Eve girince bakışlarımı tırnaklarına bir şey yapan kardeşime çevirdim.
Konuşacağım sırada konuşmaya başladı." Git üstüne doğru düzgün bir şey giy. Kızın evine böyle gitmeyi planlamıyorsun, değil mi?"
Kaşlarımı çatıp üstüme baktım.
Siyah kot pantolon, siyah tişört ve siyah deri ceket." Ne varmış üstümde?"
" Tanrım! Umutsuzluğun temsilcisi gibisin!"
" Benden beyaz bir şey giymemi beklemiyorsun, değil mi? "Bıkmış bakışlarını bana çevirdi ve ayağa kalktı.
Üst kata doğru ilerlemeye başlayınca onu takip ettim.Odama girip, dolabımı karıştırmaya başladı.
Kıyafetlerimi yatağımın üstüne atmaya başlayınca kaşlarımı çattım ve konuştum." Onların hepsini sen toplayacaksın."
Bana yandan bir bakış attı ve bakmaya devam etti.
" Tanrım! Braeden ile ayrıldıktan sonra tamamen simsiyah olmuşsun."
Göz devirdim.
" Ondan ayrılmadan öncede kıyafetlerim böyleydi."
" Bunları giy."Elindeki alıp ne olduklarına baktım.
Lacivert kot pantolon, siyah tişört vardı.
Bakışlarımı Cora'ya çevirdim." Dolabında bulduğum tek farklı renk lacivertti. "
Göz devirip dolabımın kapaklarını kapattı.
" Ve, onları toplamayacağım. "
Hızla odadan çıkarken, peşinden hırlamıştım.
Elimdekileri kenara bırakıp, yatağımın üstündekileri toplamaya başladım.~ İki Saat Sonra ~
" Derek! Benden uzun sürdü hazırlanman!"
Cora alt kattan bağırınca bende bağırmaya başladım.
" Bu şeyi giymek zorunda mıyım?!"
" Evet!"Göz devirip aşağıya indim.
Cora'yı telefonda biriyle mesajlaşırken görünce kaşlarımı çatıp kiminle konuştuğuna baktım.Scott McCall yazısını görünce telefonu elinden aldım ve cebime attım.
" Sana onlarla iletişimi keseceğiz dedim ve sende bunu onayladın!"
" Ona dönmemişsin! Merak etmiş!"Yüzümü buruşturdum.
" Ben ona hiç bir zaman dönmedim ki."
Göz devirdi ve kapıyı açıp evden çıktı.
Bende peşinden çıktım ve kapıyı kapattım.Karşı evin kapısını çalınca tanımadığımız biri açmıştı.
Cora'yı arkama alacaktım ki Diana'nın sesi duyuldu." Freya! Kim gelmiş? "
" Sanırım misafirlerimiz gelmiş. "Diana elindeki bezle elini silerek yanımıza gelmişti.
" Merhaba, halamın geleceğinden haberim yoktu. Üzgünüm."
Kenara çekilince içeri girmiştik.
Salondaki masayı işaret edip konuştu." Siz oturun, ben geliyorum."
Masaya oturunca, Freya konuşmaya başladı.
" Yeni taşınmışsınız sanırım?"
" Evet, bugün taşındık. Suları açtıklarını zannediyorduk, açmamışlar. "Cora konuşunca şaşkınlıkla ona baktım.
Diana'da gelip masaya oturunca yemeye başlamıştık." Siz, nereden geldiniz buraya?"
Diana konuşunca bakışlarım ona kaydı.
" Kaliforniyadan geliyoruz. Siz? Yani sanırım buralı değilsiniz.. "
Diana kafasını salladı.
" Biz Louisiana'dan geliyoruz. Ben burada kalıyorum ama halam geri gidiyor. Babamlar orada yaşıyor. "
" Sen neden burada kalıyorsun?"Cora konuşunca, sinirle ona baktım.
Diana bir an duraksadıktan sonra konuşmaya başladı." Aile meseleleri."