Adrien'ın inmesi ile bende indim. karşımda neredeyse 3 katlı bir saray vardı sanki, kocaman giriş kapısı ile saraya baya benziyordu aslında.
Adrien önden girince bende arkasından girdim. Doğrusu daha önceden evlerine gelmiş, hatta Bay Gabriel ile birazcık konuşmuşluğum bile vardı. Ama bilirdiniz, bu evin içinde oksijen yerine gerginlik falan akıyor sanırım.
- Sen soldaki oda da bekle Marinette, babam şuan çalışma odasındaymış ama birazdan gelir; bende üstümü değiştirip gelecem.
Dediği gibi soldaki odaya girdim. Burası sergi odası gibiydi doğrusu, daha önceden Bay Gabriel tarafından tasarlanıp önemli ödül alan tasarımlarının portresi vardı. Tabi birde kocaman Adrien'ın annesinin portresi, gerçekten annesinin kopyası gibi.
Gözüm Bay Gabriel'ın tasarladığı bir şapkada takılı kaldı; viktoria şapkası modellerine çok benzese de onlar kadar şatafatlı değildi, daha modern bir bakış açısına sahipti: beyaz şapkanın üstünde sola doğru bakan tüylerin uç noktalında ametist taşı gibi taşlar vardı, bu taşlar şapkaya sanki özel bir hava katmıştı.
- Şapka modellerine ilgili gibi duruyorsun ?
Birden yanımda ses duymam ile yerimden sıçradım, kapı sesini bile duymamıştım. Yanıma baktığımda doğrusu Bay Gabriel'ı görmeyi beklemiyordum. Olabildiğince kendimi sakinleştirip şapkaya geri döndüm.
- Sadece şapka denemez ama gerçekten bu şapkaya hayran oldum Bay Agreste, özel bir havasının olduğunu gözlerim bile görebiliyor.
Bay Agreste'nin bakışlarını hissedince ona bakıp tatlı bir şekilde gülümsedim. Tam ağzımı açık kendimi tanıtacakken benden erken davrandı.
- Bu şapkayı yorumlaya bilir misiniz Bayan Marinette Dupain-cheng
Şaka yapacak birine pek benzemiyor ama benim gibi bir amatör bile denmeyecek tasarımcıdan bir profosyenelin ödüllü tasarımını yorumlamamı mı istiyor... ne yazık ki bakışları gerçekten bir yorum beklediğini gösteriyor.
- Ödüllü bir tasarımı yorumlayabilecek kadar nitelikli olduğumu sanmıyorum Bay Agreste
Bir saniye de olsa küçük de olsa gülümsediğine yemin edebilirim doğrusu, sanırım o bir saniyeyi tarihe falan kazımam lazım.
- Sorun değil Bayan Marinette Dupain-cheng, istediğinizi söyleyebilirsiniz.
Bir adım daha atıp tabloya yaklaştım.
- Gerçekten yorumlaya bilir miyim Bay Agreste, gerçekten sizden bir şeyler öğrenmek çok isterim.
Kafasını onaylar şekilde sağlayıp önünde birleştirdiği kollarını biraz daha gevşetti. Sanırım bu sohbetimizden zevk alıyor, tarihe adım yazılması gerekiyor.
- Doğrusu şaşırtıcı bir tasarım olduğunu düşünüyorum.
Bay Agreste bana tekrardan yandan yargılayıcı bir bakış attı.
- Ne demeye çalışıyorsunuz Bayan Marinette Dupain-cheng.
Elimi önümde sallayıp gergince gülümsedim, sanırım bir yanlış anlaşılmaya neden oldum.
- Beni yanlış anlamış gibisiniz Bay Agreste, kötü manada demiyorum.
Tekrardan tabloya dönüp full odaklanarak şapkayı inceledim.
- Şapka eski tarz olan viktoria modeline benzese de tüylerin duruşu ve taşlar modern bir hava katmış ama şahsen...
Gergince Bay Agreste'te baktım, eksik olarak değil de farklı bir bakış açısı ile bakmaya çalışıyordum. Birkaç saniye sessiz kalınca devam et manasında kafasını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My hero - lukanette
Fanfictionl love you lukanette ❤️❤️❤️❤️😍😍 Arada bir leydnoir vardır yani 😂😂😂❤️