" red eyes"

439 69 29
                                    







Red eyes****

Chapter 2_____

Tae p.o.v

Ka zing tho chu ka rawl ngei mai. Mahse an awmna hi hmun a theng tawh reuh phian a. Zing tawh pawh a nuam phian, zi mar er² in bathroom lam chu ka pan a. In ti faiin in hnuai lamah chuan ka chhuk thla a. Kitchen ka lut chu dawhkan ah ei tur alo in chhawp thlap tawh. Jungkook chu lo ding in a thleng alo keng a. Ka lo en tawp ringawt, a maha awm thang ni ngei tur ani. A che fel thlap mai.



" Thu ta che".. tia min rawn biak chuan ka harh zawk a. Bu nghut in thutna ah chuan ka thu nghal rawk² a.  Ka hma zawn chiah ah chuan rawn thu in min melh lo chuan a ei tur chu a ei nghal melh² a. Ka va en deuh chuan a thil ei chu mak ka ti,. Nge ka hmuh that thei loh vang zawk. Sa hel a ei tlat in ka hria. Mahse ka en reng chuan min rawn en ang tih ka hlauh vang in en rei duh lo in ka ei tur chu ka ei ve nghal melh² a.


" Chuan vawiin chu min kalpui dawn ta em".. ka tih chuan tawngka min chhang lo in alu a bu ngut ringawt. A sual e chu ka ti lo mahse a mize ngen reuh lutuk hi ka ngei deuh tlat. Hmui ti pawrh zauh in ka ei ta  ringawt a.

Breakfast kan ei zawh chuan chhuak tur chuan ka in siam a. Ka chhuak chu couch ah chuan alo thu reng tawh..

" Eng in nge kan kal dawn".. ka tih chuan a car chahbi ken lai chu min rawn hmuh zauh a. Kawngka lam pan in a kal nghal. Kei pawh chuan ngawi reng in ka zui ve ta ngawt a. Car chu aman a khalh a, ngawi reng in kan thu. A kawng a hla reuh ropui si a tiin hla chu ka play a. A ni erawh a ngawi ngut thung.


" I lo kal ve dawn nge,. Tah hian min lo nghak dawn".. tia ka zawh chuan a hawi kual deuh ruk a. A chhanna nghak in ka lo en ve kar. Chutah a jacket chu in thawlh tha in a rawn chhuak a. Ka zawhna tawnga min chhang thin lo hi chu ka ngei deuh tlat. Ner deuh sak in kan in zui ta a.
Ngawi teh keihi sap tawng ka thiam lo tih ka theihnghilh daih. Ka van zak dawn tak,.lo chhuak tur te khan lo tih loh tawp tur nia.



" Ih,..mmm".. ka han ti hmasa te² a. Ka sawi tur hre lo chuan ka chil ka lem leh khawlh. Counter nghak tu chuan min en kar a. Ka mamawh ho hi eng tin nge kan sawi tak ang aw.. mahse chutia ka in ngaihtuah lai chuan jungkook chuan a kar ah chuan a rawn vuan a. Ka hawi phei nghal vat.

" I duh leh mamawh chu va la la,. Ta hian ilo let leh dawn nia".. tia min hrilh hnu chuan ka bu nghut a. Ka mamawh ang² chu ka va lawr khawm a.


" Oh,. Taehyung i ni em kha".. tia min lo be tu lam chu ka hawi vat a. Minho kha alo ni reng. Nui sang in alam chu ka pan a.

" I mi hmuh duh chu i va hmu ta em".. a tih chuan ka bu nghat a.

" Aw,,. Mahse ka pate leh nutei te ka hmu ve hman lo chu pawi ka ti.,. Min puihna zawng² ah khan ka lawm lutuk ania".. a ti a. Alo nui mai. A ngainat awm phian. Kan pahnih chuan eng² emaw sawi in kan in kawm melh² a. Mahse chutih lai chuan...

" I va rei ve".. a ti thawp sap tu lam chu kan hawi nghal vat a. Jungkook alo ni. A hmel ah alawm hmel zawk² lo khawp Mai. A duh aiin ka rei deuh pawh ni mahna. Zawimuang in a lam pan chuan ka kal phei a. Minho pawh chuan min rawn zui ve nghal.


" Minho,. Hei jungkook a nih hi. Ka cousin,. Chuan jungkook hei minho nih hi ka thian thar".. tiin ka in hmelhriat tir a. Minho chu alo nui sang. Jungkook erawh a bu ngut ringawt. Van polite lo chiang tak. Tinrim ti tih chuan ka melh deuh pawk a. Ka nghawk zauh a,. Mahse eng ah mah ngai lo nih hmel..

" Kan in hmu leh thei chu ka lawm hle mai".. tia minho in a kut a pek chuan alo ban duh hauh lo. Ngawireng in counter lamah chuan a kal hmak. Ka zak lutuk chu ka hnar hian ar bawm a tiah tih te mai² nep tak ani. Zak tak ka ni,. Tukhum tuai vut² chung in zahzel ah ka nui suk ringawt...


oneshot Taekook Yoonmin Namjoon HobiWhere stories live. Discover now