Last chapter 🌸 innocent crown prince
" Ah ..ah.. V..ah...kha..lai..ka"..
" Aw i tight hle mai "... Tih pah chuan V chuan a mipatna chu anawm rang telh² a. Jungkook pawh a rak ring tawh khawp mai. V chuan kuai her in afawp tawn² a....
" V ka..ka..zo dawn".. jungkook chuan a ti tham tiak a.
" Keipawh zo rual ang".. an pahnih chuan an zo rual ta a...
" Ka hmangaih jungkook".. jungkook thlan te chu a chhem sak a. Jungkook erawh alo nui seih...
" A nuam ka ti".. jungkook chuan a rawn ti sap a. V a khi suk..
" Ka hria lawm".. tih pah chuan jungkook chu a pawt hnai a. A fawp leh vang² a...
" V min kalsan suh aw".. jungkook chuan a rawn ti tiau. V chuan jungkook a en thla a. Alo muhil der tawh. A chal ah chuan a fawp a.
" Chatuan pawh in".. V chuan jungkook chu akuah nghet sauh bawk.
.Thla hnih leh a chanve dawn V leh athian te pawh chu Korea ah chuan an awm ve tawh a. V chuan a hun tam zawk chu jungkook nen chuan an hmang kan ti thei ang,, lalram leh inremana an siam in jungkook tel in ati zel a. An khawnbawl te pawn mak an ti deuh..mahse an mikual ber in atih avang chuan an hnial ngai lo. Thukhawmna ah jungkook bulah hlir a thu a. Zan lam ah an awmna khualbukah anih loh chuan jungkook room ah an awmdun ziah. Ni e, thla hnih leh a chanve chhung lek khan vawi duai loh an chesual tawh ngei alawm. An in thlakhlelna pawh na tak ani tawh V ngat phei chu. A thian te chuan an khak ve deuh thin nang in an nopang ber hi a luhluh ve tawk...
Goreyo ram in khaw thlang lam nen in remna siam an lo tum tak ah chuan a duh lo leh ram hauh pawl tamtak an lo awm ta a. An ram ah ram dang mi in awmhmun an rawn khuar tur chu an pawm hauh lo. Hel hmag tamtak an lo awmphah ta a. An Crow prince dinhmun pawh hlauh thawn awm tak ani. Khuahkhirhna pawh khauh taka kalpui ani. Mahse kan hmelma te chu kan lai hnai ami ani an tih thin kha. Kan din hmun leh nihna awt em² tu an awm thin.....
" General V ka sawi chu i ngaithla em?".. lalfapa haeymi chuan V chu chik zet in a en a. V erawh chuan athusawi ngaihsak lo chuan an piah deuha jungkook panagpar lo khal mai² chu alo en vang² thung. Haeymi chu lungawi zan lo chuan athaw deuh hak a......
" Min lo hrethiam la lalfanu. In crown prince hi thilsawi pui suh ka nei a.".. tih leh haeymi chhanna pawh nghak lo chuan jungkook awmna lam chu apan nghal a. Haeymi chuan thinrim tak chuan a thlir reng a.....
" I duh tawk khan han awm dun ta pauh che u,, zan in hi thla kutpui ani a. U naupa zan in hian i tawpna tur chu arawn thleng ang"... A khi deuh sak a....
///
" Oh.. V enge he tah ilo tih,, khawnge ka nau"... Jungkook chuan V chu a chhauh en va a. A tawi vang nilo in jungkook zawk chu lei ah chuan alo thut nuai vang zawk. V chuan chhang ta mai lo chuan Jungkook bul ah chuan thu thla in a hawi kual ruk² a. Jungkook chuan a chet dan chu mak ti tak in alo thlir reng a. Chutah V chuan a rawn fawp thut a. Jungkook chu phut ma lek lo in aphu kan ti thei ang. V chu anem sawn dawr a....
" He..hei eng nge maw i tih le,, miin min lo hmu nga sin".. jungkook chuan hawi ruk² pah chuan a chil a lem khawlh² a. V lah akhi deuh sak a. Jungkook biang pahnih ah chuan a dawm a.......
" Zan in ah kan in hmu thei angem"...
" Thei e,,mahse ti nge i zia a dang tlat. Kan in hmu reng tho alawm.".. jungkook chuan ati bul² a. Chutah V chuan jungkook chu pawt hnai in a kuah leh vang² a....
"Eng tik lai pawn i kiangah awm ka duh,, min hmangaih ti raw"... V chuan ati leh a. Jungkook chu a nui suk a V chu kuah let in..." Aw ka hmangaih lutuk che V".. V biang ah chuan afawp zauh a...
YOU ARE READING
oneshot Taekook Yoonmin Namjoon Hobi
Фэнтезиhe tah hian oneshot hrang² ka rawn up leh dawn a, hei chu magic lampang anih dawn avang in ahran in ka dah ani💜💜