" red eyes"

533 75 32
                                    

Vawiin hi ka thian duhtak leh ka army pui( leo Kim) tana ka ziah ani a. I piancham ka lawmpui che a. Ka story te ilo chhiar thin vang in ka lawm e,. Chuan midang pawh khan in bd ah tih sak ve in duh nih chuan min hrilh thri reng ania,..

Happy birthday leo kim 🎂🎈🎉🎈🎉🎂 💜💜💜💜💜

Red eyes
Last chapter...

" Namjoon kan thleng tep tawh em, ka mawng a kham vek tawh Nia"... Jin chuan a ti bul² a. Namjoon chuan Motor khalh pah chuan abu nghauh² a. A hnung lam a hawi a nau te ho a en chuan an lo muthlu lawp² hlawm a. Ka lo khalh chhawk ang che ti tu awm hmel reng a hmuh loh tak ah chuan thaw hak chung in hma lam chu ding tak in a en leh ta zawk a.

Darkar tam ve an tlam leh hnu chuan an tum ram chu an va thleng ta a. Motor atang chuan chhuk in an zimar sang² hlawm a.

" Ti rawh u,. Midang ho hi han zawk kual ila. Thingtlang tih tak ah an phawr fip fep hlawm hle mai"... Jin in a tih chuan an lo bu nghauh² a. An hma lama mipa sam eng rawng lam kai deuh, a hmel en mai pawha khawchhak lam mi a ni tih hriat zet mai lo ding an hmuh chuan an vai chuan an pan ve ta rawih a. Minho tho kha alo ani.

" Tlangval min lo hrethiam lawk"... Tiin namjoon chuan a dar ah chuan a han khawih zauh a.

" Ah,.mm,. Mr. Jeon seulhae tih hi i hrengai mial em".. namjoon in a zawh chuan minho chuan mak tih hmel tak chuan alo en a.

" A va mak ve,. Tun ah chuan a fapa chauh a awm tawh a., Hmani lawk pawh taehyung in ti mipakhat in arawm zawng tawh a sin, a van mak ve chhungte alo nei teuh tih ka lo hre lo reng²"... Minho chuan ahan ti bul² a.

" A nih chuan a hria tihna mi,. An awmna min kawhhmuh thei angem".. tiin namjoon chuan a zawt zawm ta nghal a. Minho pawh chuan alo hrilh ve mai bawk.

Khawng chanve vel an tlan tih ah chuan ngaw te chu a dur nghal khup mai a. Hoseok leh jimin chu an lo tawm deuh chawih² tawh. An tlanna a rei tham tawh vang in namjoon chuan zawimuanga in a khalh a. Zan thim lam anih tawh vang in kawng sir tin mai chu jimin leh hoseok chuan an in melh chhawk zawk² ani ber.

" Hetiang hmunte mihring pangai chenna pawh ani mi"... Hoseok chu a hawi ang vual² a. A hmel ah a hlau tih hai rual ani lo. Chutiang bawk in jimin pawn, yoongi ban a chelhna pawh a pawm in a pawm ani ber tawh.

" Kan thleng e".. namjoon in a tih chuan an chheh vel chu an han en kual a. Car atang chuan an han chhuak sang² hlawm a. Step lo in tiang ur mai chu an han en chho a.

" Tah hian taehyung chu a awm maw".. jimin chuan step chho zet mai chu a en chho a. Hoseok chuan kawng sir lam chu pan pheiin zunram a han thiar leh te² a. Midang ho chu a thawmhaw te khaiin step a chho tur chuan an lo in tiangtuah ve mek bawk. Mahse chutih lai tak chuan an step chhauhna tawn tir atang chuan chinghne lian zet mai hian a rawn zual ta thut a. Te thawt in a rang a rang in motor ah chuan an tlan lut leh nghal a. An bungrua pawh an chuh hman lo, hoseok pawh chutia a thiante te thawm ah chuan a rawn hawi phei vat a. A thil hmuh avang chuan a hlau bawk si, ala zung zo bawk si lo, a awmdan laklawh tak chu a khawngaih thlak awm takzet., Chutah chinhnia lah chuan amah chu a rawn veh ta them² mai leh nghal a.

" Thi der rawh"...

" Ni lo hlau lo ang in awmla, tih theih tawh,"..

" Hram khum vak rawh"... a thiante chuan car chung atang chuan tih dan tur an rawn hrilh ve vak² a. Hoseok chu alo ding khawng lah thung. Mahse vanneih thlak tak in taehyung a rawn lang hlawl....

" Hyungggg"... Taehyung chuan a ti vat a. Phur takin a rawn tlan thla a Jungkook pawh chu a tawp hmak. An lam pan in a rawn tlan thla nghal a.

" Tae chinghnia a awm ania,. Lo kal suh"... An lo ti tawk² bawk. Mahse tae chu anui suk a.

oneshot Taekook Yoonmin Namjoon HobiWhere stories live. Discover now