IZUKU
Dziś idę do nowej szkoły. Parę dni temu przeprowadziłem się tu z Tokyo. Jest to rodzinne miasto mojej mamy. Jestem w 3 klasie liceum i mam już 18 lat.
Dobra koniec o mnie, bo muszę szykować się do szkoły. Kiedy ogarnąłem się poszedłem do kuchni gdzie siedziała już matka.
- Część - powiedziałem do niej, a ona tylko kiwnęła głową.
Podszedłem do lodówki i wyjąłem potrzeby mi rzeczy do zrobienia śniadania. Kiedy skończyłem jeść, poszedłem na górę zabrać swoje rzeczy i wyszedłem z domu do szkoły.
Szkoła nie była daleko, jakieś 10 minut drogi. Wszedłem i przebrałem buty. Od razu poszedłem do sekretariatu, gdzie dostałem mundurek i plan lekcji. Patrząc na plan to mam teraz wychowawczą. Skierowałem się do klasy, w której miałem mieć lekcje.
Otworzyłem drzwi i większość ludzi w klasie się na mnie spojrzała.
- Część - przywitałem ich.
- Część, to ty jesteś tym nowym uczniem? - zapytała się mnie jakaś mała, pulchna brunetka.
- Tak, powiesz mi gdzie mógłbym usiąść? - zapytałem się jej.
- A tak możesz usiąść przed Todorokim. Todoroki to ten z biało czerwonymi włosami. - powiedziała.
- Dzięki. - podziękowałem jej.
Poszedłem do pustego miejsca i je zająłem. Po kilku minutach była już cała klasa i zadzwonił dzwonek, i do klasy wszedł nauczyciel.
- Witajcie gówniarze. - miłe przywitanie - jak już wszyscy zauważyli do naszej klasy doszedł nowy uczeń. Wyjdź na środek i przedstaw się. - powiedział nauczyciel zmęczonym głosem jakby nie spał z miesiąc.
Wyszedłem z ławki i pewnym krokiem stanąłem na środku klasy.
- Nazywam się Izuku Midoriya, przeprowadziłem się tu z Tokyo. Mam 18 lat i mam nadzieję, że się polubimy. - wygłosiłem swoją mowę.
- Dobrze, więc ja nazywam się Shota Aizawa i jestem wychowawca klasy 3A. Skoro już się zapoznaliśmy możesz wrócić do ławki. - powiedział nauczyciel.
Wróciłem do ławki i usiadłem.
- Właśnie to nie mam nic wam do powiedzenie, więc róbcie co chcecie, a ja idę spać. Ma być cisza. - powiedział Aizawa.
Po tym wlazł do żółtego śpiwora i poszedł spać. Trochę zdziwiło mnie to, ale oni może mogą robić takie rzeczy, nie wnikam. Do mojej ławki podeszła ta sama dziewczyna co wcześniej, ale teraz była z jakąś dziewczyną w różowych włosach.
- Hej, jestem Mina Ashido. - przedstawiła się.
- Przepraszam zapomniałam ci się przedstawić. Ja jestem Uraraka Ochako. - powiedział ta gruba.
- Hej - odpowiedziałem tym dziewczyną.
- Mogłabym o coś zapytać? - spytała się różowo włosa.
- Jasne - powiedziałem.
- Masz dziewczynę? - zapytała. Trochę zdziwiło mnie to pytanie, bo kto pyta dopiero co poznaną osobę czy jest w związku?
- Nie mam dziewczyny. - odpowiedziałem jej i uśmiechałem się do niej.
- Wiem, że dziwne zadałam ci pytanie, ale musiałam to wiedzieć. - powiedziała.
Nagle do rozmowy dołączyła się Uraraka.
- Mina zawsze się o to pyta, bo ona lubi się do wszystkich przytulać i w ogóle, i nie chciała nikomu związku niszczyć, bo ona jest shiperką. - wytłumaczyła mi o co chodzi.
CZYTASZ
Jesteście tylko moi / Todobakudeku
FanficJest to opowieść jak Izuku Midoriya, który zdominował dwóch najprzystojniejszych chłopaków w szkole i stał się seme. ------------- Postacie nie mają qurik, są 3 klasie czyli mają 17/18 lat. Charaktery są inne niż w anime/mandze. Postacie nie należą...