Allsecrets kim?

29 5 78
                                    

"Buna inanamıyorum!"

- Bana ne zaman söylemeyi düşünüyordun?

- Bu seni ilgilendirmez.

- Hayır, ilgilendirir. Almış başını gidiyorsun.

- Senle bir alakası yok.

- Ne? Ne kadar da rezil.. Hiç yakışmadı. Hmm hayır, hiç olmadı.

- Ne yapacağımı sana mı soracağım?

- Beni boş ver, yaptığın resmen şov! Ya herkes öğrenirse?

- Sen susarsan, bir şey olmaz.

- Ben susarım, evet, ama sen bunu benden sakladın. Üstelik yaptığın şey aptalca. Ne düşünüyordun?.. Bu oyuna bir son ver.

- Hayır, bir az daha zaman gerek, böyle hemen olmaz.

- Birileri peşine düşmeden sessizce sil, kimse senin allsecrets olduğunu bilmemeli...

~ Güzel bir yaz sabahı ~ Haziran sonu

Güneş parlıyor. Çiçeklerin mis kokusu insanı mutlu ediyor, her yer yemyeşil. Kuşların, böceklerin sesi karışmış...

Tam da dondurma yeme mevsimi! Kafelerin bahçesi insanla dolu. Tabakların, insanların, yaşamın sesini duyunca içini mutluluk kaplıyor.

Herkesin neşeyle yazın tadını çıkardığı bir zamanda, bir kız düşünceli yürüyor...

Opya evlerinin bahçesine çıktı. Pek endişeliydi, klüpte olanları düşünüyordu.

" Orhan neden öyle şeyler söylüyordu ki? "Beni sevdiğini biliyorum". Evet o hadsiz gelene geçene sallıyor, ama bana yapmamalı! Onun gibi bir arkadaş olmaz olsun!

Altan'la beni hep ayırmaya çalışırdı, biz küsünce benim hakkımda kötü şeyler söylerdi. Hıh, kendisi melek sanki. Tabi günde bir kızla çıkan benim...- Opya göz devirdi.

Ve âniden bu aklına geldi: Ya Orhan ondan hoşlanıyorsa?

Hayır, hayır, olmamalıydı. Opya Orhanı sevmezdi, saygı duymazdı. Orhan Ayşe gibi kibirli ve bencildi.

Opya başka şey için endişeleniyordu, eğer Orhan ona aşık olursa, ona kafayı takardı.

Ve istemsizce dilinden;

" Lütfen benden nefret etsin ve uzak dursun"- sözleri çıktı.

Sonra güldü. Eğer ciddi ciddi Orhan ona aşık olsaydı, işler aşk üçgenine dönerdi, ki, Opya bunu istemiyordu.

" Ece Orhan'ı seviyor, bence yakışıyorlar".

Aklına "allsecrets"-in bloga yazdıkları geldi. Surat astı. Küçümser bir şekilde uzaklara baktı.

" İnsanlar artık bir birilerine hakaret etme haklarının olmadığını anlamalılar."

* 1 gün ÖNCE

×ORHAN&BLOG×

@Allsecrets: Şimdi size bazı gerçekleri söyleyeceğim, çünkü kafanıza sokma zamanı! Evet, güldük eğlendik, beni az çok tanıdınız, ama hepinizin ne mal olduğunu biri söylemeli.

@Allsecrets: Önce beni en çok sinir eden Özkan'la başlamak istiyorum, zenginleri bir halledelim..
Kendini havalı buluyorsun ha, kerata? Çok çalışkansın, evet, OK. Kimseye gerek değilsin, gram sevilmiyorsun! Sen okulda yokken hayat daha güzeldi mq. O küçük kafanda neler planlıyorsun bilmiyorum ama asla gerçek olmayacak!

SELIRFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin