🍑🍑💜
Ch-2
Zing ah chuan Jungkook chu thil rimtui tak a hriat avang chuan atho chhuak a. A mutna ahan en chuan khawi lai hmun nge ati hman rum².
Mahse ahma ah chuan zawhte dum pahkhat hian alo thlir khiau a. Chutah harh chhuak zawk in...
" Awi atak in ni,,ni lo in ni leh lo. Mahse ka awmna hmun hi atak ani bawk si"... Jungkook chuan apuan sin pawt nghet sauh pah chuan ati nghal mawlh² a..( an in hi Korean type ka tih tawh kha chu vang chuan amutna hmun pawh hi chhuat ania aw😊)." Tho rawh le,, master Jungkook i tukthuan in a nghal che ania".. jimin chuan ati a.( Sawi tawh ang in chhun ah chuan zawhte an ni kan tih tawh kha)...." Awi i tawng!!! Ka duh thei lo".. jungkook chuan ati atuar a. Chu tih rual chuan Yoongi pawh chu Jimin bulah chuan thuawih thei tak ang mai chuan alo thu fel than a. An pahnih chuan jungkook chu fiah tak in an en a. Minutes hnih chhung chu ngawi reng chuan an in en vang² a..." Kei hi ka thi tawh Ami😱😱".. jungkook chuan ati tuar a...." In bengdai rawh jungkook,, ila thi lo ania. Chuan i thawh vat angai ang, anih loh chuan master tae athinrim palh ang".. jimin chuan ati leh a. Jungkook chuan ataksa chu ahan in khawih chhin a..
" Ka la dam bawk si,,nih chuan khang kha atak tak tihna mi".. jungkook chuan an pahinh chuan phawk hraw Chuan a en a. Jimin tawng leh hma chuan ahnung atang chuan..." Tho vat rawh mihring,, i hna in anghak che nia"... A rawn ti ram hmak a. Jungkook chuan thla nei ngat se chuan van sang tak ah a thlawk tawh ngei ang. Yoonmin te bulah chuan atawlh phei dawr a. Chu tah Tae chuan jungkook chu akut tang sei leh thin sei vat chuan jungkook chu akawk sawk a..." Ka thu ang a i awm lo anih chuan,, nangmaha ti tur in ka kalsan ang che".. tae chuan ati fak a.
Jungkook chuan tawng nachang pawh ahre lo ngawi reng leh phawk hraw chuan tae chu a en reng a.( A hmeltha thlawt alawm'')... A lu chu athing vak² a. Chutah tae chuan a chal ah chuan alo kuk fawk a....." Hna i ngah tho vat rawh"... Tih leh choka ni awm tak lam chu apan nghal. Jungkook chuan anat vang pawp ni hauh lo in achal chu adawm vawng² a. A thin chu alet tam tak in aphu dawt² mai ani. Tih ber tur ahre lo ani.. A bula zawhte pahnih chuan lu ti he chuan an lo en reng a....
After 20 minutes****
" Kha kha lai kha,, ti vat ta che mihring.".. jungkook chuan in bang te chu a hru zung² a. A hah lutuk tawh chu athlan te chu afar fep² a. Eng chhiah nge atih pawh ahre lo,, chuan he pa sawi ang hian ti nge a awm zel mai le,. !!!
After 20 minutes''
" Hmanhmawh in he lai hi lo phiat vat rawh,, nileng hun kan nei lo ania".. tae chuan jungkook tih tur chu alo kawk kual zut² a. Jungkook pawh chuan thinrim si ti lang ngam si lo chuan ahmui kawh vu in ati fai nghauh² a..
After 15 minutes,,,
" Mihring hmanhmawh rawh,, he lai te hi ala ngap vek ania,,ti vat² rawh".. tae chuan Jungkook hna thawk lo thlir pah chuan amah chuan chess chu alo khel mai² a. A sam var sei mawi tak chu hniam te ah chuan atawn a. An hnam kawr ahak tlat chhan chu jungkook chuan mak ati deuh. Chu ai mah chuan a mei leh beng chuan ati hrilhhai zual em² bawk. A thil tih lah chuan jungkook chuan tae chu ava melh leh sap thin a.... " Eng chiah nge maw a nih le".. a rilru chuan ati neuh² a. Mahse eng mah chu asawi chuang lem lo......
Tlai dar 1 : 30. A ri tawh a, jungkook chu a ril pawh atam tawh khawp mai.
A hah tawh em² bawk. A mitte chu avai ruai tawh a,, athlan te chu tui ang mai chuan abaw zawih² thei awm e,,,Ka peih lo ti ngawt dawn se,, awmna tur dang aneih loh mai bakah jin khan chu ta awm tur chuan athlang mauh mai bawk si.., min thlan chhan pawh ka hre chuan hleinem ka kal dawn han ti dawn se,, jimin leh yoongi chuan chhan tha tak vang ani,, he lai hmun hrethiam leh enkawl thei tur chuan tae thu hi awih phawt rawh an ti zel bawk si..,,mahse mihring ve mai ania, chu mi chu hmeltha tak pawh ni mahse amizia in a zir miau loh chuan Mi zaidam tak tan pawn nin chin a thleng thin........
YOU ARE READING
oneshot Taekook Yoonmin Namjoon Hobi
Fantasyhe tah hian oneshot hrang² ka rawn up leh dawn a, hei chu magic lampang anih dawn avang in ahran in ka dah ani💜💜