🔹5🔹

164 25 14
                                    

'' Seni seviyorum Yuu-chan ''

Yuu iri gözlerini daha da irileştirdi ve Mika'yı süzdü bir süre. Mika al al olmuş yanakları ile altındaki çimenlere doğru bakıyordu.

Etrafta tatlı bir koku, ışıltılı masmavi hava, renk renk çiçekler ve Mika... Yuu büyülenmiş gibiydi.

'' Cevap vermek zorunda değilsin! B-ben sadece- ''

Mika'nın telaşla söylediği sözler Yuu'nun dudağı ile bölündü. Dudağına küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi Yuu.

'' Bir şey açıklamana gerek yok Mika. Ben de seni seviyorum! ''

Mika utanç ve sevinçten yerinde duramaz haldeydi.

'' Ihh, derse mi girsek? ''

'' Bugün okul yok Mika. ''

'' Deney için bekliyorlardır. ''

'' Bugün tatil. Benden uzaklaşmaya mı çalışıyorsun? ''

'' Tabii ki hayır! Ben sadece görevler bekliyor diye şey yapıyorum... ''

'' Görevler bekleyebiliirr. Hadi burada biraz daha duralım. ''

Yuu bahçenin ortasında bulunan büyük gövdeli ağacı işaret etti.

'' Burada oturabiliriz. ''

Mika başını salladı ve beraber ağacın altına oturdular.

'' Mika? ''

'' Efendim? ''

'' Ben... Benim bir fikrim var ama... İşe yarar mı bilemiyorum. Biraz aptalca... ''

'' Ne fikri Yuu-chan? ''

'' Buradan sıvışma fikri. ''

'' Ona kurtulma desek. ''

'' Kurtuluş planı o zaman. Plan oldu da isim mi seçiyorsun Mika?! ''

'' Tamam tamam, anlat şu fikri. ''

'' Senin kamerasız odada uyuduğun gün ben seni kameralardan aramak için güvenliği aramıştım. Alt katta yaklaşık 6 güvenlik var. Kamera odası güvenliğin pek uğramadığı bir oda. Kameraları bir tek oradan kontrol edebiliyorlar. Bazı odaların kameraları yok. Çıkış kapısında 3 güvenlik var ve gün gün değişmiyorlar. Bir güvenliğe zarar gelirse alarm çalışır ve beynimize bir kurşun yemeden buradan ayrılamayız. Küçücük bir sıyrık bile böyle yapar. Bu bilgilerin doğruluğunu bilmiyorum ama güvenlik odası ve güvenlik sayıları doğru. Büyük ihtimalle alarm konusuda doğrudur. ''

Mika şaşkınlıkla ona doğru baktı.

'' Bu kadar bilgiyi nereden öğrendin? ''

'' Gözlem ve yardım. Sen de arkadaş edinseydin belki daha fazlasını da öğrenirdin. Biraz sosyalleşmeye ne dersin? ''

'' Konuyu dağıtma Yuu-chan. Hem ben böyle iyiyim. İki arkadaşım var zaten. Kimin ne zaman gideceği belli olmaz. ''

Yuu bıkkınlıkla nefes verdi.

'' Güven problemin var. ''

'' Bana sıkıntı yaratmıyor. ''

'' Ama yaratacak Mika. ''

'' Ah, umurumda değil. ''

'' Benim öyle. Lütfen biraz arkadaş edin. O arkadaşım dediğin 2 kişi son aylarda yanına hiç uğramadılar. ''

'' Tamam, arkadaş edineceğim. ''

Yuu gülümsedi ve Mika'nın yanağına yaklaştı. Öpücük bıraktı ve geri çekildi.

Red Carnatıons /MikaYuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin