" hajimemashita"

889 85 32
                                    

Last chapter.. hajimemashita bik ah chuan he mi zawh hian history lam ka rawn ziak leh ang,, he tah tho hian aw...

Chuan vawiin hi bawihhneki birthday ania, atan ka rawn hlan e,, Happy birthday 💜💜💜💜🎉🎊🎉🎊🎉🎊

" Jimin, jungkook alo haw tawh em"
Tae chuan lekhabu ziak melh² pah chuan a zawt a.jimin in a chhan mai loh avang chuan tae chuan athil tih lai chu dah in jimin lam chu a hawi phei a., Chutah jimin chu alo tap pur a.....

" Ti nge a jimin,,.. ngawiteh jungkook chung ah engnge thleng".. tae chuan ati a. Jimin bul ah chuan thleng phei nghal a. Jimin chuan amittui chu ahru sawk² a...

" Jungkook..chu,,. Clan dang anmi in ru bo anni,, an awmna hi.. mihring tu ma la kal ngai loh na nih vang in kan hre thei lo,,.. master ka tihpalh.,, Jungkook chung ah chuan eng nge thleng ang"...Jimin chu ain hnit hlawp² a....

" Tu nge".. tae chuan amitmu sen rum chuan a zawt a. A thinrim lutuk chu a khabe ruh te chu alo pawng zawk² tawh a...

" Ho.. Hoseok,,.kha mizuki unaupa kha".. jimin chuan ati a.

" Chu rul ver vek mai² chu,,, a cherry blossoms saw a zung chawp in ka phawi khawp ang"...

A kut atang chuan meih alh pawl rawng chu avawm chhuak pawp² a...

" Jungkook zawng nghal rawh uuu"...
A ti tuar a.....

" Min lo nghak rawh jungkook,, ka lo kal".. tae chuan ati a. A hma lam chu thinrim eng phiar chuan amelh a......

          * -*-*-*-*-*-*🐍*+*+*+*+*

" Master Hoseok,, master taehyung i hlau lo Ami"..

" Hlau e,, mahse ani ka hlauhna aiin ka cherry khung hi a thi kumkhua ang tih ka hlau zawk."... Hoseok chu akun chhap a.

" A nih hepa hi eng tia tih nge i tum"..

" Ka ta ah ka siam dawn ani,, ani hi kum 500 chhunga jin hyung in athlan leh chauh ani,, jin hyung hian mi satliah a thlang ngai lo tih kan hriat tlan kha"... Hoseok chuan ati a. A bula a hruihhruai chu alo bu nghauh² a...

Jungkook chu arawn meng siar² a..
" Tu te nge in nih".. a ti nghal thawt a.
Hoseok chuan pan hnaiin  a kuah vawng² a. Jungkook chuan arang arang in a nem sawn a...

" Eng eng i hriat a."....

" Hlauthawng suh,, ka in ah ka mikhual mai che lawm,, hlauhthawn tur eng mah a awm lo".. Hoseok chuan nui sang chuan ati a. A tawngkam a dam thlup na in a thinlung erawh rul anihna ang in ver vek tak ani thung....

" Min haw tir rawh,, ta..".. a ti hman chhiah Hoseok chuan aka alo hup a.

" He tah hian guardian dang hming i lam thiang lo, a nih loh chuan i ruang  pawh hmuh tur awm lo in i ral vek ang".. (dawt jungkook hian tae hming alam rik rual² in tae chuan a awmna a hre nghal dawn. chu² a duh lo)....

" A nih chuan nang pawh hi guardian i ni ve tho tihna mi".. jungkook chuan ati a. Hoseok nui sang reng chu eng emaw zawng tak chuan a hlauhna atan chu azia deuh a...

" Aw,, ka sawi tawh ang in nang hi ka mikhual mai che ani.".....

          ~°~°~°~°~°~°~°🐺 ~°~°~°~°~°~°

" Master taehyung kan hmu zo lo,, thlaurau khawvel ah awm pawh ani mai thei".... Meih alh pakhat chuan ati a. Tae chuan ngaih no bei lo zet chuan a melh chhuk run a....

" Ka.. kan..va zawng leh nghal ang".. an thlawk leh dawr² a..

" Jungkook min ko rawh,, vawikhat vawi khat chauh ka hming lam rawh".. tae chuan ati chuai raih a...

oneshot Taekook Yoonmin Namjoon HobiWhere stories live. Discover now