- Czyli kończąc moją opowieść młody, Coconut była moją top waifu numer jeden właściwie od urodzenia, i pewnie przez te moje wszystkie strimy z nekopary - jakoś tak wyszło, że się 'polubiliśmy'. - powiedział paz1o dumy z Siebie kładąc ręce na biodrach, po dwugodzinnym monologu, aż Żabka po kilku minutach stania w totalnej ciszy, patrząc na Patryka jak na przygłupa skomentował..
- ok.
__jakiś czas później__
Pewł poszedł w stronę Swojego zajebistego domku, w którym kOciCe już na niego czekały, bo z jakiegoś kurwa powodu do niego przyjechały, mimo tego, że mieszkają z nim (pewnie kurwa z biedry czy coś na hulajnogasz). Wtedy Czokola zaczęła być nagle dziwnie podejżabue dziwna, cuz tak na prawdę naoglądała się Kamil tentakle hentai przed przybyciem, więc teraz ergo była bArdZo hoRny (ich słowa nie moje, no może jedno moje). Więc Paweł wysłał ją po tabletki na uspokojenie, żeby się uspokoiła i się uspokoiła, ale to nie prawda bo pomyliła tabletki (Paewl myślał, że to prawda bo ma shizofrenię i on tak na prawdę nie istnieje). Czekolada tak na prawdę połknęła tabletki na eGHem śmierć 🐸 żaba Koniec :)
To jest zakończenie ale gone wrong.
Tak na serio już to Czejolahf połknęła tabletki na eKsTrAHoRnYplUz, bo nie umiem plusa napisać. Na szczęście w nieszczęściu ich nie zjadła, ale tabletek się nie je tylko połyka. Nie zjadła ich, bo wepchnęła je Pawłowi do ryja, gdyż no powiedzmy Sobie szczerze - kto by lykał jakieś podejrzane tabletki od niskiego zboczeńca, który trzyma nielegalnie catmaids w piwnicy. Chyba tylko Kamil, ale to pojeb to nie ważne.
- SKORO NIE JEDEN KOTEK, TO KAŻDY. - rzekła żapka 🐸, i wyjebał się przez okno bo zawadza w tym pokoju. Po tym gdy Pewł wyleciał w powietrze przez okno, był hoRny przez następne 4 godziny, więc kotki złapały go w locie i zamknęły w Horny Jail.
//Tak jakoś zgubiłam tu wątek, także koniec rozdziału ok
CZYTASZ
Paweł x Chocola, bo mogę.
HorrorPaweł z okładki by paz1o nie odpowiadam za leczenie i ten tego treści nieodpowiednie dla wszystkich czy coś przekleństwa no bo kto by się spodziewał and treści obraźliwe dla niektórych I guess 👁️👄👁️