Jsi srab, Tichošlápku

377 25 0
                                    

P O B E R T I

„Vážně chceš s Beatrice kouzelnický souboj?" zeptal se ho James, jakmile došli do pokoje.

„Samozřejmě, že ne! Chtěl jsem jí jenom vystrašit, nemyslel jsem si, že to přijme" svalil se zoufale Sirius na postel.

„Tak by jsi měl asi v budoucnu zapojit mozek, Tichošlápku, je to Malfoyová a ty se nevzdávají" poznamenal Remus, a Sirius který byl v depresích, mu musel dát za pravdu.

„Trošku si to nedomyslel" odvětil Peter, načež se Sirius naštvaně zvedl z postele.

„Nepovídej" hodil na Petera naštvaný pohled. „Musím něco vymyslet, ona je lepší než já" mrmlal si Sirius pod nos, když nervózně pochodoval po pokoji.

„Můžu promluvit s Lily, třeba jí to vymluví" ozval se James, byla pravda, že v poslední době, se z něj a Lily stali kamarádi. Vlastně díky tomu, co mu Bea poradila.

„To bude vypadat, že jsem srab"

„Ale ty jsi srab, Tichošlápku" řekli všichni tři Poberti sborově, Sirius jim věnoval naštvaný pohled a přemýšlel. Ano, opravdu přemýšlel, což bylo u něj opravdu zvláštní.

Chvíli panovalo v místnosti naprosté ticho, že už si ostatní tři Poberti mysleli, že to Sirius vzdal.

„Mám to!" vykřikl Sirius a tím prolomil několika minutové ticho, načež se jeho spolubydlící tak lekli, že nadskočili.

Sirius na nic nečekal a vydal se pryč z ložnice uskutečnit svůj plán. Jeho plán byl jednoduchý, řekne Filchovi, že ve třetím poschodí kolem půlnoci dnes někdo bude. Tím pádem z toho Sirius nebude mít problém.

krev není vše | hp ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat