Derek ve Daisy hızla içeri girdiler.
Daisy, sandalyediki Kai'yi görünce hırladı ve pençelerini çıkardı.Bir ayağını sandalyeye koydu ve geriye doğru itip pençelerini Kai'nin boğazına dayadı.
" Ne olduğunu söyleyecek misin yoksa seni öldüreyim mi?"
Kai kahkaha atınca Daisy pençelerini biraz içeriye doğru ilerletti.
" Tamam, tamam!"
Daisy pençelerini biraz geri çektikten sonra Kai konuştu.
" Beni öldürmek istemezsin."
" Bence bunu en çok o istiyor. "Stiles'ın konuşmasıyla Kai bakışlarını ona çevirdi.
Güldü." Tüm varlıkları öldürecek kara nesneyi serbest bıraktım... Onu kapatabilecek tek kişi benim... Şimdi beni öldürmek istiyor musun? "
Daisy göz devirdi ve ayağını çekti.
Koltuk ses çıkartırken Daisy derin nefes almıştı.
Diğerlerine dönerek konuştu." Ne yapacağız? "
" Kara nesneler ile ilgili bilgisi olan tek sen varsın. Bu yüzden sizi aradık. "Daisy düşünmeye başladı.
" O şey sadece içinden kapatılabilir, kapatıldığı zaman delik küçülecek ve yok olacak. Bunu yapacak kişi sadece Kai."
" Ve bunu yapmayacağıma göre. "Kai konuşunca herkes bakışlarını ona çevirdi.
" Tüm doğaüstüler ölecek..."
" Yer bulma büyüsü-"
" Gizleme büyüsü yaptım. "Kai, Crescent'in cümlesini kesmişti.
" Onu kesinlikle öldürmeliyiz. "
Stiles öne çıktı.
" Biriyle birlikte içine girerse?"
" Öyle bir şey olmaz. Kimseyi kaybedemeyiz."Derek konuşunca Daisy ona döndü.
" Aslında ben yapabilirim. "
" Diana hayır-"
" Her saniye daha çok büyüyor delik."Derek kafasını yapamazsın anlamında salladı.
" Bunu yapamazsın. "
" Aslında... Yapabilirim. "Kai ve Daisy ortadan kaybolmuştu.
Kısa bir süre sonra Daisy tekrar gelmişti.
Derek dolu gözleriyle Daisy'e baktı." Bunu yapamazsın... Diana bunu yapamazsın!"
Daisy Alice'i telkin etmeye başladı.
" Diana diye birini tanımıyorsun, eski bir arkadaş ve artık yok... Diana kim?"
" Eski bir arkadaş. Ve artık yok."Aynısını Crescent, Liam, Theo, Isaac, Stiles ve Scott'a yaptıktan sonra Derek'in yanına ilerledi.
" Daisy Diana Mikaelson sadece hayatında kısa süreliğine bulundu. Uzun zaman önce ayrıldınız ve artık hayatında değil... Diana Mikaelson kim? "
" Uzun zaman önce hayatımdan çıkardığım biri."Daisy, Derek'in kulağına doğru fısıldadı.
" Seni seviyorum, sevgilim. "
Derek kendine gelince etrafta kimse yoktu.
Kısa bir süre sonra kafası eğikken konuştu." O gitti. "
" Kim gitti Derek? "Derek kafasını kaldırıp Alice ve Crescent'e baktı.
" Bilmiyorum."