🔹8🔹

137 17 9
                                    

(OHH medya da pek bi' güzelmiş) ヽ('∀`)ノ

'' Mika? ''

Mika duraksadı ve ona seslenen siyah saçlı çocuğa baktı.

'' Mika! Deneyden çıkmışsın! ''

Yuu sevinçle sevgilisine sarıldı.

'' Abartma Yuu-chan ölmüyorum. Her zaman olan şeyler. '' Yuu hüzünle söylendi.

'' Ama korkuyorum. '' sinirli bir ses tonuyla Mika'nın alnına vurdu. '' Sen de resmen koşuyorsun deneylere. Pek heveslisin. ''

Mika bıkkınlıkla nefes verdi.

'' Ne alaka? ''

Kimizuki elini salladı.

'' Hey hey! Ben de buradayım. Tatlı didişmenizi sonraya bırakırsınız. '' Mika bu sözle bahçe kapısına yöneldi.

'' Ben odaya çıkıyorum. Bana sözün var Yuu-chan, unutma. '' Yuu başını salladı ve koşar adım Mika'nın yanına gitti.

'' Ben de geliyorum! '' onlar beraber odalarına giderken Kimizuki ise bahçede ağacın altına oturmuş, kendince hayaller kuruyordu.

Mika kapıyı açtı ve içeri girdi. Yuu da arkasından girdi ve yatağa atladı. Ayaklarını arkaya attı ve yüzünü elleri arasına alarak oynayacak oyun arayan Mika'yı izlemeye başladı.

'' Mika hangi oyunu oynayacaksın? '' Mika başını kaldırmadan cevapladı.

'' Şu yeni verilene ne dersin? '' Mika oyunu bilgisayarda gösterdi. Yuu da bilgisayardaki oyunu inceledi.

'' Dene. Zaten iki kişilik değil sadece izlerim. '' Mika ona baktı ve gülümsedi.

'' İstersen sen oyna. Ben izlerim. '' Yuu kafasını sağa sola salladı ve başını yatağa iyice yatırdı.

'' Ben izlemeyi seviyorum. '' Mika başını salladı ve bilgisayara döndü.

Mika bir yandan oyun oynuyor bir yandan da Yuu ile konuşuyordu.

'' Mika yanda adam var kör müsün?!'' Mika sinirle ona cevap verdi.

'' Ya yok işte öldürdüm onu! '' Yuu bıkkınlıkla nefes verdi ve Mika'nın yanına ilerledi. Elini Mika'nın elinin üstüne koydu ve mousu sağa oynattı.

Üstlerine birden canavarın atlamasıyla Mika ufak bir çığlık atıp sıçradı. Yuu ise ona bakıp kahkaha atmaya başlamıştı.

'' Gülmesene! '' Yuu gülmesine engel olmaya çalıştıkça daha çok gülmeye başlıyordu.

'' O zaman ki tipini görmeliydin! Ah! Aman tanrım! '' Mika'nın saçlarını karıştırdı ve gülmesini engellemeye çalıştı. Mika somurttu ve başını geriye attı.

'' Baştan başlamam gerekecek şimdi. ''

'' Kolaydı zaten geçtiğin bölümler. '' Mika ona kaşlarını çattı.

'' Çok uzun sürüyor ama. ''

Yuu bir şey demeyerek yatağa uzanmaya geri döndü. O uzanırken Mika da kaydedilen yerden baştan oynuyordu.

🍁🍁🍁🍁🍁

'' Offf! ''

Yuu ayağa kalktı ve Mika'nın kafasına vurdu.

'' Manyak gibi oyuna dalmışsın sıkılıyorum burada! '' Mika bu sözle oyunu durdurdu ve Yuu'ya çevirdi kafasını.

'' Ama oyuna devam edebilirsin dedin. '' Yuu söylediği sözü hatırlayarak duraksadı. Haklıydı, ona devam edebilirsin diyen oydu.

Red Carnatıons /MikaYuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin