" fatemate"

906 78 18
                                    

A hmasa in werewolf lam hi ka vawi khat ziahna tur ania, angai nawm pawh ka rin loh bakah ka hrechiang vak lo a, ka tih sual nawk maithei bawk. Mahse kei ve teh mai hian tling lo tak si hian ka ziak chak tlat sia😅😅.. chuvang in min lo chhiar sak leh theuh dawn nia. Ka story lo chhiar a min lo ngaihhlut sak a avang in ka lawm e,😘😘 l purple u💜💜💜💜💜💜💜💜💜

. Fatemate chapter 1~~

" Ka reject che".. chu² chu kim taehyung leh jeon jungkook moon goddess in fate mate atana alo ruat te chhanna ani. In thlahlel leh mamawh ngawih² an nih laiin eng vanga in reject nge an nih. A chhan chu ho te "chaponachu te chu. Jeon jungkook true blood a nih mai bakah an pack hotu fapa, an alpha ber ala ani a,. Kim taehyung,. An alpha kaiza veng tu leh a rin ber. A hnuai chiaha Lal,. Mr. Kima fapa neih chhun an zinga danglam fal em² male Omega ani.....

" Ka ning tlat,, ti nge tun ang ah te a chhung te hian an khung tlat ka hrethiam lo".. Hoseok chuan a ti bul² a..

" Hobe hrethiam te che,. Karleh maiah a mate ahmu tawh dawn a. Khuahkhirhna amamawh tawh alawm".. namjoon in damthlup in alo chhang a..

" Chu tak reng, a mate ahmuh hun ah chuan kei te chu nga tan mah min ti dawn hleinem. Chuvang in kan hun neih ang chhun hi am taka hman ka duh lawm"..

" A hmangaih che nih chuan a fate mate pawh nise a reject thei lutuk alawm. Ka true blood ngei pawn a reject kha".. namjoon bawk chuan a ti leh a..

" Nia ti raw,, ti nge a reject reng² le. Taehyung te chu a nalh in a kim tlang amawi em² a. A rim hian kei ngei pawh min ti hneh lek² zel".. namjoon in midang arawn mention takah chuan thu dang ah an pakai ta a..

" Ka hre lo,, taehyung chu a chimawm thiam tih chu ka hria. Mahse anih pawh khan ti nge alo hnawl le. Jungkook te chu atan atha ber zawk a sin. Ani ang male Omega phei chu an derdep in a chaklo bawk si a. Jungkook tluk a. Amah veng him thei tu an awm dawn em ani".. namjoon nena class a an te² mawlh² lai chuan an mi rel jeon jungkook ngei mai chu in chhuang takin class ah chuan arawn pen lut a. a thinte Pahnih chu an lo chip hnak.Kar hmasa daiha thil thleng tawh mah nih se. Thenkhat chuan an in reject chhan an la sawi bang thei lo....

" ti nge ka lo lan ve leh a in tawp deuh hmak a."... Thu thla pah chuan Jungkook chuan ahan zawt a.

" Chutiang eng mah thu pawimawh kan sawi lo. I mate chungchang mai² ania".. Hoseok chuan fiamthu deuh chuan ahan ti ban chat a...

" Mate ka nei reng² lo,, in mit in inhmuh kha chiang takin kan in Reject ve². A bak sawi tur a awm lo.".. jungkook chuan a ti bul hmuk...

" Chutah tak chuan alawm sawi tur awm. Ti nge i reject? Taehyung chu ka hre lo a. Mahse ti nge i nang hi. Kan zing ah i duh² thu i pe in i thuhnuaiah i dah thei a. Mahse taehyung chu ani lo"...

" Eng nge i sawi tum hobi??"..

" Ka sawi tum chu, tun hun hi taehyung i thuhnuaia i dah theih hun ani dawn a. I pa vang liau² in a tu a te mah hian taehyung kut hmawr pawn kan chhawihchhe ngam lo a., Tun ah nang in chance tha lutuk i bawhpelh chhan hi ka hrethiam lo".. Hoseok bawk chuan a ti leh a. A thianpa in he khawvela thin siam zing ah chuan amawi ber awm e, tih theih tura hmeltha leh famkim no nalh leh em² mai ahnawl chuan eng emaw zawng takin alung a ti chhe tlat pek...

" Chutak chu,, taehyung nena kan in mil loh zia pawh in hre vek. Thu ka pek lah in min hnial ziah a. Training ground ah tak ngial pawh ka thu a awih duh lo ania,. Ching takin ani pawn min reject dawn tih ka hria. Min reject thu kei aia a sawi hmasa anih chuan ka zak dawn lutuk tlat. A ruala kan sawi kha lawm tak ka ni. Anih loh vaih chuan jeon jungkook true blood chu male Omega kim taehyung in ahnawl min ti dawn asin".. jungkook chuan Lungawi lo tak chuan a ti bul² a..

oneshot Taekook Yoonmin Namjoon HobiWhere stories live. Discover now