Murat o gün hastaneden taburcu edilir. Ve aradığı ilk isim Elif olur.
Murat:- Alo, Elif, yarım saat içinde parka gelir misin?
Elif:- Bu saatte mi? Saat 21:12
Murat:- Senin için sorun mu?
Elif:- Y-yok, geliyorum.
"hahaha neden çağırıyor acaba? Ne söyleyecek çok merak ediyorum: aşkımm, neden öyle aniden öptün? Tadı damağımda kaldı, devam edelim hahahaha. Ve ya: Benim için doğru kişi olduğunu anladım, lütfen beni affettt. Ah, hemen affedemem, düşünmem lazım. Hmm. Hahahah geliyorum aşkım"- saçını taradı, kıpkırmızı bir ruj sürdü, telefonunu alarak evden çıktı.
5 dakikalık o yolda ne hayaller kurdu Elif. "Eve döndüğümde bu mutlu haberi ilk Opyaya mı söylesem, yoksa bloga yazarak dünyaya mı duyursam? En iyisi foto paylaşmak, böylece inanırlar".
Gecenin karanlığında sokak lambaları cesurca ışığını sergiliyordu. Kimsecikler yoktu, sessizlik hakimdi. Ve onu gördü, parkın karanlık kısmında durmuştu. O tarafa koştu.
- Demek geldin- boğuk sesin sahibi ileri adım attı.
- Tabi ki, geldim. Bu anı na--
- Başıma açtıklarından sonra hala yüzün var demek..
- Ne?
- Bugün neden hastaneye geldin? Neden hayatımdan defolmuyorsun?- gözlerini sinirle Elif'e dikmiş nefes-nefese kalmıştı. Burnunda tütüyordu.
- Be--
- Sevmiyorum! Bu konuşmayı daha kaç kere yapmamız gerektiğini anlamıyorum, kızım aş beni! Okul yıllarında 2-3 ay takıldık o kadar. Çocuktum! Toydum o zamanlar. Hem, bende ne buldun Allah aşkına? Seni hiç hakettiğin gibi de sevmedim, ne kadar kolay elde ediliyorsun sen öyle.- Elifin konuşmasına izin vermeden ağız dolusu sinirini haykırıyordu. Ağlamasını kale almadı:
- Bella mesajlarıma bakmıyor, beni onun gözünden saldın. Hayatıma yararın olsun istemiyorum ama zararını da kendine sakla.
- Benden kaçmak için kendini onu sevdiğine inandırmışsın sen!
- Benimle asla olamayacaksın, bunu o kafana sok.
- Neden bana böyle davranıyorsun?
- Çünkü hayatımı mahvediyorsun. Bir daha karşıma çıkma, bu da sana son sözüm.
- Murat...
- Duymuyorumm
- İğrenç bir kişiliksin! Bu halinle Bella seni kabul eder mi sanıyorsun? Şu saatten sonra seni kim ister? Seni bu kusurlarınla, korkak, bencil halinle kabul eden tek kişi bendim. Kolay elde edilen değilim, kalbimi sana açmıştım. Şimdi git, kimle istersen ol.
- Öyle yapacağımm
- Bunun bedelini ödeyeceksin!- Elif ağlaya ağlaya oradan uzaklaştı. Murat sessiz, sakin adımlarla evine doğru yol aldı.
***
Hepinizinamk: *Video*
Hepinizinamk: Hayırlı işler gençler. Biz böldük ama kusura bakmayın, sizin açıklamanızı bekleyemedim.Video içeriği: Güvenlik kameralarından çekilmiş Murat ve Selin'in öpüşme videosu
@Ali_Cool: Ben de diyordum nerede kaldın.
@Mrs_Selin: Bu görüntüyü nasıl bulmuşlar?
@Ali_Cool: Hayat gizliliği diye bir şey kalmamış, bitirmişler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SELIRFT
Fiksi Remaja(DIKKAT! KÜFÜR BARINDIRA BİLİR) 3 Arkadaşın macera, heyecan, aksiyon ve eğlence dolu hikayesi: Onlar kuşkusuz en yakın arkadaşlar. Ve de onların etrafındaki sınıf arkadaşları... Bu dünyada herkesin kendi farklılıkları var, aslında, onları siz de tan...