Taekook is real🤭🤭🤭🤭
Jungkook p.o.v***
" Chhuak nghal rawh"... A awrawl ring leh thinrimna in pawlh tih hriat tak chuan ka taksa a ti khur zawih² thei. En pawh ka en ngam tawh lo, ka kuta ka ken a note chu min rawn phih thlak sak a. Ka phu zawk thei,.
" Ka sawi chu i hre lo mi,. Chhuak nghal rawh".. min nem deuh sawk a. Engtiang pawn mittui tih tlak loh pawh tum mah ila ka thei lo, ka biang ah chuan a rawn luang thla ngial² a. Kalsawn tur pawn ka chesawn ngam tawh lo. Rum zeta min melh in a ka lam a rawn pan a, engtin nge min tih ang tia ka lo in khapbuai lai chuan ka ni a rawn lut hlauh mai. Tun ang em² a ka ni ka hmangaih tum hi ala awm kher lo ang, kuah ngawih² mai ania ka duh ni..
" Engthil nge thleng,. Ti nge taehyung i au chiam² a. In nu leh pate an awm tih hre ta che"... Ka ni chuan taehyung chu a rawn hau nghal bawrh² a. Ani erawh a ngawi ngal thung...
" Aaww,. Kookie i tap em ni".. ka hmai chu rawn dawm vat a. Ka lu ka lo thing nar² thung..
" In hauh hi sim tawh rawh u,. Taehyung nang pawh jungkook chung ah hian that chhuah tum rawh,. Ti nge i huat em² a. Miin unau in ngaih lo tak tia an sawi cheu hi kan duh lo tih hre ta che u,. Tun bak hi chu in hau leh tawh suh ang che u"...
". Ni lo ni,. Ka thiam loh anih kha, a phalna la hmasa lo in a note ka lo khawih ringawt a, ka thiam loh zawk ani"...
" A tha e,. Ti rawh i chhuk teh ang".. ka ni chu ka zui ve nghal a. Taehyung chu ka han melh leh zauh a. A mitmeng thip rama min lo melh avang chuan ka hawi sawn rang ngei mai. In hnuai lamah chuan ka tlan thla ta rawk² a.
" Bawihte he tah hian lo kal teh".. ka nu lamah chuan ka phei vat a.
" I pa nen kan lo sawi dun a,. College hrana kal ai chuan i u te collage ah kal ve mai la kan lo tia".. a sawi dan tang chuan an tih fel sa vek tawh min hrilh ani tih ka hrethiam nghal mai, an thu hnial tur in tu nge ka nih,. chawm hlawm ka la ni miau a, mahse taehyung hyung te collage ah chuan ka huphurh ngawih²..
" A tha lawm in tih dan² ni mai"..
" Chuti chu naktuk atang in i zawm nghal dawn nia".. ka tih reng kha, an ruahman lawk vek tawh. Mahse yeongum a kal ve dawn tal lawm le..
" Awle"... Ngawi reng in ka room lam chu ka pan ta hnak² a. Eirawng bawl ve ka tum pawn an phal ve ngai lo, ka nu nen chauh kan awm lai kha chuan keiman ka bawl mai zel ah tun ah chuan awmpui tamtak an awm a chet ve ngaihna awm lo.
" Ka van peih lo tak"... Ka ti chuai raih,. Ka peih hlawl lo,. Mi hrang ang mai khan min en in min hnehsawh vel anga,. Hah ka tawrh rih angai anih hi, collage hi ka graduate vat² anga, ka chhuak nal² ang. Ka lehkhabu vel ka rem fel lai chuan ka kawngka a rawn in kik dat² a. Ka ni anih ring in rang tak in ka tho a,. Ni lo., Taehyung hyung maw. Ka chil ka lem khawlh.
" Eng nge ni hyung"...
" Vawi eng zat nge hyung min ti lo tura ka tih dawn che"... Ti nge a vin vak zel le,.
" Ka,. Ka tihpalh".....
" College ah chuan min hria ang in awm suh ang che,. Ka lam pawh i rawn hawi tur ani lo, nang ang mi hriat nih ka duh lo".... Ka en nghal vat,. Ti nge min huat em² mai le, a eng pawi nge maw ka sawi bik ni, a pa leh ka nu an in nei ta kha alawm lo tih chu tu pawn kan hria, mahse ka nu bulah pangai taka awm lai in kei ve thung chu mi tawphnawk ang maiin min hmu thung si, ka mittui hul tawh sa chu rawn tling leh pam tawh. Ngawi reng chuan ka ding ta reng a.
YOU ARE READING
oneshot Taekook Yoonmin Namjoon Hobi
Fantasihe tah hian oneshot hrang² ka rawn up leh dawn a, hei chu magic lampang anih dawn avang in ahran in ka dah ani💜💜