1/Ep. 7.5: Ślub (cz. II)

12 1 0
                                    

AŻ NAGLE...
Nic się nie stało. Jedyne co, to Kamil gdzieś w tle udający dżdżownicę, ale to przecież nic nowego. K l a s y k.
- A co się- co się stało? - zapytał Paweł.
- Wiesz młody.. - Ptryk położył Swą rĘkę na ramieniu blondyna, na co on zareagował krwią z nosa, która natychmiast, została wytarta przez Czokolę wynurzającą się z kieszeni Pawła, której i tak nie ma. Gacza ale klub Bad Boj Patryk i tak nie zauważył, bo był zbyt zajęty obmyślaniem sposobu jak można zdobyć figurkę Coconut z Allegro, ale że za darmo. - Kokos była moją łajfu od urodzenia tak na prawdę. Poznaliśmy się we śnie...

__Perspektywa Patryka to trzecia osoba ale przed urodzeniem co__

Kiedyś, w uniwersum #5344 w dalekiej przeszłości, Patryk, gdy kładł się spać, myślał o tym że jest samotny bo w tym uniwersum Pewł nie był gejuchem [przykre]. Jego uczucia zostały brutalnie odrzucone, a sam on się załamał, więc nie wychodził z domu już trzy minuty. Czuł się coraz gorzej, nie mógł poradzić Sobie ze stratą Swojego najbliższego obiektu westchnień.
Gdy niemożliwe stało się możliwe, i Patryk nareszcie usnął - w Swym śnie ujrzał najpiękniejszą neko-postać jaką widział w Swoim życiu. Była cała oświetlona najjaśniejszym słonecznym światłem. Miała śliczne włosy w kolorze jasny bląd, i jedno otawrte oko w lśniącym się odcieniu niebieskiego, a obok niego stała Coconut. Gdy jego uKOchAnA osoba zeszła z ekranu[¿], Kokos do niego podeszła i zapytała się o coś, co zmieniło jego życie o 360 ale to 180 stopni, czyli...
- Jak Kokos Wpływa Na Dobry Sen? - po czym rozpłynęła się w powietrzu.

Straumatyzowany paz1o obudził się z krzykiem, i usiadł kurczowo trzymając się za miejsce w którym powinno znajdować się serce nw nie umiem w przyrodę, i będąc bliskim zawału popatrzył się przed siebie, a tam... Cumill w stroju pokojówki tańczący frotnajt densy do piosenki 'Dinozaur Pimpuś', śpiewając to niczym opening z najgorszego hentai i reszta Edk00w trzymająca bUmboksy w kręgu dookoła niego ze świeczkami jako czapki, a między nimi latające muchy i poduchy na podłodze.

Patryk obudził się tym razem na prawdę. Pomyślał o tym, że musi ograniczyć ilość Nekopary przed snem bo śnią mu się najgorsze koszmary jakie można Sobie wyobrazić. Wtedy też, po strasznym widoku Kamila jako pokojówki, postanowił, że nigdy więcej nie chce spać i woli błagać o względy Pewła.

__Wtedy też opowieść Ptryka została znowu cieleśnie przerwana przez blondyna__

- Super, wszystko świetnie ale to miał być fanfik o mnie i Czekoladzie, a nie o mnie i-
- Zmiana planów.

Paweł x Chocola, bo mogę. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz