" black"

616 67 19
                                    

Kum tawp atang khan publish ka tum tawh. Kan exam zawh hma a last nan ka lo ti leh hram.😁😁. Hope you enjoy the story,. Purple u all 💜💜💜💜

Black chapter : 3

Jungkook p.o.v 🌑

" Kei hi Vampire ka ni"..

Chu thu a sawi lai chuan ka lo en kiau a. Ruah chu bang in tha chu
ka tukverh chhung ah chuan alo zam lut chek a. A hmai te chu a var han mai. Kan chetna chu hahpui ang pawn alang lo kei erawh chu ka chau hnap mai. Tun ah zan dar riat a ri tawh.,eng tianga nasa in nge kan chet tih chu hrilh chawp ka ngai lo.ka hnuai lam na chuan min rawn tur et² reng bawk nen. Mahse ka na min chhawk dam tur in a awm hlai tak ah chuan mi kauh bet chial bawk. A awm ah chuan ka ngawi ker a,. A thil sawi chuan hlauhna pakhat mah min pe hauh lo..

" Min hlau em".. a rawn tih chuan alu ka lo thing sap. A ha lang chuan a nui suk a, a nuih zawnga a ha ui ngho lo lang te chuan a ti lang pa lehzual..

" A nih kalsan tur che in min duh em".. a rawn tih leh chuan chhan mai ngaihna ka hriat loh avang chuan ka ngawi ta kar a. Ka hmui ka pet fan² bawk. A thaw ri deuh hak a, chutah min kuah na chu phelh in a thu ngil nghal zat a. Keipawh chu theih leh thei lo chuan ka in beng kang a. Eng nge ka rilru ah awm ka hre lo, tuna ka chhunga awm phu dup² hian min tir lui zawk ani. A kut chu ka vuan a, a vawt leh thler mai. Mahse eng ah mah ka ngai lo..

" I chanchin min hrilh la, chuan rilru ka lo siam ang".. ka ti a. Ka nui seih bawk. Chutah a hma aia mawi chuan a rawn nui leh a. Tun ah tak hi chuan ramhuai pawh ni se ka hlau lo, ka chhanna la hre lo mahse ka rilru erawh chuan ka pawm thlap tawh. Ka dam chhung hun hi puk pilril taka hmaral ngai dawn pawh ni se a ni nen a nih phawt chuan ka hnial hauh lo bawk,. Chuan thil mak tak aphak leh chu ka thinlung ka ti dawn nge, rilru zawk chu lo dahtha ta ila ka taksa hian he a taksa lumna nei lo. Mitthi ang maia vawt thler hi a mamawh in a thlahlel takzet..

" I hriat duh apiang ani mai".. tiin a ban kham chuan khum ah a let thla leh a. A mit mei chuan aban kham tur chuan min ti a. Kepawn i he lo vin a awm ruak ah chuan a bei leh hle² a. A awm chu a ka kut tang chuan ka khal niap² a..

" I hming dik tak".. a tih chuan a thaw deuh hak a.

" Thawn thu sei tak ngaihthla tur in i in huam maw".. min melh zauh pah chuan a ti a. Ka lu ka lo bu nghauh². Ka rin lo deuh in min kuah nget sauh in ka chhip ah chuan min fawp sap a.

" Eng tin nge ka sawi ang,. Korean leh English thlah pawlh ka ni a,. Ka pa chhungte ka hming min phuah dak chu duh viau mahse ka Korea chhungte hian min hauh tlat si avang in ka hming pum hi Korea in min phuah sak a. Kim taehyung tiin. A mak i ti em. Nang mah ang tho in Korean ka nih hi. Chuan a tir ah chuan Korea ah kan awm a. Mahse ka pa sumdawnna vang in helai ah hian kan in sawn a. A nawm pawh a nuam phian. Mahse kum 20 ka nih khan ka thian then khat te nen tlang kan lawn a. Ka thiante chu ka kawmngaih in a tu lakah mah chuan rilru chhiah ka pu lo,.mahse an ni chuan min lo thik hle tih ka lo hre lo a,. Ka thianpa bialnu hian min ngaihzawng thin a. Mahse kei chuan chhete pawn ka ngaihven hauh lo. Mahse ka thianpa thik tawk alo tling tho aniang chu. Chu mi zan chuan a tawi zawng in min that a. Ka ruang chu lui ah an paih a. Rei tak chhung chu ka muhil tih ka hria., Ka harh leh chuan in bal leh tawp hnawk tak ah hian ka lo mu reng a. Chutah ka taksa ka khawih chuan a awng vek. Ka thi tawh tih ka hriat chuan ka mittui te chu alo luang zawih² a. Chutah ka hma ah hian patar sam var vek tawh hi all ding a. Ka mak ti lutuk chuan chet sawn nachang pawh ka hre lo. Chu pa chuan ka taksa ka tawh theih hauh loh rau thla chu rawn kuan in a chem ken chuan ka ban ah a zai a. Ka thisen lo chhuak chu he lunghlu".. a ti a. A thi awrh lai lunghlu sen mawi tak chu a rawn phawrh chhuak a. Ka lo en kiau ringawt. A tir khan aman chauh ka lo en avang in ka lo hmu ngai hauh lo. A chain te chu a fei hmel em² a. A lunghlu awmna lai chu nasa taka cheibawl ani bawk.

oneshot Taekook Yoonmin Namjoon HobiWhere stories live. Discover now