P O B E R T I
Remus s Jamesem vedli do pokoje, ještě stále vyjeveného Siriuse. Jakmile tam přišli , tak se na ně Peter tázavě podíval.
„Co se mu stalo?” zeptal se jich Peter, mezitím Siriuse posadili do křesla.
„No Malfoyová ho odmítla” odpověděl mu James a pohledem se furt koukal na Siriuse, který skoro ani nemrkal.
„Neříkal jenom tak náhodou, že sbalí každou holku a, že ona nebude ani nejmenší problém?” rýpnul si Peter a začal se trochu smát.
„Říkal, ale Beatrice bude asi trochu oříšek” Remus se k němu přidal, James také odtrhl zrak od Siriuse.
„Takže víme, že Tichošlápka nechce. To znamená že-” James to nestihl doříct, protože jejich doposud duchem nepřítomný kamarád, se prudce zvedl.
„Nesmysl! Určitě jste za to mohli vy dva, navrhuju, že to teď budeme zkoušet každý sám a taky tam ostatní nebudou” všichni se ho lekli, James spadl na zem, Remus si z toho sedl do křesla a Peter udržel rovnováhu.
„To si nemyslím, že je pravda, ale s tou druhou možností souhlasím” přitlakal James, Remus na to kývl.
„Pokud teda Beatrice , není nedobytná pevnost” zasmál se Peter a začal se zase věnovat knížce.
„Možná je, ale brzo nebude” řekl hrdě Sirius.
„Ty máš výhodu. Baví se s tvojí sestřenkou” řekl James, Sirius protočil očima.
„To je teda výhra, s Narcissou se bavit nebudu, ani když jde o Malfoyovou”
„Nebaví se náhodou i s Regulusem?” otázal se Remus, Sirius ho zavraždil pohledem.
„Jo, prostě s celou moji rodinou krom mě!” zase si sedl do křesla a snažil se přemýšlet nad dalším plánem.
„Jdu do knihovny se učit” prohlásil Remus a hned na to šel jmenovaným směrem.
Měl to štěstí, že se zrovna v knihovně nacházela ona Zmijozelka, hrálo mu to zrovna do karet. Ale jeho taktika byla jasná, chovat se mile.
slavnostně přísahám, že jsem připravena, ke každé špatnosti
dneska kapča vychází už ráno, protože odpolko budu ve škole a přes den nebudu mít vůbec čas
tak siriusek se zřejmě nemůže vyrovnat s tím, že ho bea nechce, protože kdo by přece zrovna jeho odmítnul? :D
v médiích je jenom fanart, ale já prostě fanarty úplně miluju :3
no nic, za chvíli mi jede bus, takže musím pohnout zadkem, užijte si víkend a uvidíme se zase v pondělí
neplecha ukončena
ČTEŠ
krev není vše | hp ✔
FanfictionBea - dívka s modrými vlasy Poberti - Čtyři známý kluci, kteří jsou známý se svými vtípky po celé škole. Jednoho dne, ale vymyslí něco, co by nenapadlo ani Protivu. Mezi sebou se vsadí o to, kdo si jako první získá srdce Beatrice Malfoyové. Jak to...