indirdi ve koridorda yürümeye devam etti.

  Yuu parmağını sağındaki duvarın köşesine işaret edecek şekilde kaldırdı.

   '' Koridorların rengi eskimiş. Şuradaki küf 4 yıldır burada ve yayılıyor, korkunç. ''

   '' Bugün neden bu kadar negatifsin Yuu-chan? Kötü yan değil iyi yana bakalım. ''

   '' İyi yan bulamıyorum. Sen benim için iyi yan bulabilir misin? ''

   '' Sabırlı olmalısın Yuu-chan ve tabii, iyi yan bulurum. Mesela... ''

  Gözlerini etrafında gezdirdi Mika. Gördüğü şeyle gülümsedi.

   '' Sınıflarımız var, eğitim görebiliyoruz, arkadaş edinip sosyalleşebiliyoruz, yemek yiyebiliyoruz, yatabildiğimiz yerler ve kendi kıyafetlerimiz var. En önemlisi de hala beraberiz. Bence bunlar buraya dayanmak için iyi sebepler. Seni... ''

  Sesi kısıldı Mika'nın.

   '' Kaybedebilirdim... Her deneye götürüldüğünde dayanamayacaksın korkusuyla kasılıp kalıyorum. Bunun bir daha olmaması için kaçacağız Yuu-chan! Ben kaçamasam da seni burada bırakmam! ''

   '' Öyle demesene Mika! Beraber burada kalır ya da kaçarız. Beraber. ''

   '' Yuu, ben kaçamayabilirim... Büyük ihtimalle seninle gelemeyeceğim ve yakalanacağım. Bu yüzden arkana bakma, tamam mı? Gelirsen... Seni affetmem. ''

   '' Ne saçmalıyorsun sen yine! Nasıl benimle kaçamayacakmışsın? ''

   '' Planını inceledim. O kadar kişiyi toplayamayız, toplarsak zorluk çıkar bu yüzden sadece 7 kişi olmalıyız. 1 tane girişte yem olacak. Bir tane de diğerlerini kameradan izleyecek. Diğeri ise diğer güvenliği oyalayacak. Yemle beraber birinin daha gitmesi gerekiyor. Kaldı 3 kişi... Biri sensin ve kaldı 2... Kimse böyle bir planı kabul etmez. Eden kişi sayısı en fazla 7'dir ve güvenilirler bu 7'nin içinde sadece 5 tanedir. ''

   '' Ne kadar saçma bir planın var! ''

   '' Doğrular bunlar. ''

   '' Değil. Güvenilir 7 kişi bulursak 5 olarak kalmayız. O dediğin 2 kişiyi 3'e veya 4'e indirebiliriz ve o kişilerin içine seni de alabiliriz. Çok düz mantıksın! ''

   '' Gel şu odaya girelim artık. Bunları konuşacak daha çok vaktimiz var, aceleye gerek yok. ''

   '' Bir de zeki olacaksın. Planın berbat öte- ''

Red Carnatıons /MikaYuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin