♡Bölüm-11♡

993 89 9
                                    

Merhaba canlarım...😊

Okuma tarihlerinizi buraya bırakırsanız sevinirim...❤

🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦

İlahi bakış açısı;

Doktor bey: kızınızın iki kere kalbi durdu. Üzgünüm ama kızınız hem beyin kanaması geçirdi, hem kalbi durdu. Hayati tehlikesi devam ediyor... yoğun bakıma aldık 48 saat içinde ilaçlarını kesicez sonra normal odaya alıcaz uyanıp uyanmamak hastamıza kalmış....

Doktoru dinleyen herkez duyduklarıyla dondu aksoylar aryaya kavuşamadan kaybetmek istemiyorlardı.herkez üzgündü kuzey bey hariç o üzgün değildi sadece aryanın ölmesi paranın sonu demekti. Bundan dolayı korktu..

Arda yavaş yavaş yoğun bakıma doğru gitti. Herkez dağılmıştı. Aden hanım ve meriç bey  oturaklarda sarılarak ağlıyordu.
Aras ve arel duvarın dibin de oturuyorlardı. Aras ilk defa ağlıyordu. Buğra ve burak dışarıya çıkıp banklarda oturuyorlardı. Mert ise arabasına binip uçurumuna gitti.

Ayla hanım kuzey beye sarılarak ağlıyordu... arda camdan kardeşine bakıp ağlıyordu. Saçlarının teline kıyamadığı kardeşi kablolar sayedinde hayattaydı. Arda kardeşinin uyanıp tekrar ona abi , yakışıklım, prensim  demesini istiyordu.

Herkez aryanın uyanmasını bekliyordu. Arysnın hastane de olduğunu duyan arkadaşları ve ateş aileleriyle hastahaneye geldi.

Ateş arya ya birşey olucak diye çok korkuyordu. Hastahaneye geldiğinde hemen yoğun bakıma geldi. Herkez dağılmıştı. Onları görmezden gelip cama yaklaştı. Sevdiği kızı kablolara bağlı görünce kendini tutamadı ve ağladı.

Arda yanında ateşi görünce sinirlendi.
Arda:ne işin var senin burda?
Ateş:aryayı görmek için geldim sonuçta sevgilim ?

Ateş ardayı sinir etmek için sevgilim kelimesini bastırarak söyledi..

Arda: öldürürüm seni!! Çocuk sen aryaya dua et yoksa seni şimdiye kadar öldürmüştüm...

Aksoylar karahanları görünce gül hanîm hemen adel hanımın yanına gidip teselli verdi. Odman bey arkadaşının on yedi sonra ilk defa ağladığını görüyordu.

Barlas, emre, gökhan, ve selin aileleriyle hastahaneye gelerek yukarıya çıktılar selinin ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu.

Hemen yoğun bakıma gekdiklerin de aksoyları gördüklerine şaşırdılar. Arda emreleri görünce yanına gidip herşeyi onlara anlattı. Emre duyduklarıyla çıldırdı.

Emre: lann!! Arya sizin yüzünüzden bu halde. Sizi hemen kabulleneceğini mi sanıyorsunuz onu siz mahvettiniz o çok narin bir kız bir daha eskisi gibi olmaz!!

Aksoylar emreyi tanıyorlardı. Hatta herkezi araştırmışlardı. Emrenin dediklerini duyunca  birşey diyememişlerdi çünkü haklıydı.

Herkez hatahanede oturup beklemeye başladılar...

💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜

2 gün sonra;

İki gündür herkez hastahane de aryanın uyanmasını beklediler. Bu iki gün boyunca aksoy gençleri annesiyle babasını dinlenmesi için eve yolladılar meriç bey ve aden hanım bugün   geldiler. Ayda hanım ve kuzey bey de eve gitmişlerdi. Ateş camın dibinden iki gün boyunca hiç ayrılmamıştı.
 
Herkez tekrar toplanınca aryanın uyanmasını beklediler. Arda uyanmasını o gökyüzünü görmeyi bekliyordu. Aras kardeşinin uyanınca tepkisini daha çok merak ediyordu.

Doktor bey: aryayı normal odaya alıcaz birazdan ve ilaçlarını kesicez bundan sonrası ona kalmış..
Meriç bey: peki ne kadar sürer uyanması?
Doktor:bilmiyorum ama en fazla üç gün sürer.. iyi günler.

Herkez yerine oturmuş aryanın uyanmasını bekliyordu. Kimse arya uyanmadan odaya girmeye cesaret edemedi.

Arda kardeşinin yanına gidip ona sarıldı uyanmasını istedi.  Ateşte o sıra  ardanın peşinden içeri girdi. Sonra aksoylar ve ateşin ailesi hariç herkez içeri girdi. Ve beklemeye başladı.

Aras kardeşinin instegramına girip bir kaç fotoğrafına bakıyordu ..
Buğra: neye bakıyorsun abi?
Aras: aryanın instegramına bakıyorum.

Aksoylar arasın başına toplanıp fotoğraflara bakıyorlardı. Arda kardeşine  sarılmış uyanmasını bekliyordu. O sıra aryanın sesini duydu...

Arya:S-su...

💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤
Merhaba canlarım...

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bir bölüm daha gelicek birazdan..😆😆

Gelelim sorulara....

Sizce aryanın tepkisi ne olmalı?

Ateşin aryaya olan aşkı bitirdi. Bir daha ki bölüm bunu daha ayrıntılı okuyacağız..

Görüşürüz.. sağlıcakla kalın❤☺

🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦

Oy ve yorum atmayı unutmayın..

Ailem mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin