Ch-3
Taekook,,// taehyung Master Jungkook💜💜
" Teuh lo,, ka duh awzawng lo. Vur thang ah pawh min hnim pil zawk mai rawh,,ka first kiss tur leh nghal".. jungkook chuan alu chu nasa mang kheng chuan athing vak² a, a duh loh zia lan tir nan..." Kha vang tak khan lawm ka hrilh duh loh che, bakah ho lam mai² atan thu i pe thei lo. I thinlung chhung atang in ti tura i duh chauh".. jimin chuan ati bul² a. An pahnih chuan hma lam pan chuan an kal chet² a. Chu tah an awmna ah chuan tap thawm an hre ta. An pahnih chuan an ding chawt a. Phawk hraw in an in melh dun a..." I lo hre ve em".. jungkook chuan amitmu puak chhuak lo chauh chuan a zawt a. Jimin pawh alo bu nghauh² a. Chil an lem ri khawlh² a. Jimin chuan a vel leh ding a hnung leh hma chu a melh tawn sek a. Chutah Jungkook chu ring mang kheng in arawn nui ta chiam mai a. Jimin phu nasa lutuk chu a zawhte mei arawn lawr zawk a..." Meow🙀!!!!! Jungkook ti nge kha tia i nuih vak² a.😿".. a mittui thing pam chuan a hau a. " Hlauh chuan nuih vak² tur. Hlauna bo duh".. alo ti sam et a. A nuih leh ta uar² a..." Jimin i hlau anih kha nui ve rawh".... Ala ti ta deuh².
Chutah Jimin chuan sam hlawm lian ve tak hi arap fuh a. Amelh vang a..
" ngawi teh, ngawi teh. Bengchheng tawh suh".. jimin chuan a ti sap a. A kut tang te tak te chuan ahmui chu a deh chilh nghal bawk. Jungkook chuan amelh deuh kur a..." I dawih em mai,, thlarau zawk si".. jungkook chuan ati leh bul² a. Jimin chuan aka alo hup sak nghal vat a..." Ngawi teh kan awmna hi ka hria,, ching.... chingpirinu huang chhung ah kan awm ania,,, ka duh thei lo. Kal vat ang".. a tih rual chuan a hnung lam ah chuan arawn rum ta chher² mai le,, chil lem khawlh chuan zawi muang in an hawi phei a.,, Chutah le., Pitar samtuak,, mit kawrawng dang bal mai chu alo ding ta run mai le,,,," Tlan ang".. tih leh jimin chuan jungkook chu akai a. Atlan chhiat pui ta chiam a. Thui fe an tlan hnu chuan.
" Kan bo tawh in ka hria".. jungkook chuan thaw hlawp² chuan ati a. Jimin chu alo hawi kual ruk² a.." mahse keimah ni zawk kan bo anih hmel".. lunghnur zet chuan ati a. Jungkook chuan tah hawm² mai a duh." Eng tin nge kan tin ang".. tap tiau chuan ati a.
" Ka hre bik lo,,mahse master taehyung chu ka ko thei".. jimin chuan ati a...
" Kal kawng ka hre lo i ti ni lawm ni"..
" Thlarau khawvel a nih hi,, ka master nen chuan kan in hre pawh thei alawm,, chuan master taehyung chu ka ko dawn em"...
" A ngai lo,, kei mah pawn ka zawng hmu em² ang"... Jungkook chuan ala ti fan a.
" I rilru avan sak reuh tak".. jimin in ati leh chiah a ke ah chuan man tu an awm. Rang lutuk in atal chhuak a..
" Tlan ang jungkook, Run. Run, Run"... Tih leh bak leng chuan an tlan che leh ta vang² a...
An tlan lak ah chuan jimin chu zawhte ah a chang ta daih mai le ..
" meow 🙀???"...
" Jimin ti nge zawhte ah i chan bik😫, min chan tir ve tawh.. ka hlau ania". Tlan pah chuan ati lawng² a.
"Ngawi mai² teh,, zawhte sa an duh mah nak alai a,, nang ai in ka hlau fe zawk".....
" Nih chuan ka tawktar dawn che"...
" I sual em mai jungkook,, kum 150 chauh ka la nih hi,, thi tur chuan ka la nopang lutuk"... Tlan pah chuan an in au lawng² a...
//////////////////////////////
" Eng tin nge aawm le".. taehyung chu ain ngaithuah vung² a.." a thu lawm, ka buaina tur awm lo,, puihna min dil chu a har viau maw ni. Luhlul lutuk yuki ang chiah".. tae chuan ati sap a. Ngaihtuah chhunzawm duh lo tih hriat tak chuan a lu athing sap a.
" A ni chu i ngaihtuah na ah pawh dah tawh suh,, mangchhia mai ani".. a ti sap a. Ahma a rice wine chu ain leh khawlh² a...
YOU ARE READING
oneshot Taekook Yoonmin Namjoon Hobi
Fantasihe tah hian oneshot hrang² ka rawn up leh dawn a, hei chu magic lampang anih dawn avang in ahran in ka dah ani💜💜