🔹12🔹

116 14 2
                                    


   Hinata

( unutanlar için yazıyorum. Hinata Yuu'nun ablası. Ne zamandır onu araya katmıyordum.)

  Gece saat çok geç olmuştu ve Hinata uykulu gözlerine, ayakta kalamayacak kadar güçsüz bedenine rağmen o soğukta dışarılardaydı. Üstüne bir şey almadan apar topar çıkmıştı evden. Mirai ( ev arkadaşı) yine evden geç saatte ayrılmıştı ama bu sefer Hinata da onu takip etmeye karar vermişti. İşin garip yanı Mirai'nin hep ara sokaklardan geçip tenha yerlere girmesiydi.

  Hinata evden ayrılalı 15 dakika oluyordu ama Mirai durmadan yola devam ediyordu. Yolu ezberlemişti resmen.

  Tch! Bu velet yine nereye gidiyor?!

  Düşünceleri Mirai'nin sağa dönmesi ve bir binanın merdivenlerinden çıkmasıyla yarıda bölündü.

  Burasıda... Neresi böyle...?

  Hinata şaşkınlıkla önünde ki kulübe baktı. Dışarıda siyah camları, altın renkli yazısı, kenarlarında bulunan süslemelerle son derece klas bir yerdi burası.

  Merdivenlerden yavaş yavaş çıktı ve kapıdan içeri girdi Hinata. İçeriden son ses gelen müzik sesi ve hoş kokular onu son derece keyiflendiriyordu. Ellerinde kokteyllerle garsonlar geçiyordu etrafından.

   '' Merhaba hanımefendi. ''

  Hinata etrafa bakınmayı bıraktı ve önünde ki garsona baktı.

   '' M-merhaba. ''

   '' Birine mi baktınız? Sizi önceden burada görmemiştim. ''

  Hinata ne diyeceğini bilemedi ve duraksadı. Söyleyecek yalan bulamıyordu.

   '' Şeyy... Be- ''

   '' O benim arkadaşım. ''

  Garson ve Hinata başlarını sesin geldiği yöne doğru çevirdiler.

   '' Tamam efendim. ''

  Garson Hinata'ya döndü ve boynunu eğdi.

   '' İyi eğlenceler. ''

  Elinde tuttuğu tepsiyi uzattı. Hinata tepsinin üstünde ki kokteyle baktı.

   '' Teşekkürler. ''

  Hinata kokteyli aldı ve endişeyle Mirai'ye baktı. Mirai'nin kızacağını düşünüyordu ama aksine, gayette sakindi.

   '' Mirai... ''

  Mirai Hinata'ya baktı ve eliyle alnını ovuşturdu.

   '' O kadar sokak geçtim. Hiç mi yılmadın takip etmekten? ''

  Hinata şaşkın bakışlarını Mirai'ye çevirirken Mirai elinde tuttuğu kokteyli yavaşça sallayarak konuştu.

   '' Buraya gelmemeliydin. ''

  Sağında bulunan beyaz L koltuğa doğru ilerledi. Koltuğun üstünden siyah ceketini aldı ve Hinata'nın bulunduğu tarafa döndü. Ona bakmadan ceketi uzattı.

   '' Al bunu giy. Bu havada neden ceket almadın ki? ''

  Hinata cevap vermeden ceketi aldı ve kollarını geçirdi. Alttan düzeltti ve Mirai'ye döndü.

   '' Neden haftalardır gecelerini burada geçiriyorsun? ''

  Dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı ve alaycı bir ses tonuyla konuştu.

Red Carnatıons /MikaYuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin