Petal
Chapter:2
A hmasa in hei ka idea ni lo nia aw🤣🤣🤣 chapter 1 chauh kha ka tihna. Chuan hei pawh hi he mi a tawpna ber tur ani. Ngaihnawm ti taka in lo chhiar ka beisei.Tum dang ang bawk in jungkook chu a alarm rik hma chuan a rawn harh leh a. A bulah mu a pasal chu ahan en leh zauh. Nimin lam an hun hman te ngaihtuah chhuak in a nui suk a. A tak ngei chu ani bawk si. Thawh tum chuan a in bengkang a,. Mahse a pasal chuan alo pawt let leh vat.
" Morning kiss"... Meng chuang hauh si lo chuan a rawn ti a. Jungkook chu a lai ngei mai. Tiang hian a ti ngai lo bawk nen a tan chuan thil thar vek ani a, awmdan a thiam lo pawh chu a awm viau ani. Chutia jungkook chechang loa awm reng chu hrethiam in amah zawk chuan a hmui no nem takah chuan a rawn fawp ta vang² a.
" Kum ruk lai kan in neih ve tawh hi ti nge ila zah renga,. Kan honey moon zan pawn i zah lutuk bik miah loh kha"... A ti nghal bul². A pasal awmdan vang chuan jungkook chu a nui suk a. Mahse a petal chu a thusawi vang chuan a zak ngei mai. A hmai te chu a tai nghal hlar mai.
" Ih_ breakfast ka zuk siam ange,. Lo in ti fai la".. tiin a zah tam hma chuan a chhuk san ta daih a. A fapa kai tho a in ti fai tura a tih hnu chuan choka lam chu a pan ding ta nghal a. Rei lo te ah pafa te pawh chu an rawn in zui thla ve ta hnak² a.
" Hey angel"... A pasal chuan a biang ah rawn fawp in a fapa chal ah chuan a fawp bawk a.
" Vawiin lam enge i tih ang"... Tia taehyung in a zawh chuan a awm mai² tur thu in a chhang ve mai. Mahse a pasal ngaih erawh a tha lo, in ah a mah chauha awm chuan a ngaihtuahna alo kawm leh ang tih a hlau ani.
" Mmmm,. Tih tur i neih loh chuan vawiin chu ka office ah min lo zui la".. a tih chuan jungkook chuan mak ti zet hian alo en thung. A engvang teh thuta a pasal chuan a office a zui tura tih nge a nih tih chu a ngaihtuah nghal neuh² bawk.
" Baby,. I chhanna ka nghak ania"... Tia a pasal in a rawn biak leh chuan harh chhuak zawk in a bu ta nghat a. Mak ti hle mahse chu thil chuan a lawmna chu a hen kher awm lo e,. Taehyung hnathawhna ah vawi khat mah ala kal ngai lo a lawm in a pasal in a ngaihsak ve ta chu a hlim vawng² a tih theih awm e. A lu chu abu ta nghat a.
" Nih chuan in siam la,. Soo thlah pah in kan chhuak nghal dawn nia"..
Taehyung chuan kawng tluan chuan jungkook chu a be mawlh² a. A ngaihtuahna a kawm a hlau vang ni pakhat mahse a kianga angel thu hi a thlir liam mai² thei tawh tlat lo a tin ani. Eng thin nge kha tih hun chhung zawng khan alo hmuh hmaih theih zawk tiin a in ngaihtuah bawk.
" Ti rawh le".. jungkook kut tang chet ah chuan kaiin a luh pui ta a. Then khat chuan an CEO in a pasal a rawn hruai vawi khat na nih vang in mak an lo ti viau thung. Jungkook erawh chu in thlahrung tak in a kal a. A lu chu a bu zing hle bawk.
" Kun tawh suh,. Kha² i tih tur a ni hleihnem, ka pasal i nih ang chiah in he company pawh i ta ani ve tho chuvang in hahdam tak khan awm rawh"... Jungkook chu then sawk in abu nghauh a. Zep loh chuan a zam chhe lo chauh. Taehyung chuan a chal ah chuan a fawp zauh a. A hnathawhna lam chu apan ta a. Jungkook erawh chuan lehkhabu te chu lo en kual in a duh ber a hmuh hnu chuan couch ah chuan mu in a chhiat ta mai² a. Darkar chanve a chhiar tih chuan taehyung in meeting nei tur in a chhuah san a ngaih thu ahrilh a. A lawm lem lo hle bawk.
" In ah nen a danglam chuang lo hrim²,. Ina khawhar taka awm ang tho ka ni"... A ti bul² a. Taehyung erawh a nui suk thung.
" Ka rei lo ang baby,. Mmm,"... Jungkook a buk leh nghat hnu chuan meetings nei tur chuan a chhuah san ta a. A lehkhabu chhiar lai chuan tu emaw hian a chal ah a rawn fawp a. A en chuan taehyung tho ani. Mahse engmah a sawi lo Jungkook chuan a mit chu ahan nuai a mahse hmuh tur alo awm tawh lo. Rei lo te ah chuan couch ah chuan alo muhil a. A hmaia tuia rawn theh tu an awm avang chuan a harh nghal zawk. A en chuan Nancy alo ni. Mahse jungkook chuan chu nu chu a hre ve chuang hauh lo.
YOU ARE READING
oneshot Taekook Yoonmin Namjoon Hobi
Fantasihe tah hian oneshot hrang² ka rawn up leh dawn a, hei chu magic lampang anih dawn avang in ahran in ka dah ani💜💜