Ece
Öğle yemeğinden sonra gelen hafif yorgunlukla yatağa yığıldı. Tik Tok uygulamasını açtı ve daha önceden çekmiş olduğu videolara göz atmaya başladı. Sonra kameraya tıkladı ve video çekmeye başladı.
Bu sefer hüzünlü bir aşk şarkısını kullanacaktı. Tıpkı diğer tüm videolarındaki gibi.
Kayıtı başlattı ve "dans etmeye" başladı. O an odaya annesi girdi ve sadece göz devirmekle yetindi. "Ben senin yaşındayken...."- gerisini dinlemezdi Ece. Sonuçta annesinin yaşadığı devr ayrı, şuan apayrı.
Videoyu çekip, bitirdikden sonra tüm sosyal medya platformlarında paylaştı.
Hevilomen bir gönderi paylaştı.
"-Gelsin like'lar!!!" Düşündü Ece.
Ama yarım saattir beklemesine rağmen çıt yoktu. Like gelmemişti. Kendi gönderisini beğendi. Yaptığı şeyi seviyordu.
Sonunda! 1 yorum gelmişti!!! Orhan'dan. Aman Tanrım! Orhandan nasıl da hoşlanıyordu. Hemen yorumu okumaya başladı.
Tik Tok ve İnternet senlik değil, bırak şu işleri.
Yok canım, kötü anlamda demek istememiştir. Değil mi? Neden kimse ona destek çıkmıyordu ki?!
"Hevilomen...."
Kendisi istemişti bu ismi. Hevil şeytandı. Omen kadın.
Kendisine Şeytan Kız diyordu. Nickname olarak böyle şey seçtiği için kendiyle gurur duyuyordu. Asi kız olarak görüyor kendisini.Ece bildirimle telefona atıldı. Baran beğenmişti. Baran mı? Off, Baranı hiç sevmezdi amaaa...
- Zaten gerekli kişiler hiç like'lamaz.
Yine harika şarkı ve video♡
Offf!!! Ama yorum da yazdı. Tamam yazdığı iyi, ama Orhan da böyle yorum yaza bilirdi...
HevilOmen: Hayat çok güzel, bazı gereksizler olmadan😒❤
Lara_Hi: Neee?!?! Bak Ece'cim bu yanlış 😐😐
Hevilomen: Ben Ece değilim. Hevilomen'im. Ayrıca yanlış değil. Gereksizler niye var ki?Lara_Hi: Gerizekalı! Yanlış olan o değil, yanlış olan nickname'in. Hevil ne aq? Evil diye yazılır o🤦♀️
Rek_Anna: Lan bunun direk herşeyi yanlış. Tik Tok çeken birinden ne beklion amk
Pr_Bella: Ayrıca omen ne Tanrı aşkına? Sksjsksksksks
Hevilomen: Kadın demek. İngilizceHevilomem: Size ingilizceyi ben öğretmicem artık ayol😌😛
Rek_Anna: Allah çarpsın böyle öğrenmeyi. İngilizceden haberin yok.
Lara_Hi: Tatlım delirdin mi?🙅♀️🤦♀️ Kadın- Women; Evil- Şeytan🤷♀️🤷♀️
Böyle olmalı.Pr_Bella: Aha şöyle. Ama böyle de değil. Kadınsın, ama doğrusu kızsın. Yazıyorsan, EvilGirl falan yazıver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SELIRFT
Teen Fiction(DIKKAT! KÜFÜR BARINDIRA BİLİR) 3 Arkadaşın macera, heyecan, aksiyon ve eğlence dolu hikayesi: Onlar kuşkusuz en yakın arkadaşlar. Ve de onların etrafındaki sınıf arkadaşları... Bu dünyada herkesin kendi farklılıkları var, aslında, onları siz de tan...