Red eyes
Chapter 4****Jungkook : kim taehyung vawiin ni tang chuan ka ta chauh i ni tawh,. Ka mate ah ka siam che a, ka thu lo in khawi ah mah i kal lo ang,. Chuan min kalsan ka rem ti lo bawk. I dam chhung hun leh nite ka kiang ah i hmang ral anga., Kei min hlat ah i awm tur ani lo.
Taehyung p.o.v*****
Ka hnung lamah chuan uar tak in a che a. Ka duhkhawp min pek loh a hlau ni awm fahran in a speed a san telh² bawk, ka hnungzang khuar lai te chu fawp in duhthawh tak in a liak a. Min kuai dak in ka hmui ah chuan dim lo zet in min fawp a, ka lo chhang let nghal vat. A rum deuh nghut² ri te chuan keimahah zauthau na min pek belh zel in ka phur thar zel mai si,. A dick lian zet mai chu ka mawng chhung ah chuan a lut chhuak zung² a. A nawm na tuar zo lo leh zah pawh hre lek lo in kei ka tap tiau rawng² thung. Mahse tawp tur in ka phal lo. Ka taksa rawn lut luam puat chuan mi van ti nuam chiang teh reng em,.
Thla khat leh chanve lai mai chu kan cheng dun tawh a. Kha mi zan atang khan kan in ngaina zual em² a. Ni e, duh ai mah in kan in ngaina ni. Ka lakah in sum thei lo in ka lo in phal mai kha Nia,. Mahse pawi tihna ka nei lo. Kha mi zan tang khan nupa nun chu kan chen dun fo mai a., Chu² thil tha ani lo tih hrereng mah ila tawp tur in ka ti thei si lo. Mahse chung zawng² piah lama min ti lawm ber tu chu zing kar atanga a nui hmel hmuh tur awm thin hi ni., En reng² pawn a hlim in a duhkhawp a hmu ani tih a hriat em² a. Ka lakah awka vin a hmang ngai lo. A mize rude tak te pawh zawi² in a in thlak ve tial² a. Tun ah chuan mihring dik tak ani ve tawh in ka hria. Ka nu nen pawh vawi thum vel chu an in be ve tawh...
" Taehyung,. Breakfast ka peih tawh".. tia min lo au lawng² ri ka hriat chuan ka nui suk a. Rawng pawh ka bawl vak ngai lo. Zing ka tho tlai thei si, mahse min duat em a eng mah a sawi ngai lo. Keipawh chu ka chhuk thla ve vat a.
" I va peih hma ve".. tih pah in alam ah ka kal phei a. A apron hren lai chu phelh in ka kawng ah a rawn vuan a. A lamah chuan min pawt hnai vat bawk..
" I tan te chuan engpawh".. a ti sap a. Ka hnar chu a hnar chuan a rawn nawk sa² a. A awmdan vel hian min ti lai tlat pek. A zei ropui mai si, ka biang vel chu a sa hat² mai.
" Hey,. Breakfast ei phawt ang".. ka ti ta daih a. Hetia kan in chheih kual reng chuan kan nileng leh thei mai dawn.
" Thu la".. a ti a. Ka thutna chu min pawh tawl sak a. Nui sen² chung in ka thu ve nghal a. Ka thil ei kar lak ah chuan na then leh deuh sak thin. Min ngaihtuah tih hriat zet in min lo melh leh zauh thin.
" Ala na viau em??"... A rawn ti sap a. Ka lu ka lo bu deuh nghut.
" Hawh ka lo pawm dawn che mi".. a tih chuan ka nui hak a. Nge maw kan pahnih chauh in lawm kan awm le ka ti rilru a,. Ka plat nen chuan in chawi pheiin a malchung ah chuan ka thu ta tharh a. Ei ta mai lo chuan min han fawp leh te² a. Duat tak in ei tur te chu min barh a. Ka lo nui sen² zel..
Vawiin chu nileng in a chhuak a. Keimah chauh a min hnutchhiah hian ka ngei tlat zel. Ka lo kal ve ang ka tih lah in i kal ve na chi ani lo min ti tlat zel bawk si. Hnial theih miah loa khauha thutlukna a siam tawh chuan hnial chi ani tawh lo.
Ka khum ah chuan mu in phone ka khawih melh² a. Chutah jimin hnen atang in message ka dawng a.
" I phu chiang viau ang".. tih te chauh ani. A awmze zawh tum chuan ka han call nawn leh a. Mahse an la thei thak lo lehnghal.
Tlai ah chuan jungkook pawh chu alo hawng a. Sakhi chal alo hawn reng mai. Hmanrua engmah keng si lo a. Eng tin nge a rawn hawn theih. Mak ti taka ka en reng chu hrethiam ni awm tak in min en let chung in a nui suk a.
YOU ARE READING
oneshot Taekook Yoonmin Namjoon Hobi
Fantasihe tah hian oneshot hrang² ka rawn up leh dawn a, hei chu magic lampang anih dawn avang in ahran in ka dah ani💜💜