Cora, evin kapısını açınca içeri girmiştim.
Eşyaları ve duvarları beyaz görünce yüzümü buruşturdum." Cora? Neden bu kadar saçma renkler seçtin?!"
Cora bana döndü ve göz devirdi.
" Siyahtan kurtulman lazımdı."
" Bu renkler cidden çok saçma!"
" İlk olarak, beyaz saçma bir renk değil. İkinci olarak, dediğim gibi koyu renklerden kurtulman gerekiyordu. "Göz devirdim ve mutfağa geçtim.
Suyu açmaya çalıştığımda açılmamıştı .
Sinirle salona geçtim." Su neden çalışmıyor?! "
" Ben nereden bileyim Derek? Erkek olan sensin. "Mutfağa geri girip musluğu tekrar açtım.
Su sesi geliyor mu diye dinlemeye başladım.
Su sesi gelmeyince tekrar içeri girdim." Suları açmamışlar!"
" Sakin ol Derek. Açarlar."Camdan karşı tarafındaki eve baktım.
Aklıma gelen fikir ile Cora'ya döndüm." Şu evden istesem?"
Cora bana alayla baktı.
" Sen mi?"
" Evet, ben. Senin gitmek gibi bir niyetin yok çünkü!"Ceketimi giydim ve evden çıktım.
Karşı eve geçtim ve derin nefes aldım.
Kapıyı çalacağım sırada kapı açıldı ve bir kadın neredeyse bana çarpacaktı.Son anda durup bana baktı.
Şaşkınlıkla bana bakarken, en sonunda konuştum." Merhaba... Biz karşı eve yeni taşındık... Suyumuzu daha açmamışlar. Acaba..."
" Oh, hemen geliyorum."Cümlemin devamını getirememiştim çünkü böyle şeylere alışık değilim.
Kapıdan uzaklaşacakken bana döndü ve konuştu." Çok kabayım, içeri girer misiniz? "
Benden beklenilenin aksine gülümsedim ve içeri girdim.
Siyah tonları ağırlıklı olan ev cidden çok güzel döşenmişti. Bizim evin aksine.Mutfağa girince hızla bir şeyler yapmaya başladı.
Kısa bir süre sonra elindeki şeyleri uzattı.
Konuşmaya başlayınca bakışlarım ona kaydı." Suyunuz yoksa bu akşam için yemek yapamazsınız. İsterseniz bu akşam yemek için bana gelin? Aynı şeyleri buraya ilk taşındığımda bende yaşadığım için sizi anlıyorum yani."
Biraz düşündükten sonra, en kötü ne olabilir düşüncesiyle teklifini kabul ettim.
" O zaman 19.00 uygun mu? "
" Uygundur. "Kapıdan çıkacakken konuştum.
" Teşekkür ederim. Ve... İsmim Derek. "
Güldü ve konuştu.
" Diana. "
___________
Kitap, Derek'in Cora'yı korumak amacıyla şehir dışına çıkmasından sonrasında geçiyor.
Tamamen benim hayal ürünümdür 😌