taekook" hajimemashita"

2.7K 86 20
                                    

" A then hi animax ka en atanga ka ngaihtuah chhuah ani a. An then lai² pawh ka copy bawk. Ka en lai na³ chuan kei pawn ka at chilh teh ania,bakah taekook lo hi chuan amood ah ka cheng hleithei lo tlat a. Chuvang chuan ka lo taekook leh mai, ngaihnawm in lo tih ka beisei 💜💜 💜💜 💜 purple u family.....

Ch- 1

Mi beidawng, kalna tur nei lo, baihvai  beisei tur nei lo jeon jungkook sam buang kir chiai hmel no em² mai leh tha tak chu zan lai tawh ah chuan a suitcase neih chhun pahnih chu a thutna han ti ila park a vantlang thut hahchhawlhna zawk bul ah chuan hung in thutthleng ah chuan mittui tla tur pawh nei lo chuan athu ngui bur a. Tu nge tun ang  hun ah te ngui lo teh reng ang. A pian tirh in anun athih san a. A pa lah zu ngawl vei. A chung ah  a sual lo nang in phakar leh ni e, sual thiam tho taksi chuan jungkook school kal hlan chuan an in neih ve chhun chhete tlu lek² tawh chu aleiba rulh nana hmang in, hla te khua ah alo tek bo san nal² a tin lawm. Thian tha anei lo a. Hmelhriat tha tia sawi tur lah anei hek lo. Beisei tur eng mah nei lo mahse amittui erawh atla hauh lo chu amah pawn mak ain tih. A lo tuar chhel viau zawk em ni......

" Pa hnai sai lo lutuk,,ka pa ka hmuh leh vaih che chuan i tlan tur ilo laih lawk angai tawh ang"... Thinrim tak chuan a au tuar² a. Pawisawi lo lei chu dim baksak lo chuan rah chim tum ni awm tak chuan a tum chawrh² a. Mahse chutih lai chuan mangang tap ri ahre ta. A hawi kual a. Zan lai anih tawh vang in thlahrang emaw tiin akhur deuh dar² a. Mahse Korea  ah chuan zan lai pawh ni tawh mahse street light te chu a eng pap a. Aw lo chhuah na lam chu hlau tak si chuan apan da² a. Ava then chuan mipa pakhat sang leh hmeltha em² mai,, sweet tak hi alo ni a. A ni chu ui hlau in thingkung ah chuan alo tap pur a.

" Min chhan rawh u".. tiin alo au chel chul a. Jungkook chuan ngawi reng chuan ava pan hnai a. Ui chu ahnawh bo sak a..." Lo chhuk tawh rawh".. a ti sap a. Chu pah pawh chu alo chhuk ve nghal a. Lei arap chiah chu a awm dawm in athaw deuh huai a... " Ka lawm e mister, ka nunna min chhan sak ani ringawt".. a ti a. A kun hniam sap a. Jungkook chuan lai tak chuan anui sap a. Atukhum tuai neih² pah chuan.." a ho lutuk,, lawm thu sawi vak angai hleinem".. a ti a. Chupa chuan overcoat lian zet hi aha a, lukhum parh lian vak lo hi akhum bawk a. A uk rawng hian ain bel khat deuh vek kan ti thei ang chu, a hmel a mawi in nel awm tak ani tih hriat theih....

An pahinh chuan thutna lamah chuan an in zui phei a...." Chuan vala khawnge in chen a.".. chu pa chuan ati a. Jungkook chu za lo tak chuan anui sap a. An thaw leh deuh hak a.
" Tun ah tak chuan ka kal tawp na hi ka in chu ani mai".. zak deuh tak si chuan ati a. Chupa chu abu ngauh a.
" Chuan chenna in nei lo chuan eng tin nge i awm theih a".. tiin a zawt leh a. Jungkook chu a thaw leh hak a.
"  A laili ber chu ka pa hi ania.. ani chuan jkabdhdncbcncjfbcnchvjcnx xbxbxnbxncbcbcbcbcbcbchcncnc cbcbbcbcncncncn..chuan ti hian ka lo awm phah ta nih hi".. a bul ami chu alo bu nghauh² a. Jungkook chuan minute khata second za a rang  in a chunga thil thleng chu avawi khat hmuhna pa bul ah chuan a kepkawi in a hrilh ta diak a. A hmel ah rinawmna ahmu te pawh ani mahna........

" I pa chuan ati mak hle mai,, ka khawngaih khawp mai che. Chuan ka pui thei bawk ang che".. tih pah chuan atho vut a. Jungkook chu akut ape a. Jungkook pawn chu anui sap a. Alo ban ve mai a. Chupa chuan jungkook chu map pakhat hi ape a. Ate na in an khua ani tih chiang tak in ahre thei.
" Hei te chu kan khaw map anih hi ti nge min pek a.".... Jungkook chuan mak tih hmel tak chuan a en hu a.
" Tah khan i kal dawn nia,,tawngtaina in pakhat alo awm anga., Tah chuan i lut dawn nia".. a ti a. Jungkook chalsam chu a hui phei a. A chal ah chuan afawp sap a. Jungkook chuan phawk hraw chuan a en a. A chal chu a dawm vang² a. Chupa chuan aban chu avai lauh² a...." Leh lawk,, vala tu nge i hming"... Chu pa chuan azawt a. Jungkook chu alo phu deuh zawk a.
" Jung.. jungkook".. a ti bah deih nawk² a...." A tha e, jungkook  chupa hnen ah chuan jin in min tir tiin i sawi dawn nia".. a ti a. Jungkook in a chhan hma chuan boruak ah chuan atham ral ta daih a...

oneshot Taekook Yoonmin Namjoon HobiWhere stories live. Discover now