IZUKU
Dwa dni później.
Dziś jedziemy do lekarza. Trochę się denerwuje czy na pewno wszystko będzie dobrze z dziećmi.
Wsiedliśmy do auta i pojechaliśmy na umówioną wizytę. Długo nie jechaliśmy, bo przychodnia była parę przecznic dalej. Kiedy byliśmy już na miejscu to od razu poszedłem z chłopakami do recepcji.
- Dzień dobry. Byliśmy dzisiaj umówieni na badania USG na 13 - powiedziałem do kobiety siedzącej za ladą.
- Dzień dobry. Już patrzę, a tak możecie państwo już wejść pokoju nr 27 pierwsze piętro - powiedziała kobieta.
Podziękowałem i poszliśmy po schodach na pierwsze piętro. Znalazłem drzwi z naszym numerkiem i zapukałem. Po usłyszeniu słowa proszę weszłem z chłopakami od środka.
- Dzień dobry - powiedzieliśmy razem do lekarki.
- Dzień dobry panom - powiedziała - to który z panów jest w ciąży?
- Ja - powiedzieli równo Katsuki z Shoto.
- Aż dwóch. Dobrze, więc zapraszam najpierw jednego. Proszę tu usiąść i podwinąć bluzkę - powiedziała.
Katsuki wahał się czy podejść, więc lekko go popchnąłem. I złapałem go za rękę i podeszli kozetki, na której usiadł blondyn, podwinął lekko koszulkę.
- Możesz poczuć dyskomfort i zimno, ale to przez chwilę - powiedziała.
I zaczęła nakładać jakiś żel na brzuch Katsukiego, a on syknął. Kiedy skończyła to zaczęła jeździć jakimś przyrządem po jego ciele.
- Gratulacje jest pan w 6 tygodniu ciąży - powiedziała - proszę zobaczyć tu jest dziecko - dodała i wskazała na jakąś małą plamkę na ekranie.
Nawet nie zauważyłem kiedy Shoto podszedł bliżej i patrzyła się na ekran z łzami w oczach, Katsuki już prawie płakał.
- Oj kochanie nie płacz - powiedziałem do blondyna i pocałowałem go w czoło.
- Jestem taki szczęśliwy - powiedział uśmiechając się przez łzy.
Kiedy kolej Kacchana się skończyła to teraz Shoto. Kobieta powtórzyła czynność i patrzą się na monitor.
- Pan też jest w 6 tygodniu ciąży - powiedziała i zmarszczyła brwi.
- Co jest nie tak? - zapytałem przestraszony.
- Nic się nie stało, oprócz tego, że są to bliźnięta, gratulację - powiedziała kobieta do nas.
- Pani mówi, że urodzę dwójkę dzieci? - zapytał dla pewności Shoto.
- Tak - powiedziała - proszę tu wszystko pisze o męskich ciążach - dodała podając nam jakieś karki.
- To kiedy mamy przyjść na kolejną wizytę? - zapytałem się.
- Za miesięcy o tej samej godzinie - powiedział patrząc w notes, zapisując coś.
Podziękowaliśmy i pożegnaliśmy się z nią, i skierowaliśmy się do auta, by wrócić do domu. Po kilku minutach byliśmy już na miejscu. Weszliśmy do środka i poszliśmy do salonu.
- To czytam o ciąży? - zapytałem się ich, bo byłem ciekawy jak to przebiega i w ogóle.
Zgodzili się i zaczęliśmy czytać. Dowiedzieliśmy się że męska ciąża trwa 6 miesięcy, bo dziecko szybciej się rozwija, niż u kobiet. Mężczyzna może urodzić naturalnie albo przez cesarskie cięcie. W czwartym miejscu z piersi może wypływać już mleko dla dziecka.
Czytanie zajęło nam jakieś dwie godziny. Chłopaki jeszcze czytali, więc postanowiłem zrobić szybki obiad. Po godzinie był już gotowy. Nałożyłem im już i zaniosłem do salonu.
- Przyniosłem obiad - powiedziałem do nich.
- Dziękuję - powiedzieli.
Jedliśmy w ciszy, dalej czytając o godzinie 19:04 postanowiłem przerwać czytanie i zagonić ich już do kąpania.
-. Koniec już na dziś idziemy się wykąpać i idziemy spać - powiedziałem do nich.
- Ale czemu tak wcześnie? - zapytał się heterochromik.
- Bo jutro jedziemy przekazać waszym rodzicą, że będą dziadkami - powiedziałem.
- No niech ci będzie, ale i tak moi rodzice już pewnie wiedzą - powiedział Katsuki.
Poszliśmy się szybko wykąpać, chłopaki mieli na sobie bokserki i moje za duże na nich koszulki. A ja miałem spodenki. Położyliśmy się na łóżku, przykryłem moje skarby kołdrą, by nie było im zimno. Katsuki i Shoto od razu się wtulił we mnie i zasnęli od razu, a tak nie chcieli iść spać. Po chwili ja też już zasnąłem.
--------------------------------------------------------------
Ilość słów: 639
Dziś trochę krótszy rozdział, ale następny będę dłuższy. I jak chcecie jakieś zdjęcia różnych shipów z Bnha to piszcie bo mam całą galerię i nie wiem co mam z tym zrobić ( mam też 18+ z cenzura i bez cenzury). Miłego dnia lub nocy wam życzę.
CZYTASZ
Jesteście tylko moi / Todobakudeku
FanfikceJest to opowieść jak Izuku Midoriya, który zdominował dwóch najprzystojniejszych chłopaków w szkole i stał się seme. ------------- Postacie nie mają qurik, są 3 klasie czyli mają 17/18 lat. Charaktery są inne niż w anime/mandze. Postacie nie należą...