IZUKU
Wróciłem już do szkoły. Nikt nie wiedział, dlaczego nie było mnie w szkole oprócz nauczycieli i dwóch chłopaków.
Na przerwie siedziałem przed klasą. Nagle podszedł do mnie Todoroki i złapał mnie za rękę i zaczął prowadzić w stronę opuszczonego korytarza (to jest ten korytarz, gdzie wyznali sobie uczucia dop. autorki). Siedział już tam Bakugou.
Spojrzałem się najpierw na mieszańca, a później na blondyna. Zastanawia mnie czemu mnie tu przyprowadzili.
- Izuku, bo skoro znamy już swoje uczucia do siebie - powiedział blondyn.
- Czy zostaniesz naszym chłopakiem? - dokończył dwukolorowy.
Przez chwilę się zastanawiał czy się czasem nie przesłyszałem, ale ich wyczekujące miny mówiły, że jednak dobrze usłyszałem.
- Tak, zostanę waszym chłopakiem - powiedziałem do nich.
Shoto i Katsuki podeszli do mnie i mnie przytulili. Todoroki podniósł lekko swoją głowę do góry, by spojrzeć w moje oczy, a ja go pocałowałem namiętnie. Po chwili odsunąłem się od niego i to samo zrobiłem z niższym chłopakiem.
- Chcecie do mnie dzisiaj przyjść po szkole? - zapytałem się ich.
- Tak - odpowiedział blond włosy chłopak.
- No mogę - powiedział heterochromik.
°°°°°°°°°°°°°
Po lekcjach poszedłem do sklepu po składniki na obiad. Dzisiaj zrobię sobe i pikantne curry dla chłopaków.
Jest godzina 14:21 a oni mają być o 15:45. Więc zdążę ugotować obiad i posprzątać w domu.
O 15:28 skończyłem robić już obiad i poszedłem do salonu sprzątać. Kiedy już skończyłem rozejrzałem się jeszcze czy jest w miarę posprzątane. Może być.
Po kilku minutach zadzwonił dzwonek do drzwi. Poszedłem otworzyć. Za drzwiami stali już Shoto i Katsuki.
- Hej - przywitałem ich i odsunąłem się by mogli wejść do środka.
Zdjęli swoje buty, ustawili je, a kurtki powiesili obok mojej.
- Część - odpowiedzieli razem.
Zamknąłem za nimi drzwi i poszedłem w kierunku kuchni, a oni za mną.
- Chodźcie zrobiłem obiad - powiedziałem do nich - siadajcie już wam nakładam.
- Czekaj pomożemy - powiedział Bakugou.
- Nie trzeba - powiedziałem, a on usiadł z powrotem przy stole i czekał.
Zacząłem nakładać im i sobie jedzenie. Zaniosłem do stołu i postawiłem przed nimi. Podziękowali i życzyliśmy sobie smacznego. Jedliśmy w ciszy, którą przerwał Todoroki.
- Jakie to jest dobre - powiedział do mnie - weź mnie naucz tak gotować, proszę - zrobił maślane oczka do mnie.
Ja i blondyn zaśmialiśmy się z niego. Zgodziłem i kończyliśmy jeść nasz posiłek. Kiedy już skończyliśmy zabrałem puste naczynia i poszedłem je umyć.
- Co chcielibyście teraz robić? - zapytałem ich dalej będąc przy zlewie i myjąc naczynia.
- Możemy coś obejrzeć albo coś w tym stylu? - powiedział najmłodszy.
- Mi pasuje - powiedział mieszaniec.
- To możecie iść wybrać jakiś film, a ja zaraz do was przyjdę - powiedziałem do nich i podeszłem do szafki, gdzie trzymałem przekąski.
CZYTASZ
Jesteście tylko moi / Todobakudeku
FanficJest to opowieść jak Izuku Midoriya, który zdominował dwóch najprzystojniejszych chłopaków w szkole i stał się seme. ------------- Postacie nie mają qurik, są 3 klasie czyli mają 17/18 lat. Charaktery są inne niż w anime/mandze. Postacie nie należą...