INTRO
🍃*🍃*🍃
" Ka kal duh lo e a,. Eng tin nge kei mah chauh in ka kal theih ang"..
" Nangmah chauh i ni dawn lo,. I va thlen chuan i pate chuan alo hmuk dawn che lawm"..
" Khawi hmun ah tak nge an awm i tih kha"...
" Khaw dai fem deuh ah nia"..
" Awle nu,. nangmah vang chauh in"..
" Ka taetae hi chu a fel thin sin"...
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
" Ka_ ka tae_ kim taehyung ka Nia, pate a ka tih,. I pa u fapa ka nia".. a hma mi chuan en tlang a tum emaw tih mai tura thuk chuan a melh kur² a. A mitmu te chu a sen ang ram bawk. A taksa ah te chuan tattoo a ve nuan bawk. Mahse a mawi tawk chauh in.Thing kung atanga rawn zuang thla a amah bawh bet tu chu taehyung chuan hlau tak chuan a en ve kiau bawk...
" He tah eng nge i rawh tin"..
" Khawpui,. Ka tih,.seoul ah ka hruai let dawn che"...
" Let a,. Helai hi ka pian ka seilenna ni. He lai hmun lo in dang ka nei lo,. I duh chuan naktuk ah I let leh nghal thei ang"... Tiin a in chhung ah chuan taehyung chu a luh san ta nghal a...
" Eng mihring nge maw ni ngai le,. Jungkook Hruai haw lo che chuan ka let ngawt thei lo ang,. Awle kim taehyung i ti thei ang. I nau neih chhun hi he lai ramhuai ah hian i hnut chhiah thei lo ang"... A mah leh amah chu in fuih phur in chu in tihbai awm tak ah chuan a pen lut ve ta a. Mahse an in pal velah te chuan sa lu a in tar phei deuh bur a,. A bang ah te chuan thisen a kai nei nuai bawk.
Trailer chauh anih hi,. Min lo nghak hram² dawn nia. Crystal mermaid ah hian kan in sawr bing phawt Ange...😅😅
YOU ARE READING
oneshot Taekook Yoonmin Namjoon Hobi
Fantasihe tah hian oneshot hrang² ka rawn up leh dawn a, hei chu magic lampang anih dawn avang in ahran in ka dah ani💜💜