cennet akademi -1-

12 2 0
                                    

1 ay sonra;
Şirin'den
Bu bir ayda neler oldu??
Cennette tam tamına 1 aydır yaşıyordum kuralları net bir şekilde anladım güçlerimi daha etkin kullanmak konusunda gelişmiştim kimse benim nefilim olduğumu bilmiyordu bu durumdan çekiniyordum. Sık sık börü beni duysa da pek cevap veremiyordum ve geçiştiriyordum zamanla börünün tavırları beni sıkmaya başlamıştı bende onu yaktım özgür ve güçlü bir kadınım.
Günümüz;
Odamın penceresinden dolan lavanta kokusu güneşin sıcaklığı uyanma zamanını işaret ediyordu hafta sonunda olmamıza rağmen berkin hoca diğer arkadaşlarıma yetişebilmem için benimle özel ilgilenicekti. Kalkınca ter kokumdan kurtulmak için üstümü çıkardım ve banyoma girdim duş alırken kapı açılma sesi duydum annem üst yetkili olduğu için benim için tek kişilik oda açtırdığı için gelen şüpheliydi hemen duştan çıktım cennette çıplaklık ayıplanmadığı için havlu almadım banyodan çıkınca berkin tüm iştihamıyla kapıda bekliyordu gözleriyle çıplak bedenimi tam süzüyordu ki kanatlarımla üstümü örttüm ben"hocam bir şey mi vardı neden geldiniz ders saatimiz 3tü sanırım" berkin hoca" evet öyle bu arada muhteşem görünüyorsun ben de duş almamıştım beraber alsak mı?"  Ben"hocam yerinizi bilin öyle şey mi olur  lütfen müsade edin de durulanayım, giyineyim aç karnımı doyurayım ders alanına gelirim zaten" berkin hoca"üzgünüm cennette böyle süt gibi kız pek yok da kendimi seninle hayal etmekten alamadım tamam seni kapıda bekliyorum şey cidden eşlik edemez miyim kenarda izlemeye  de  razıyım" beni iyice şaşırtmaya başlamıştı hak vermem elde değildi efsane bir seksiyim o da bu gün tisört giymemişti üstü çıplaktı ona cevaben sustum o da anlamış olucaktı ki anlayıp çıktı ben de işlerimi halledip sınıfa geldim üstümde hava sıcak olduğundan yarım atlet ve şort vardı saçlarım at kuyruğu yapmıştım yüzüm lekesiz olduğundan makyaj yapmamıştım. Berkin hoca "tamam gel önce ellerimden tut beraber uçucaz sonra seni bırakıcam düşmiceksin korkma etme ben yanındayım" başımı onayladım kollarından sıkıca tuttum ikimizde kanatlarımızı çırpmaya başlamış hızla yükselmiştik ben çoğu yükselişte gözlerimi kapatıp kafamı hocanın göğsüne gömüyordum o da itiraz etmiyordu iyice yükselince tekrar korkup kafamı hocanın göğsüne gömmüştüm berkin hoca beni anlamış belimi sıkı sıkı sarılmıştı ben korkudan tırnaklarımı hocanı kollarına batırmıştım hoca ise sessizdi o ve saçımı kokluyordu sanırım ben"güzel kokuyor muyum bari" berkin hoca"enfes kokuyorsum şirin ya kendin uçmaya başla ya da ben daha fazla dayanamicam kızım dudakların kokun yok böyle birşey" benim de vücudumu alev basmıştı haklıydı takatimiz yoktu. Kollarımda ki ellerimi ensesine koydum kafamı göğsünden kaldırıp dudaklarına şehvetli bir öpücük bırakmış ve çekilmiştim bu berkin hoca için son çizgiydi daha fazla dayanamayıp kalçamı hızla kavrayıp bacaklarımı beline doladım dudakalarıma büyük iştahla yapışmıştı ıssırıyor emiyor çekiştiriyordu hızla kendi odasına uçtuk beni yatağına yatırdı üstümdekileri parçaladı....
Kalanı diğer bölümde gelicektir tabi sınır olan 20volteyi ve 15 yorumu aştığınızda sevgilerle okumalar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

cennet ateşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin