Chapter 2***
Jungkook p.o.v***
Ka hmuh thei chin chu thim chhah pup mai hi ani a. Engmah reng ka hmu thei lo,. Ka hma zawn chu ka han dap a, tu mah ka dap hmu lo, mahse ka hma ah chuan eng te tak te hi a rawn lang ta va² a. Hmuh ngei tum chuan ka pan hnai a. ka hma ah chuan kaw var vek ha mi pakhat hi alo ding a. A kawr tlang te chu thisen hian a bual a, ka lam hawi chuan a rawn in her ta a. Ka Tim sung² thei taehyung maw?!!,. Ka lam hawi chuan min rawn nuih suk a, chutah a mit atang chuan thisen a rawn luang ngial² a. Pan hnaih ka tum lai chuan a lu a thlawn ta hlawk mak,. Ka harh chiang ngang mai. Ka thu chhuak nghal zawk.
" Jungkook bawiha".. ka nu leh pa, leh ka ni te chuan min lo en thap. Ka awmna ka en kuala damdawi in maw?? Eng thil nge thleng.
" Bawiha na ila nei em"... Ka nu chuan ka taksa te chu en kual in amittui aluang zawih² a. Chutiang bawk in ka pa leh ka ni pawh.ka lu ka thing nawk² a. Thil hriatchhuah ka nei..
" Nu,. Khawnge hyung"... Chutih rual chuan a rawn tap chhuak nghal hawm² a.
" Bawiha,. Taehyung chu a harh ve thei lo,. A din hmun a tha lo takzet., A harh hun tur an sawi thei lo".. ka awm chu a rawn tawt ap² mai. Min hua in min hmu hne hle thin mahse khati hun lai khan a theih tawp chhuah in min ven him a tum tih ka hria, amah pawh in ngaihtuah lo in ka nat ve loh nan min kuah bet tlat kha Nia,. Ka in sum hman lo ka tap ta hawm² a. Ka thiam loh vek ani..
" Bawiha lungawi mah ta che nang pawh hei tha tak in i rawn harh tawh a, i u pawh a rawn harh ve em² ang".. ka pa in a tih chuan ka bu nghut ringawt.
" Hyung chu ka hmu thei angem".. hyung awmna room ah chuan min hruai ta a. Ka lut mai ngam lo,.
" Keimah in ka lut thei angem".. ka chhungte chuan min in thiar fihlim san ta hlawm a. Hyung room ah chuan in thiam lo tak chuan ka lut a. Hyung chu khum ah chuan lo mu bam in alu, a ban, a ke tuam lo na lai reng an nei lo. A hnar zawna oxygen pipe te takte hmang chuan alo thaw ve tek² a. Ka tap leh nghal hawm². A lam pan chuan ka kal hnai a.
" Ti nge min chhan,. Min haw viau ani lawm ni,.. chu.. ti anih te chuan ti nge,. Keimah chauh min veng him in,. Nangmah tianga i awm leh si"... A awm ah chuan ka tap ta hawm² a. Chutia ka tah lai chuan ka sam chu tu emaw hian a rawn khawih a. Ka hawi chho rang kher mai. Ka en chuan taehyung maw!!!., Khuma mu chu ka han en nawn leh a mah ani ngei bawk si..
" Hyung"... A hmela mak tihna chu ka hmuh hmaih hauh lo. Phawk fe a min rawn en in..
" Min hmu thei amaw".. ni lo,. Ka hma mi hi thlarau mai maw nih,. Ai ka duh lo..
" Ni lo atak ani lo,. Ka hmai chu hup in ka tap chhuak hawk a.
" Thih pawh ka thih em loh hi".. a rawn ti thum Bal. Ka en nghal vat, a taksa bulah chuan a rawn thu thla a.
" Ka taksa hi thi tluk anih vang in ka thlarau hi a chhuak mai anih hi,. Mahse hetia nikhaw hre lo a ka awm reng erawh chuan rei lo te ah khawvel hi ka chhuah san ang".. anih chuan ka hma mi hi taehyung thlarau maw..
After two weeks***
" Jungkook khawi nge i chhuah leh dawn".. ka nu lam chu hawiin ka nui suk a. Ka thil khai chu hmuh in..
" Hyung ka va bual fai nge,. A bal leh tawh ang".. tiin ka chhuak zui nghal a. Ka bulah chuan hyung pawh chu awm ve reng in min lo melh pawk a. A taksa nen la ni se chuan ka hlau leh tawh ngawt ang, mahse engtin mah min ti thei chuang lo a, hospital ka chhunsana pawh kar khat lai ani ve tawh a. Hyung vang liau² a dam ka ni ka ti thei ang. Chuvang in a adam leh hma amah en kawl chu ka tih tur ah ka ngai hmiah..
YOU ARE READING
oneshot Taekook Yoonmin Namjoon Hobi
Fantasyhe tah hian oneshot hrang² ka rawn up leh dawn a, hei chu magic lampang anih dawn avang in ahran in ka dah ani💜💜